1402/12/09
فارسی اول
محمدی، سارا
روانخوانی سفر دلپذیر از همه ی دانش آموزان پرسش شد و روانخوانی کتاب کار علوی نشانه (ذ)تمرین شد .
کتاب کار فارسی علوی درس سفر دلپذیر کامل شود و روانخوانی مجدد تمرین شود و سوالات مربوط به روانخوانی نیز پاسخ داده شود.
کاربرگ تشویقی ریاضی و فارسی برای دانش آموزانی که میخواهند آخر هفته بیشتر تمرین داشته باشند در فایل زیر ارسال گردید.
نگارش اول
محمدی، سارا
فعالیت جمله سازی و فعالیت جدول تشخیصی نشانه (ز و ذ)در دفتر مشق نوشته شد و کاربرگ نشانه ی (ذ )کامل گردید.سپس برای تثبیت بیشتر نشانه( ذ،ص )تکلیف فعالیت محور بصورت کاربرگ در دفتر انجام شد.و کلمات خوا استثنا ،اُاستثنا،ذ،ص،تشدید به صورت ستونی در دفتر نوشته شد.
فعالیت دوره ای دیکته از نشانه ی( خ تا خوا استثنا) تمرین شود.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال گردید.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
آموزش سبد به شکل ساده شده همراه باتخم مرغ های رنگی داده شد ،درانتها دانش آموزان به دلخواه تزیین وآن رارنگ آمیزی کردند.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
وارم آپ موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.
1402/12/08
ریاضی اول
محمدی، سارا
صفحه ی 140 با هدف جمع و تفریق دسته های ده تایی و یکی آموزش داده شد و سوالات مربوطه و مسئله دسته های ده تایی کامل گردید.و تم 20 به اتمام گردید.
کتاب کار ریاضی تم 20 سوالات 6،7 کامل گردد.و فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاصی علوی به همراه داشته باشند.فیلم ارسال شده حتما دیده شود.
علوم اول
محمدی، سارا
سنجش استعداد فضایی برگزار گردید.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه (ذال)با کد( ذرت)تدریس،شد و برای ایجاد انگیزه داستان گفته شد و فیلم مربوطه گذاشته شد.
روانخوانی درس سفر دلپذیر تمرین شد و زیر کلمات مهم خط کشیده شد.
حتما پسرهای عزیزم از روی درس سفر دلپذیر دو بار برای اولیا بخوانند تا بتوانند روانخوانی خیلی خوبی داشته باشند.فعالیت کلاسی برای دانش آموزان غایب ارسال شد.
نگارش اول
محمدی، سارا
کلمات جدید نشانه ذال در دفتر مشق نوشته شد و روانخوانی آن تمرین شد.
کتاب نگارش نشانه ذال کامل گردید.
از روی سرمشق داخل کلاس مجدد نوشته شود.
کتاب کار فارسی علوی درس سفر دلپذیر صفحات 215 و 216 کامل شود.
فعالیت تشویقی:(از روی درس سفر دلپذیر یه بار رونویسی شود).
املا اول
محمدی، سارا
از نشانه خوا در دفتر املا فعالیت دیکته گفته شد لطفا بررسی شود و دفتر املا ها آورده شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس16(بسته بندی)تدریس شد.
مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با انواع بسته بندی محصولات،توجه به مندرجات بسته بندی اعم از لوگو،تاریخ تولید و انقضا و ...
فعالیت کلاسی صفحه 123 به صورت گروهی انجام شد.
کتاب دانش آموزان بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 124 انجام شود.
1402/12/07
ریاضی اول
محمدی، سارا
جمع و تفریق دسته های ده تایی و یکی آموزش داده شد وبرای تثبیت بیشتر چند نمونه مثال در دفتر حل شد.کتاب کار ریاضی علوی سوالات 1 تا 5 کامل گردید و مجدد الگوی عدد ده تایی تمرین گردید.
علوم اول
محمدی، سارا
فصل 13 علوم مبحث آهن ربا آموزش داده شد و در مورد انواع آهن رباها و قطب های آهن ربا و قدرت آهن رباها با دانش آموزان صحبت گردیدو آموزش داده شد.
فارسی اول
محمدی، سارا
روانخوانی درس (صدای موج )از کتاب کار مرسی شد و کتاب کار فارسی نشانه (صاد )کامل گردید.
پسرهای گلم درس صدای موج و در بازار را مجدد برای اولیای عزیز بخوانند.
نگارش اول
محمدی، سارا
دیکته ی دوره ای از نشانه های( پ،گ،ف)در دفتر مشق گفته شد.لطفا اشکالات بررسی شود.
فردا از نشانه ی (خوا )دیکته گفته میشود.
کلمات مربوط،به (خوا ،اُ استثنا ،تشدید،ص )از روی فایل جدول خوانده و تمرین شود. سپس دیکته از همه ی کلمات مربوطه نوشته شود.فایل کلمات مجدد ارسال گردید.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش، بازی فوتبال
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
امروز به وسیله بازی آموزشی دانش آموزان اتیکت مکالمه تلفنی را کامل آموختند
1402/12/05
ریاضی اول
محمدی، سارا
آموزش تم 20 با صفحه ی آغازین مربوطه شروع شد ،صفحات 135 الی،139 با هدف الگوی شمارش،ده تا ،ده تا ،دسته بندی، و شمارش الگویی 5 تا ،5 تا انجام شد.و سوالات مربوطه کامل گردید.
برای روز دوشنبه همه دانش آموزان فقط (کتاب کار ریاضی علوی ،فارسی علوی،و قرآن و دفتر مشق به همراه داشته باشند).
علوم اول
محمدی، سارا
فصل های 9.10 کتاب علوم با دانش آموزان عزیز دوره گردید.
املا اول
محمدی، سارا
فعالیت دیکته از نشانه ژ گفته شد لطفا بررسی شود دوشنبه آورده شود.
شطرنج
حاتمی، مریم
قوانین شطرنج را یاد گرفتیم. ( قسمت اول )
تمرین صفحه 26و 27 انجام شود.
بازی انجام شود.
کتاب آورده شود.
1402/12/02
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی عربی دو شکلی (ص ص) با کد (صابون)آموزش داده شد .و روانخوانی کلمات جدید تمرین و تکرار گردید.
روانخوانی درس (صدای موج)آموزش داده شد و تمرین شد .
روانخوانی درس (صدای موج )و روانخوانی کتاب کار فارسی علوی درس( صدای موج) صفحه ی 213 تمرین شود .شنبه پرسش می شود.کاربرگ تشویقی برای دانش آموزانی که میخواهند آخر هفته بیشتر کار کنند ارسال گردید.
نگارش اول
محمدی، سارا
نحوه ی نوشتن نشانه صاد آموزش داده شد و کلمات جدید بصورت سرمشق در دفتر نوشته شد.
کاربرگ نشانه صاد کامل گردید.
از روی درس صدای موج یه بار نوشته شود و با کلماتی که زیر آنها خط کشیده شده است جمله ساخته شود. فایل کلمات نشانه های عربی ارسال گردید .
املا اول
محمدی، سارا
شنبه پسرهای گلم از نشانه ی (ژ)فعالیت دیکته دارند حتما تمرین شود.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
آموزش سبد حصیری با تخم مرغ های رنگی رنگی داده شد.