فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا راجع به کاشت و رشد گیاه با بچه ها گفت و گو کردیم که یک گیاه به آب و نور و خاک مناسب نیاز دارد بعد اجزا یک گیاه را به صورت پازل شناختیم، اول ریشه یپس ساقه، برگ و گل را قرار دادیم همراه با شعر... کاربرگ گل به صورت گروهی رنگ آمیزی و برش داده و روی برگه رنگی چسبانده شد. آزمایش جوانه زدن پیاز در لیوان آب در کلاس انجام شد ابتدا به کمک دوسیخ چوبی پیاز از قسمت بالا سوراخ می کنیم و پیاز را از قسمت ریشه داخل یک لیوان شیشه ای پر آب قر می دهیم بعد ا، گذشت دو الی سه هفته پیاز جوابه می زند ...

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا تکرار و تمرین درس روز گذشته که راجع به سمت راست ، چپ و جهت های مختلف بود انجام شد. شعر مداد همراه با آموزش خوانده شد و طرز صحیح گرفتن مداد با بچه ها تمرین شد. بچه ها با خط زمینه آشنا شدند و راجع به این که برای زیبا نویسی یک خط را می نویسیم (با تیک سیاه نشان می دهیم) و یک خط را نمی نویسیم ( با ضربدر قرمز نشان می دهیم) داخل دفتر خط دار تمرین کردند.

چوب جادویی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا وسایل لازم برای ساخت سازه چوبی زنبور در اختیار بچه ها قرار داده شد سپس شعر زنبور و صدای زنبور برای ایجاد انگیزه خوانده شد. با همکاری هم دیگر در گروه های چهار نفره زنبورهای زیبا ساخته شد.

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: مفهوم چپ و راست و جهت های مختلف همراه با شعر(تو مدرسه می خونیم ...) آموزش داده شد. تماشای تصاویر با مشاهده مستقیم و بحث و گفت و گو در مورد تصاویر انجام شد. برای تقویت حافظه شنیداری و دقت و تمرکز در کلاس بازی هدفمند انجام شد.
تکلیف: اولیای گرامی توجه بفرمایید برگه رضایت نامه اردو به دانش اموزان داده شد. امضا و اثر انگشت فراموش نشود و فردا گل پسرها همراه خود به مدرسه بیاورند درضمن وسایلی که به مدرسه تحویل می دهید حتما برچسب نام و نام خانوادگی داشته باشد. فردا بسته چوب بستنی هم همراه باشد.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: معارفه و آشنایی با معلم و همکلاسی ها همراه آموزش طرز صحیح مداد گرفتن همراه با شعر انجام شد. آموزش انواع خط با بیان داستان آقای خطی صورت گرفت. انواع خط توسط دانش آموزان در دفتر (خط صاف و خمیده و شکسته ) کشیده شد. کار با قیچی به صورت گروهی و پرکردن نقطه چین و خط چین انجام شد.
تکلیف: رضایت نامه اردو به پسرهای عزیز تحویل داده شد فردا همراه باشد. حتما امضا شده و اثر انگشت ثبت شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: