فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث جمع نظام دار یا پلاک دار در کلاس بررسی و کاربرگ مربوط به آن انجام شد. دفاتر فارسی دانش آموزان فردا تحویل داده خواهد شد. کاربرگ مربوط به مبحث جمع نظام دار در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند فایل ارسالی مربوط به مبحث جمع نظام دار را مطالعه و تمرین کنند. این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث صداهای چندشکلی مرور و تمرین شد و کاربرگ مربوط به این مبحث انجام شد. دفاتر فارسی دانش آموزان فردا تحویل داده خواهد شد. کاربرگ مربوط به مبحث صداهای چند شکلی در انتهای فایل آموزشی قرار دارد. کاربرگ ها به دانش آموزان غایب پس از حضور آن ها در کلاس تحویل داده خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان غایب می توانند فایل ارسالی مربوط به مبحث صداهای چندشکلی را مطالعه و تمرین کنند. این فایل صرفا جهت مطالعه بیشتر دانش آموزان و اطلاع اولیا از روند تمرین کلاسی خواهد بود و نیازی به گرفتن پرینت از این فایل نیست.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث دسته های ده تایی و یکی مرور و با استفاده از مکعب کوئیزنر و نی عددهای دو رقمی ساخته شد. دانش آموزان با استفاده از نی دسته های ده تایی و یکی ساخته و عددهای مربوط به آن ها را نوشتند.
تکلیف: با توجه به عدد داده شده در قسمت فعالیت منزل در کاربرگ دسته های ده تایی، شکل عدد داده شده را با استفاده از حبوبات، پولک و غیره بسازید، همچنین قسمت فعالیت منزل در کاربرگ عددنویسی انجام شود. کاربرگ های ذکر شده در دفتر چسبانده شده است.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث نشانه ها در کلاس مرور و برای هر یک از نشانه ها توسط دانش آموزان مثال زده شد. با توجه به نشانه ی داده شده به دانش آموزان کلماتی داخل گلبرگ های مقوایی نوشته و کاردستی گل ساخته شد.
تکلیف: گل های داخل کاربرگ شناخت نشانه هاتوسط دانش آموزان رنگ آمیزی شود و به نشانه ی داده شده کلماتی که با آن نشانه شروع می شود ساخته شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، طیبه
فعالیت: مبحث انرژی باد و استفاده های انسان از باد توضیح داده شد و کاردستی بادبزن توسط دانش آموزان در کلاس ساخته شد ، دانش آموزان با فضای آزمایشگاه آشنا شدند.
تکلیف: درباره استفاده های باد که در کلاس توضیح داده شد با خانواده خود بحث و گفتگو کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: