فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث حل مسئله تکرار و روش های مختلف در حل مسئله بررسی و انجام شد.
تکلیف: دفترهای فارسی تحویل داده شد، لطف دفترها فردا همراه دانش آموزان باشد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: سرود مادربزرگ مهربون پدر بزرگ خوش زبون با دانش آموزان تکرار و تمرین شد،دانش آموزانی که سرود را حفظ نکردند تا روز سه شنبه فرصت دارند که سرود را حفظ کنند.
تکلیف: لینک سرود: https://www.aparat.com/v/CUoeW لینک سرود در سایت هم قرار داده شده است، در صورت باز نشدن به سایت مدرسه مراجعه فرمایید.

نمایش خلاق

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: هدف از کلاس نمایش خلاق تقویت اعتماد به نفس ،تقویت مهارت های فردی وکارگروهی، تقویت مهارت های کلامی و**** در پسران عزیز و هنرمندمون بود. در آخرین جلسه بچه ها اجراهای زیباشون رو برای همکلاسی هاشون در صحنه نمایش به اجرا گذاشتند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث اشکال هندسی و آشنایی با ضلع ها در اشکال هندسی بررسی و تمرین شد، کاردستی اشکال هندسی توسط دانش آموزان ساخته شد.
تکلیف: کاربرگ اشکال هندسی انجام شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ویدیو ساخت کاردستی چرخه آب و فایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی در این قسمت بارگذاری شده لطفا از فایل بارگذاری شده پرینت گرفته شود و بعد از برش قسمت های مختلف کاردستی مانند ویدیو، توسط دانش آموز رنگ آمیزی شود و همانند ویدیو قطعات بعد از رنگ آمیزی به هم چسبانده شود.
تکلیف: قسمت فعالیت منزل کاربرگ چرخه آب انجام شود. ساخت کاردستی اختیاری است. برای ساخت کاردستی تا دوشنبه هفته آینده فرصت دارید. لینک ویدئو ساخت کاردستی چرخه آب: https://www.aparat.com/v/S7bAG

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث صداهای مختلف نشانه (و) در کلاس تکرار و تمرین و کاربرگ مربوطه انجام شد.
تکلیف: دفاتر فارسی دانش آموزان تحویل داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: