فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: کاردستی ساعت مچی با دانش آموزان ساخته شد.
تکلیف: ساخت کاردستی ساعت اجباری نیست و تا سه شنبه هفته آینده فرصت خواهید داشت. برای ساخت کاردستی بهتر است از کاغذ اوریگامی استفاده شود. ویدیو مربوط به ساخت کاردستی : https://www.aparat.com/v/ysMzJ

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ِ ربط و ی میانجی بررسی و تکرار شد. فایل مربوط به این مبحث بارگذاری شده است، این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل داده شده است،دانش آموزانی که در روزهای قبل در مدرسه حضور نداشتند، کاربرگ های انجام نشده را کامل کنند. دفاتر روز یکشنبه همراه دانش آموزان باشد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث پیام محرمانه و روش های ارسال پیام در گذشته و امروزه بررسی و آزمایش پیام محرمانه انجام شد. کاربرگ مربوط به مبحث پیام محرمانه در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. برای انجام آزمایش و ارسال کاربرگ مربوط به آزمایش تا دوشنبه هفته آینده فرصت دارید.
تکلیف: دانش آموزان می توانند برای انجام آزمایش پیام محرمانه از کشیدن اشکال ساده مثل: قلب، شکلک، حرف اول نام دانش آموز (انگلیسی یا فارسی) یا نام کامل فارسی یا انگلیسی استفاده کنند. کاربرگی که برای انجام آزمایش تهیه شده به دفتر چسبانده نشده و داخل کیف دانش آموزان می باشد. دفاتر دانش آموزان روز سه شنبه تحویل داه می شود. ویدیو جهت راهنمایی انجام آزمایش: https://www.namasha.com/v/E4cuJcy3

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث ساعت تمام، بین، گذشته و مانده در ساعت در کلاس مرور و تمرین شد. کاربرگ ساعت انجام شد. ارزشیابی تشخیصی جهت تشخیص نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درست نویسی فارسی و عدد نویسی ریاضی انجام شد.
تکلیف: دفاتر دانش آموزان تحویل گرفته شد، دفاتر در کلاس نزد آموزگار خواهد ماند، دانش آموزانی که در روزهای گذشته غایب بودند برای تکمیل کاربرگ ها دفاتر آن ها تحویل داده شد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دوتا لیوان سه تا پا انجام و تمرین شد، سرود مادربزرگ مهربون پدر بزرگ خوش زبون در کلاس تمرین شد.
تکلیف: این سرود در خانه با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود:https://www.aparat.com/v/5JZqV

نمایش خلاق

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: در کلاس نمایش خلاق با پسران هنرمند دوم فضانوردان در خصوص تفاوت نمایشنامه خوانی و روخوانی ،بیان حس خوانش دیالوگ ها با همکاری بچه ها تمرین شد.نمایش (اون پایینو نگاه کن) تمرین و گروه بندی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسران هنرمندم فایل ارسال شده را مطابق نقش خودنمایش نامه خوانی کنند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث تفریق بررسی و تکرار و تمرین شد، کاربرگ این قسمت انجام شد. در صورت تمایل برای صحبت کردن با معلم و یا داشتن سوال می توانید در ساعت های مقرر که در برنامه هفتگی به صورت حضوری یا تلفنی مشخص شده با روابط عمومی مدرسه هماهنگ کنید.
تکلیف: کاربرگ مربوط به مبحث تفریق بارگذاری شده است. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.

موسیقی

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: ریتم دو تا دست، سه تا پا تکرار و تمرین شد و سرود مادربزرگ مهربون، پدر بزرگ خوش زبون با دانش آموزان تمرین شد. در صورت تمایل برای صحبت کردن با معلم و یا داشتن سوال می توانید در ساعت های مقرر که در برنامه هفتگی به صورت حضوری یا تلفنی مشخص شده با روابط عمومی مدرسه هماهنگ کنید.
تکلیف: سرود در اوقات فراغت در منزل با دانش آموزان تمرین شود. لینک سرود : https://www.aparat.com/v/R41oV
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: