1403/10/01
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه تم 13 ,جدول نظامدار همراه با داستان پادشاه و سرباز تدریس شد و داخل دفتر مشق جدول عدد 1 و عدد2 تمرین شد.
تکلیف:
تکالیف کتاب کار ریاضی روز چهارشنبه 28 آذرکامل شود.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
آموزش نشانه دو شکلی {ک} تدریس شد.کلمه سازی و جایگاه نشانه تمرین شد,درس لک لک روانخوانی شد.ایجاد انگیزه نشانه {ی} تحویل گل پسرها داده شد. جشنی به مناسبت شب یلدا در مدرسه برگزار شد.
گل پسرم دستان پر مهر مادرت راببوس و کادوی مادرت را بااحترام تقدیمش کن.
تکلیف:
تکرار ترکیب ها ی جدید در منزل تمرین شود. برنامه ی مرور درس ها بارگذاری شده است.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ترکیب نشانه جدید در داخل دفتر مشق انجام شد.
تکلیف:
یک صفحه سرمشق داخل دفتر مشق انجام شود.
صفحه103 کتاب کارفارسی انجام شود.
تکالیف چهارشنبه 28 آذرکتاب کار فارسی انجام شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه نحوه کپی و کات و مفهوم آندو و ردو آموزش داده شد. همچنین تمرین صفحه 39 کتاب آموزش داده شد. کتاب های رایانه به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفا جلسه آینده همه ی دانش آموزان کتاب رایانه را همراه داشته باشند.
تکلیف:
نقاشی صفحه 39 کتاب را کشیده و فایل یا عکس آن را در پرتال، بخش رایانه، داخل همین تکلیف ارسال کنید. انجام این تکلیف الزامی و مهلت ارسال آن تا 7 دی می باشد.
1403/09/28
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
امروزبا علامت جمع /مفهوم اضافه کردن و عبارت خوانی در ریاضی همراه باابزار گیره و حبوبات و مداد آشنا شدند.
تمرین کلاسی داخل دفتر مشق نوشته شد.
صفحه اول تم 13 انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحه89 و 90 انجام شود.
علوم اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فصل 6 زمین خانه پر آب ما مرور شد .در مورد فواید آب /آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی /چرخه باران/شغل های در ارتباط با آب /ورزش های آبی پرسش و پاسخ کردیم.
گل پسرها نقاشی کره زمین و چرخه آب را کشیدند.
تکلیف:
تکلیف علوم نداریم.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
روانخوانی جمله های نشانه جدید و جایگاه آن تمرین شد.در رابطه با شب یلدا و آداب این شب با گل پسرها صحبت کردیم و نقاشی اَنار را کشیدند.
تکلیف:
تمرین و تکرارفلش کارت ها و ترکیب ها برای تقویت روانخوانی بسیار موثر است.
پیشاپیش شب یلدا مبارک
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
جملات روانخوانی داخل دفتر نوشته شد.کلمه سازی با نشانه اُ اول نوشته شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی صفحه101 و 102 انجام شود.
صفحه دوم درس 8 کتاب نگارش صفحه70کامل شود.
ارمغان 11 انجام شود.
1403/09/27
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
اخرین صفحه تم 12 انجام شد.
عدد نویسی ا تا 9 همراه با شکل و چوب خط داخل دفتر مشق انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحه 88 انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
نشانه دوشکلی اُ امروز همراه با داستان معرفی شد.
ترکیب و جایگاه نشانه انجام شد.
درس اُردک در کتاب فارسی گلی روانخوانی شد.
تکلیف:
تکرار و تمرین روانخوانی ترکیب های جدید انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کلمه سازی ترکیب های نشانه جدید تمرین و تکرار شد و داخل دفتر مشق نوشته شد/
کلمات:بُز،سُرسُره،نُمره،دُم،زُمُرُد،تُند،یُد،مُشت،رُشد،شُست
در ضمن قسمت دو و سه مداد صفحه اول و دو مداد صفحه دوم در س 8 در کتاب در ختی انجام شد.
تکلیف:
قسمت یک مداد صفحه 69 درس 8 در کتاب نگارش درختی انجام شود.
کتاب کار فارسی علوی صفحه99 و 100 انجام شود.
1403/09/26
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
صفحه 82 و 83 ریاضی زنبوری انجام شد.
عدد نویسی 0تا 9 و بالعکس داخل دفتر مشق تمرین شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی 87 انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
تکرار یِ میانجی و تمرین روانخوانی جملات نشانه (ی ) انجام شد ، داخل دفتر جمله ها نوشته شد.
جملات :
-اَسَد با اَسب می آیَد.
-دریایِ زیبا آبی اَست.
-نام دوستِ من یَزدان اَست.
-اَز بیرون بویِ یاس می آیَد.
تکلیف:
تکرار و تمرین روانخوانی درس نشانه ی کتاب روانخوانی علوی انجام شود .
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ای پنهان همراه با داستان و شعر آموزش داده شد و داخل دفتر مشق کلمات مربوط به ای پنهان تمرین شد.
کلمات:
زیارَت/
بیا/
آشیانه/
میان/
بیابان
تکلیف:
کتاب کار علوی صفحه 98 انجام شود.
صفحه 33 کتاب روانخوانی انجام شود.
شطرنج
مدرس:
فرحمند، سید سجاد
فعالیت:
بیان مبحث آنپاسان ( گرفتن در حین عبور )
تکلیف:
حل پازل آنپاسان در لیچس
1403/09/25
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه ی تم 12 ،تمرین و تکرار علامت بیشتر در دفتر مشق انجام شد.
عدد 9 آموزش داده شد و داخل دفتر مشق تمرین عدد نویسی 9 انجام شد.
صفحه 81 کتاب ریاضی زنبوری انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی صفحه 86 انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
(یِ) میانجی یا کمکی همراه با شعر تدریس شد .
زمانی که دو کلمه را بخواهیم با هم دوست بکنیم،آخرین نشانه کلمه اول اگر صدای کشیده داشته باشد از یِ میانجی استفاده می کنیم.
درضمن تکالیف ساعت آموزشی و تکالیف منزل را داخل پرتال بفرستید.
ممنون از همراهی شما
تکلیف:
تکرار و تمرین روانخوانی انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
تمرین کلماتی که با (یِ ) میانجی دوست می شوند داخل دفتر های مشق انجام شد.
مثل:
رویِ دریا/
بویِ یاس/
رویِ میز/
مدرسه یِ ما
تکلیف:
کتاب کار فارسی صفحه 96 و 97 انجام شود.
کتاب درختی (نگارش) ادامه ی درس 8 زیبانویسی قسمت یک مداد صفحه68 و زیبانویسی یک مدادصفحه 69 کامل شود.
سواد مالی
مدرس:
ربیعی، پریسا
فعالیت:
درس8(دستگاه کارتخوان) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با دستگاه کارتخوان،انجام عملیات پرداخت با آن،بررسی مزایای جایگزین شدن دستگاه های کارتخوان به جای استفاده از وجه نقد،جلوگیزی از انتشار آلودگی و امنیت بیشتر هنگام خرید. فعالیت کلاسی صفحه 65 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 66 انجام شود.