فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ارزشیابی ریاضی انجام شد. تم 15 مبحث دسته بندی آموزش داده شد.صفحه آغازین و صفحه بعد تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 106 انجام شود.

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: فصل 8 علوم (چه می خواهم بسازم )آموزش داده شد. فیلم آموزشی فندق نمایش داده شد.
تکلیف: گل پسرها با استفاده از وسایل دور ریختنی یه وسیله جدید درست کنند ، تا چهارشنبه این هفته فرصت انجام این فعالیت کلاسی را دارند.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: نشانه دو شکلی(گ) تدریس شد‌. جایگاه نشانه و کلمه سازی آموزش داده شد. درس جنگل در کتاب فارسی گلی تدریس شد.
تکلیف: ترکیبهای نشانه جدید در منزل تمرین و تکرار شود فردا یکشنبه 16 دی ماه دفتر مشق ،کتاب نگارش درختی،کتاب ریاضی زنبوری ،کتاب روانخوانی علوی همراه بچه ها باشد.

نگارش اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ترکیب نشانه جدید داخل دفتر مشق انجام شد.
تکلیف: کتاب فارسی علوی صفحه115 و 116 انجام شود. یک صفحه داخل دفتر مشق انجام شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه مفهوم صفحه کلید و انواع کلیدهای صفحه کلید آموزش داده شد و دانش آموزان با ابزار نوشتن و نحوه نوشتن در این نرم افزار آشنا شدند. همچنین نحوه تغییر رنگ، سایز، فونت و حالت نوشته در این نرم افزار نیز آموزش داده شد.
تکلیف: یک کارت پستال مانند تمرین صفحه 44 کتاب در نرم افزار نقاشی درست کرده و عکس آن را داخل پرتال، بخش رایانه، داخل همین تکلیف ارسال کنید. انجام این تکلیف الزامی و فرصت ارسال آن تا 21 دی می باشد.

آزمایشگاه

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: فصل 8(آشنایی با ابزار ساده و پیچیده )
تکلیف: با استفاده از وسایل دور ریختنی یک وسیله جدید بسازند ،تا چهارشنبه فرصت دارند.

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: تم 14 کامل انجام شد.عبارت های جمع چندتایی تدریس شد و داخل کتاب زنبوری فعالیت انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 103 و 104 انجام شود‌. صفحه آخر تم 14 کتاب ریاضی زنیوری کامل شود.

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: فصل 7 زمین خانه سنگی ما مرور و کتاب کار کامل شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: کتاب کار فارسی بازخورد داده شد . شنبه آموزش نشانه جدید داریم. روز شنبه 15 دی کتاب فارسی گلی،ریاضی زنبوری ،دفتر مشق ،کتاب کار ریاضی همراه بچه ها باشد.
تکلیف: تمرین دیکته داخل دفتر مشق از جملاتی که (می کاری/اِ دوستی /یِ میانجی / ای مستقل ،ی پنهان)داشته باشد 10 خط بنویسند.

نگارش اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: قسمت یک مداد صفحه دوم درس پرواز انجام شد.
تکلیف: کتاب کار روانخوانی صفحه 42 و 45 انجام شود. ارمغان 13 انجام شود.

املا اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: دیکته کلاسی گرفته شد.لطفا بازخورد بدهید.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت مکالمه کردن و درجه بندی صدا را به وسیله بازی و شعر و محتوای آموزشی آموختند.

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ادامه تم 14 دوصفحه انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 102 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ارزشیابی استعداد هنری گرفته شد. روانخوانی کتاب کار صفحه 23 پرسش کلاسی شد. فردا دیکته کلاسی گرفته می شود. فردا دفتر مشق ،دفتر دیکته ،کتاب ریاضی زنبوری و کتاب کار فارسی علوی همراه بچه ها باشد.
تکلیف: متن صفحه 26 کتاب روانخوانی علوی تمرین شود. فردا از این صفحه دیکته کلاسی گرفته می شود.

نگارش اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: قسمت یک مداد صفحه اول انجام شد. کتاب های نگارش در مدرسه است.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 114 انجام شود. دوصفحه داخل دفتر مشق انجام شود. برای هر قسمت پنج کلمه نوشته شود.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال.

هوش و ریاضی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: یک صفحه کتاب هوش انجام شد.
تکلیف: تکلیف هوش نداریم.

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: فعالیت خلاقانه همراه با ابزار آموزشی انجام شد. مبحث عبارت های جمع همراه با نمایش ابزار توسط گل پسرها تمرین شد.
تکلیف: جمع نظام دار عدد 7 و 8 داخل دفتر مشق انجام شود.گل پسرها حتما عبارت نویسی جدول انجام شود.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ارزشیابی فارسی انجام شد. فردا دفتر مشق ،کتاب نگارش ،کتاب ریاضی زنبوری،کتاب روانخوانی علوی همراه بچه ها باشد.
تکلیف: کتاب روانخوانی صفحه 39 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: قسمت دو و سه مداد کتاب نگارش نشانه پ انجام شد.فعالیت خلاقانه تلفیق با درس علوم گل پسرها با انواع سنگ ها کلمه درست کردند .
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه113 انجام شود. دیکته شب فراموش نشود.

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: بازی ریتمیک و حرکتی( گروهی) با هدف جا به جایی،تقویت مهارت شنوایی،آموزش غیر مستقیم راست و چپ،انجام شد. بازی ریتمیک (فردی)با هدف جابه جایی،تقویت مهارت هماهنگی،انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ادامه ی تم 14 صفحه سوم(مبحث نمایش عبارت های جمع در اشکال مختلف )انجام شد. کتابهای ریاضی علوی بازخورد داده شد و نیازی نیست فردا همراه بچه ها باشد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه 101 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: نشانه دوشکلی (پ) تدریس شد . ترکیب نشانه و جایگاه کلمه انجام شد . ایجاد انگیزه به گل پسرها تحویل داده شد.کتاب فارسی گلی درس پرواز روانخوانی شد.صفحه 20 روانخوانی علوی پرسش کلاسی شد.
تکلیف: کتاب کار روانخوانی صفحه 23 تمرین شود ،فردا پرسش کلاسی می شود. فردا دوشنبه کتاب نگارش درختی و دفتر مشق و کتاب ریاضی زنبوری و کتاب روانخوانی علوی همراه بچه ها باشد.

نگارش اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ترکیب نشانه ها داخل دفتر مشق نوشته شد. اولیای عزیز ، گل پسرها به هیچ عنوان غیبت غیرموجه و تاخیر نداشته باشند. در ضمن برای درس علوم گل پسرها تعدادی سنگ با شکل و رنگ مختلف همراه خودشان بیاورند .
تکلیف: یک صفحه داخل دفتر مشق انجام شود.کتاب کار فارسی صفحه131 و 132 انجام شود.

املا اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: دیکته کلاسی گرفته شد ،لطفا بازخورد بدهید.
تکلیف: هرشب تمرین دیکته داخل دفتر مشق داشته باشید.

قرآن اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: سوره ناس تدریس شد و تمرین و تکرار شد.
تکلیف: تکلیف قرآن نداریم.

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کاردستی نقاشی آدمک انجام شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس10(همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با بانکداری موبایلی،بررسی انواع خدمات آن از قبیل کارت به کارت،استعلام موجودی و ...،استفاده از خدمات انواع همراه بانک ها به صورت 24 ساعته. فعالیت کلاسی صفحه 80 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در کلاس مهارت صبوری کردن در خرید را به وسیله ی بارش فکری و بحث و گفت و گو آموختند.
تکلیف: کتاب مهارت های زندگی تحویل دانش آموزان عزیز داده شد صفحاتی که کامل نیست و یا غایب بودن تا پایان صفحه ی 33 تکمیل شود .لطفایکشنبه هفته ی آینده آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: