فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: ساخت اوریگامی اژدها برای صدای اِ با جهت دست ورزی انجام شد

دنیای رنگی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: روز اسباب بازی

فعالیت

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: روز اسباب بازی

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.
فعالیت: پسرهای عزیز می توانند برای روز چهارشنبه برای یک زنگ شاد و هیجان انگیز ، اسباب بازی های مناسب خود را همراه داشته باشند ( اسباب بازی های الکتریکی، حجیم و گران قیمت همراه نباشد).

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: بازی ریاضی اعداد یک تا 5 را پیداکن و بنویس روی تخته وایت برد همراه با خواندن شعر به جهت مرور غایبین کلاس آنلاین و حاضرین و روان شدن دست برای نوشتن اعداد با همکاری نوآموزان انجام شد

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش موجودات زنده و عیر زنده در قالب دیدن کلیپ آموزشی آموزگار خود و پرسش و پاسخ از نوآموزان و تمرین های کتاب انجام شد . آموزش حیوانات اهلی و وحشی در قالب فلش کارت های حیوانات و تفکیک پذیری آن ها و خواند شعر و تمرین های کتاب انجام شد . حیوونا خیلی هستند وحشی و اهلی هستند گاو، بچه‌اش گوساله بز، بچه‌اش بزغاله گوسفند و میش و بره می‌چرند توی دره اسب و شتر تو صحرا بار می‌برند به هر جا گنجشک و سار و بلبل می‌رن رو شاخه گل قناری و کبوتر تو باغا می‌کشن پر گوزن و فیل و آهو شغال و گرگ و راسو لاک‌پشت و مار و خرگوش میمون و سنجاب و موش روباه و شیر و پلنگ حیوونای رنگارنگ تو دشت و کوه و بیشه پیدا میشن همیشه
تکلیف: قاصدک قشنگم به من بگو موجود غیر زنده و زنده یعنی چه ؟ و چند حیوان وحشی و چند حیوان اهلی نام ببر

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش صدای ( ی غیر آخر و ی آخر) در قالب دیدن تصاویر مربوطه و خواند شعر صدای ی و تمرین های کتاب انجام شد .
تکلیف: پسران توانمندم چند کلمه پیدا کنند که صدای اولشان با ی شروع شود و چند کلمه پیدا کنند که صدای آخرشان با ی به پایان برسد و در قالب فایل صوتی ارسال نمایید

دستان توانا

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تا زدن کاغذ و قیچی کردن کاغذ در هر جهتی که به دلخواه نوآموزان می باشد انجام شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مفاهیم درس رایانه از ابتدای کتاب ص 6 تا آخر 17، با پسران عزیزم تمرین و تکرار شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: ساخت کاردستی نهنگ و مرور صدای ن، ای ، ز ، ش با همکاری نوآموزان به جهت یاد آوری انجام شد.
تکلیف: پسران توانمندم فردا به جای کتاب نوشتاری حتما کتاب خوانداری به همراه داشته باشند

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 38 و 39 با موضوع :"به قوانین پلیس احترام بگذاریم." و صفحات :" 40 و 41 با موضوع :"اورژانس را بشناسیم." تدریس شد. گفتگو در مورد قوانین شهر، رعایت قوانین و احترام به قوانین صورت پذیرفت. همچنین در مورد اورژانس، خدمات پزشکی و چگونگی ارتباط با اورژانس در شرایط اضطراری و همکاری با اورژانس در زمان حمل بیمار یا حوادث مختلف بحث و بررسی شد.
تکلیف: تکلیف صفحات 41،40،39،38 در کلاس انجام شد.. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در منزل ، گفتگویی در مورد موضوعات درس داشته و جهت به یادسپاری شماره اورژانس و چگونگی ارتباط به صورت نمایشی خانگی اقدامات لازم را انجام دهید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: لطفا جهت کلاس رایانه فردا دوشنبه، پسران عزیزم کتاب رایانه همراه بیاورند. دانش آموزانی که به دلیل غیبت کتاب دریافت نکرده اند، کتابشان در مدرسه می باشد و در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: سنجش اعداد یک تا پنج در کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد . بازی اعداد به صورت شعر اگر که شاد و خوشحالی دست بزن و معلم عددی که نوآموزان چند بار باید دست بزنند را نشان می دهد و نوآموز باید به همان تعداد دست بزند یا بالعکس پا بکوبد مثلا اگر که شادو خوشحالی دست بزن 3 و نوآموز سه بار دست میزند اگر که شادو خوشحالی پا بکوب 4 با انگشتان نشان داده می شود و نوآموز 4 بار پا می کوبد .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین بگرد و پیدا کن در کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد . راجع به فصل زمستان صحبت شد و نوع پوششمان در این فصل و شعر زمستان دارد سه فرزند دی و بهمن و اسفند خوانده شد .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش سوره ی مبارکه (آیه الکرسی) داده شد بسم الله الرحمن الرحیم اللهُ لاَ اِلَهَ اِلاَ هُوَ الحَیُ القَیُومُ لاَ تَأخُذُهُ سِنَه وَ لاَ نَوم لَهُ مَا فِی السَمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرضِ مَن ذَا الَذِی یَشفَعُ عِندَهُ اِلاَ بِاِذنِهِ یَعلَمُ مَا بَینَ أَیدِیهِم وَ مَا خَلفَهُم وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیء مِن عِلمِهِ اِلاَ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرسِیُهُ السَمَاوَاتِ وَ الأَرضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفظُهُمَا وَ هُوَ العَلِیُ العَظِیمُ تا این بخش سوره فقط آموزش داده می شود غزل مولانا : آموزش داده شد . آمد بهار ِ جان‌ها ای شاخ ِ تر به رقص آ چون یوسف اندر آمد، مصر و شکر! به رقص آ ای شاه ِ عشق‌پرور مانند ِ شیر ِ مادر ای شیر! جوش‌در رو، جان ِ پدر به رقص آ هر هفته دو بیت اضافه خواهد شد .
تکلیف: پسرانم در منزل تمرین داشته باشند .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی با خمیربازی به شکل پرنده انجام شد.

دنیای خیال

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: به خواب زمستانی رفتیم و شروع به خیال پردازی کردیم و آنچه در خیال خود می پروراندیم را به زبان آوردیم به جهت تقویت قوه ی تخیل و ایجاد شدن ذهن خلاق انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: