فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: شبرنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 12 تم ریاضی کامل آموزش داده شد و تمرینات مربوطه حل شد تا پایان صفحه ی 84.
تکلیف: پسرم جدول نظام دار برای اعداد 4و5 را با شکل انجام بده سپس در دفتر مشق ریاضی جدول را با اعداد کامل کن .کتاب ریاضی علوی صفحات 100و101 و102 انجام شود .اعداد1تا 10 را دو بار در دفتر بنویس .سپس چوب خط مناسب هر عدد را هم بکش .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ای مستقل آموزش داده شد و کلمات مربوط به ای مستقل در کلاس خوانده و سرمشق داده شد ./تمرین 3 صفحه ی 63 کتاب نگارش هم کامل شد .اِ ربط دوره شد .
تکلیف: پسرم سرمشق کلاسی امروز را حتما بخوان و کلمات را تکرا کن /با ایرانِ ما و سبدِ امین جمله بساز /جملات زیر را بخوان و دو بار از ههر کدام بنویس اِ ربط آن را پیدا کن وبا رنگ قرمز نشان بده : بر دستِ مادر بوسه بزن . بادِزمستان سوز دارد. دبستانِ ما زیبا است. کتاب فارسی علوی کلمات دانه ای و مدرسه ای را بنویس ئو صفحه ی 100 را کامل کن /صفحه ی 102 را کامل انجام بده . یک املا بنویس .

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: جلسه14 آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلاید در مدرسه وکلاس چالش کشیدن تفکرات بچه ها
تکلیف: تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش عدد 10 انجام شد /جدول نظام دار برای اعداد 2و3 آموزش داده شد /صفحه ی 79 کتاب ریاضی تم 12 انجام شد .
تکلیف: پسرم جدول نظام دار 2و3 را با مقوا طبق نمونه ارسال شده درست کن وسپس با استفاده از حبوبات -مهره - چینه .....جمع های ترکیبی اعداد 2و3 را انجام بده /سپس در دفتر مشق این بار با اعداد انجام بده .صفحه ی98 و 99 کتاب ریاضی علوی را کامل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: اِ ربط با کد اِ جادویی یا دوستی در کلاس آموزش داده شد.کتاب نگارش صفحه ی 63 انجام شد به جز سوال 3
تکلیف: پسرم کلمات مدادِ امین - آسمانِ آبی _ سیبِ سارا _ ایرانِ من -دستِ آزاده _سبدِ توت - هر یک را بخوان و از هر کدام یک خط بنویس اِ جادویی را حتما با رنگ قرمز مشخص کن / یک املا بنویس /صفحه ی 100و 101 کتاب فارسی علوی را کامل کن در صفحه ی 100 کلمات دانه ای و مدرسه ای را ننویس تا آموزش داده شود .

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 22 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم آدم برفی و تمرین save و save as

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 11 کتاب ریاضی کامل انجام شد /مفهوم تساوی و کمتر و بیشتری با داستان آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم صفحاتی که امروز در کلاس انجام شد را بررسی و کامل کن /مفهوم تساوی و کمتر و بیشتر را در منزل با استفاده از چینه و چوب خط -اسباب بازی -میوه -.......تمرین کن و مانند یک معلم توضیح بده ارسال فیلم دلخواه می باشد اما عکس اجباری است /کتاب ریاضی علوی صفحات 94 تا 97 را کامل کن .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: فیلم فندق فصل ششم ارسال شده حتما ببین /کتاب علوم علوی صفحات 59 تا 65 را کامل حل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کلمات دبستان /تازه /مدرسه در کلاس بخش و صدا کشی شد/ جایگاه های هر 4 شکل نشانه اِ با مثال در کلاس نوشته و بخش و صدا کشی شد . مسابقه روانخوانی انجام شد .
تکلیف: پسرم فعالیت های دفتر و کتاب که در کلاس انجام شد را بررسی و کامل کن .فایلی که برای شما ارسال شده را بخوان و به سوالات پاسخ بده (دوره درس 5و6 )-یک املا از تمام کلمات و جملات درس 5و6 کتاب نگارش بنویس /باهر یک از کلمات دانه-مداد-انسان - جمله بنویس /هر یک از جملات زیر را 1مرتبه بخوان و بنویس : زِمِستان سرد است . آزاده در مدرسه بود . این سبزی تازه نیست .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی انار اموزش داده شد
تکلیف: لطفا کاردستی انار ارسال شود

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی صفحات 90 -91-92 را انجام بده .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه اِ ِ تدریس شد / اشنایی با جایگاه نشانه ها با مثال و تصویر/کلمات جدید بخش و صدا کشی شد /رو خوانی درس استخر انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف آفلاین که ارسال شده را کامل انجام بده /برای هر چهار شکل نشانه اِ یک مثال بزن و نقاشی آن را بکش اگر میتوانی کلمه ان را هم بنویس /با خمیر چهار شکل نشانه را درست کن و با صدای بلند هر یک را معرفی کن برای مامان و بابا /درس استخر در کتاب فارسی خوانداری را کامل بخوان / فایل جمله خوانی و داستان برای شما ارسال شده حتما بخوان .یک املا به مامان یا بابا بگو و خودت آن را تصحیح کن .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی 83 تا 89 را کامل انجام بده .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: سوالات آفلاین علوم ارسال شد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا در کلاس گفته شد / جمله سازی انجام شد /کاربرد کلمات اشاره این و آن در جمله آموزش داده شد /کتاب فارسی خوانداری صفحات 46 و 47 شعر ای ایران با فایل صوتی انجام شد .
تکلیف: پسرم املا مواردی که به شما اعلام شده در جدل صحیح کلمه را بنویس و تمرین کن حتما. صفحه ی املا یی که امروز نوشتی را تزیین کن /فایل روانخوانی دوره ای تا نشانه ن ارسال شده بخوان و تمرین کن /فایل جمله خوانی -جدول -داستان -ارسال شده را بخوان و امیدوارم لذت ببری /یک املا بنویس /کلمات تیر انداز -زیر انداز -می ایستم را در دفتر بخش و صدا کشی آن را انجام بده .فارسی علوی صفحات 97 تا 99 را کامل انجام بده .
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: