فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: شبرنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: صفحات 80 -81 -82 کتاب ریاضی علوی حل شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: صفحات 94 تا 97 سوال 8 در کتاب فارسی علوی حل شود .
تکلیف: صفحاتی که انجام شده را بررسی و تاریخ داشته باشد /با هر یک از کلمات میز -سوزن -می دوزد - جمله بساز /کتاب فارسی نگارش درس 1تا 5 را کامل دوره و تمرین کن فردا املا تا پایان درس 5 داریم /یک املا از درس 1تا 5 بنویس

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 10 ریاضی کامل شد /تم 11 صفحه ی آغازین انجام شد و تمرین بشمار وبنویس صفحه ی 72 انجام شد .
تکلیف: پسرم جمع های متفاوت عدد 8و9 را با دست - چینه - ذهنی - انجام بده /کتاب ریاضی علوی صفحات 77-78-79 را کامل کن .صفحات کتاب ریاضی که امروز در کلاس انجام شد حتما تاریخ داشته باشند .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 60 انجام شد /کلمات جدید بخش و صدا کشی شد ./کتاب فارسی علوی صفحات 92و 91 انجام شد , و تمرینات مربوط به این درس کامل شد .کلمات مربوط به می کاری در کلاس سرمشق داده شد .
تکلیف: صفحات 90 و 91 که در کلاس انجام شده را بررسی و کامل شود و تاریخ زده شود. در دفتر مشق سه ستون برای نشانه های ای بکش و برای جایگاه هر کدام 5 کلمه ذهنی بنویس اگر به خاطر نیاوردی از کتاب و سرمشق ها پیدا کن وبنویس /سه فعل با می کاری انتخاب کن وبا هر یک جمله بساز/یک املا 5 خطی بنویس /بدون کشیدن جدول ترکیب های ز را در یک خط بنویس /فایل جمله خوانی و داستان سوزن را بخوان و فعل های ان را پیدا کن ./پسرم مرتب کن (است -زنبور-زرد)(ایران -است -سرسبز)

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش تفاوت save و save as روی نقاشی ماهی. فیلم آفلاین امروز 15 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: انجام نقاشی دلخواه و تمرین درس داده شده.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 10 ریاضی تا صفحه ی 68 انجام شد .مفهوم جمع های عدد 7و6 بر مبنای 5 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم جمع های عدد 6 و 7 را به روش ذهنی /چینه /انگشتان دست انجام بده /نمونه فعالیت ارسال شد /تم 10 کتاب ریاضی تا صفحه ی 68 که انجام شد بررسی و امضا شود /صفحات 72 تا 76 ریاضی علوی حل شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: علوم فیلم فندق تماشا شد /فصل 5 کتاب علوم دنیای گیاهان کامل آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم فایل ارسال شده را نگاه کن و تمرین و دوره انجام بده /کتاب علوم علوی صفحات 56 تا 59 انجام شود تا کلاس آفلاین بعدی علوم فرصت دارید روزی یک صفحه انجام بده .روز سه شنبه گیاه خود را با اسم به مدرسه بیاور.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ز انجام شد /ترکیب و جمله سازی انجام شد /کلمات جدید با ترکیبات ز آموزش داده شد /فایل آموزش درس ز جهت تمرین و تکرار ارسال شد .کتاب فارسی علوی صفحات 89 تا 92 سوال 6 حل شد .
تکلیف: پسرم فایل ارسال شده را نگاه کن و کلمات داخل فایل را بخوان و بخش و صدا کشی کن /نشانه ز را خمیر درست کن /کارت ز را درست کن /سرمشقی که ارسال شده کامل انجام بده /کتاب نگارش صفحات 58-59 را بخوان و بنویس . کتاب را امضا و تاریخ بزن /درس سرباز را 3 بار بخوان/ با کلمه می دوزد و سبزی جمله بساز / 5 خط املا بنویس از کلمات و جمله های درس 6 (ایران) فقط کتاب نگارش استفاده شود .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی خلاقانه پرنده آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا نقاشی پرنده همراه تصویر سازی خلاقانه ارسال شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش مفهوم و نماد عدد 8 در کلاس انجام شد /صفحات 67 و 68 کتاب ریاضی علوی حل شد .
تکلیف: پسرم صفحات 69-70-71 کتاب ریاضی علوی را کامل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: می کاری و فعل آموزش داده شد .فایل آموزش ارسال شد .
تکلیف: پسرم فایل و تکالیف ارسال شده آفلاین را کامل انجام بده / داستان بستنی و دیدار هر جا فعل و می کاری دیدی دور آن خط بکش .با هر یک از کلمات می بارد -بر می دارد -می داند جمله بساز /یک املا از کلمات و جمله های درس 4و5 کتاب نگارش /صفحه ی 87 و 88 کتاب فارسی علوی را کامل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 55 و 56 کامل انجام شد /فارسی علوی تا صفحه ی 83 کامل انجام شد .
تکلیف: پسرم کتاب نگارش که امروز حل شد بررسی کن باید کامل باشد و مادر تاریخ و امضا بزند /کتاب فارسی علوی تا صفحه ی 87 کامل انجام بده /جمله سازی با کلمات بیدار -دندان -تنور -ایرانی /انجام شود . یک صفحه از دفتر مشق را به سه قسمت کن و بالای یکی بنویس ی اول بعدی ی وسط و دیگری ی آخر بنویس بعد کلمات بیدار-سیب -مینا -تیر-نیمرو -ریسمان -آبی -درسی -می بارد -راستی - ایستاد -ایمان - ایست -ایران - بستنی -ابری را هر کدام را با توجه به نشانه ای که دارد در خانه خودش زیر هم بنویس.از کتاب نگارش درس 5و 6 املا بنویس 5 خط /فایل روانخوانی دوره تا درس (ر )ارسال شده در کانال حتما بخوان و یک املا 5 خطی هم از آن بنویس .و ویس روانخوانی ارسال شود در واتساپ

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سعیدی نسب، کتایون
فعالیت: تدریس diffrent parts of a plant
تکلیف: قسمت های مختلف یک گیاه رو معرفی کنید و فیلم بفرستید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: