فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: شادی

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: جشن عدد صد برگزار و این عدد به دانش آموزان معرفی شد.صفحه 56 کتاب ریاضی بررسی و انجام شد. مسابقه آقای ریاضی در کلاس برگزار شد. لینک جشن تولد عدد صد :https://www.aparat.com/v/dWry2

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: درس هشتم فارسی تدریس و قسمت (درست ، نادرست) و (گوش کن و بگو) بررسی و انجام شد ، روانخوانی مورچه اشک ریزان پرسش شد. لینک روانخوانی درس هشتم: https://www.aparat.com/v/wk9xV
تکلیف: روانخوانی درس هشتم حداقل سه بار تکرار و تمرین شود ، صفحه 54 کتاب نگارش انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش زبان بدن(حالتهای چهره)غم.خشم.خوشحالی.ترس.شرم!در قالب بازی چگونگی برقراری ارتباط با دیگران با شناخت احساسات فرد مخاطب مرور شناخت احساسات
تکلیف: تکمیل ص:34و35 گلهای من.باکشیدن یک نقاشی زبان بدن خودتون. را در صورت ماهتون شان بدهید(وقتی ناراحتی.خوشحالی.ترسیدی.عصبانی هستی) ممنونم نورچشمیهای کلاس مهارتهای زندگی

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: تمرین های صفحات 79 تا 82 کتاب کار ریاضی بررسی و انجام شد
تکلیف: دانش آموزانی که در کلاس حضوری شرکت خواهند کرد کتاب کار ریاضی ، کتاب ریاضی ، دفتر و ساعت آموزشی خود را همراه داشته باشند.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
تکلیف: صفحه 65 کتاب کار فارسی انجام شود. دانش اموزانی که در کلاس حضوری شرکت خواهند کرد،کتاب کار فارسی و کتاب فارسی خود را همراه داشته باشند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: درس یازدهم هدیه های آسمان تدریس و از درس 6 تا 10 پرسش شد. لینک فیلم آموزش نماز دو رکعتی : https://www.aparat.com/v/6GPA3

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: صفحه 52 تا 54 کتاب ریاضی به همراه دانش آموزان بررسی و انجام شد.
تکلیف: صفحه 79 ، 80 و 81 کتاب کار ریاضی انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: تمرین های صفحات 51 و 52 کتاب نگارش و تمرین های 60 تا 64 کتاب کار فارسی بررسی و انجام شد.
تکلیف: دوشنبه مورخ 1400/09/22 از روانخوانی مورچه اشک ریزان در ساعت آنلاین هدیه ها پرسش خواهد شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، طیبه

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
تکلیف: فردا درس ششم تا دهم هدیه های آسمان پرسش خواهد شد.

قرآن دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: صفحه 38 تا 40 کتاب قرآن تدریس شد و قسمت یادآوری شماره 1 صفحه 34 و 35 بررسی شد.
تکلیف: درس ششم جلسه آینده پرسش خواهد شد.

هنر دوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی انار و هندوانه اموزش داده شد
تکلیف: لطفا تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: تمرین های صفحات 73 تا 79 کتاب کار ریاضی بررسی و انجام شد.
تکلیف: صفحه 52 تا 54 کتاب ریاضی انجام شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: تمرین ها صفحات 55 تا 58 کتاب کار علوی با کمک دانش آموزان بررسی و انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: قسمت بخوان و بیندیش درس هفتم (مورچه اشک ریزان،چرا اشک ریزان)تدریس شد و تمرین های صفحات 53 تا 56 کتاب کار فارسی و برخی از تمرین های صفحات 47 تا 49 کتاب نگارش بررسی و انجام شد. لینک فایل صوتی مورچه اشک ریزان : https://www.aparat.com/v/BcWxj/
تکلیف: روانخوانی قسمت بخوان و بیندیش(مورچه اشک ریزان،چرا اشک ریزان) تکرار و تمرین شود.(احتیاجی به ارسال فایل نیست در کلاس پرسش خواهد شد.)

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، طیبه

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: تمرین های صفحات 46 تا 51 کتاب ریاضی بررسی و انجام شد و مبحث نیم در ساعت ، ربع در ساعت توسط دانش آموزان تکرار و تمرین شد.
تکلیف: صفحه 73 و 74 کتاب کار ریاضی انجام شد. لینک فیلم ساخت اعداد دیجیتال:https://www.aparat.com/v/Zun30 پس از مشاهده فیلم ساخت اعداد دیجیتال تا روز دوشنبه هفته آینده فرصت دارید با چوب خط یا چوب کبریت روی یک برگه اعداد دیجیتال بسازید و فیلم آن را ارسال کنید.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: صفحه 43 تا 45 کتاب علوم تدریس و به فعالیت های آن پاسخ داده شد و قسمت های مهم فصل در کتاب علوم و کتاب کار علوی مشخص شد.
تکلیف: فصل پنجم علوم مطالعه شود ،پرسش خواهد شد. قسمت های تکمیل نشده در کتاب علوم و کتاب کار علوی با توجه به فایل ارسالی فصل پنجم تکمیل شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: قسمت بیاموز و بگو درس هفتم تدریس ، قسمت پیدا کن و بگو صفحه 45 فارسی و برخی از تمرین های صفحه 47 تا 50 کتاب نگارش بررسی و انجام شد.
تکلیف: صفحه 60 و 61 کتاب کار فارسی انجام شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
تکلیف: کاربرگ املا انجام شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش تغییر رنگ و جلوه های کاغذ. انجام تمرین در برنامه ورد. فیلم آفلاین 17 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: یک برگه دارای طیف رنگی و حاشیه. نام پنج موجود دریایی( از شمارش استفاده شود) یک خط متن هنری به دلخواه.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: