فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: قسمت های مختلف مجسمه های سفالی صورت آدمک که جلسه قبل ساخته شده بود با توجه به شخصیت دلخواه مجسمه هر دانش آموز با گواش رنگ شد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.انجام بازی فوتبال ،فوتبال دستی و بازی های ایستگاهی فکری و حرکتی

پرتال هوش

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: تمرین الگویابی با استفاده از چوب بستنی های رنگی و ماکت ماهی ، به صورت گروههای دونفره انجام شد سپس داخل دفتر خط دار بچه ها یک مدل الگو کشیدند هدف از این آموزش تقویت مهارتهای دیداری و تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد.

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: مبحث حواس پنجگانه (بویایی،چشایی،بینایی،لامسه،شنوایی) تدریس شد و تمامی حواس معرفی شد. دراین جلسه برای ایجاد انگیزه با نمایش ماکت حواس پنجگانه و کشیدن تصویر خود در دفتر آموزش را شروع کردیم و راجع به حواس ها با هم دیگر بحث و گفت و گو کردیم. بانمایش انیمیشن و پخش کردن صداهای حیوانات و انجام بازی هدفمندراجع به موضوع جلسه ،یادگیری را تثبیت کردیم.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: امروز آموزش کلمات هم پایان را داشتیم. ابتدا مبحث گذشته کلمات هم آغاز را تکرار کردیم بعد با نمایش فلش کارت ها و تصاویر مختلف کلمات هم پایان را آموزش دادم سپس پسرهای گلم تصویر دو کلمه که هم پایان بودند را کشیدند منظور از کلمات هم پایان (صدای آخر ) شبیه به هم باشد
تکلیف: اولیای گرامی برگه های رضایت نامه ی اردو چهارشنبه امضا و اثرانگشت شود دفتر نقاشی و دفتر خط دار ( مشق) و جامدادی و مدادرنگی ثابت و هر روز داخل کیف گل پسرها باشد.

چوب جادویی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: سازه چوبی امروز مدادرنگی زیبا (چوب بستنی رنگی /کاغذ سفید) به صورت گروهی ساخته شد.

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: ساخت مجسمه صورتک با خمیرسفال انجام شد.ابتدا اجزای مختلف صورتک آدم ساخته شد سپس اجزا به هم متصل شد.
تکلیف: هفته آینده گواش-قلم مو-لیوان یک بار مصرف و دستمال پارچه ای همراه پسرم باشد

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی خلاق با هدف بهبود تقویت جسمانی و تقویت تمرکز

پرتال هوش

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: انجام کاربرگ آموزشی بگرد و پیدا کن با هدف بهبود تشخیص دیداری و تقوبت دقت و تمرکز انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: