فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
تکلیف: اولیای عزیز و مهربان چند تکه میوه و سه لیوان آب طعم دار ( ابلیمو،اب نمک ،اب قند) اماده بفرمایید و چشمان پسر عزیزم رو با یک شال ببندید و به صورت تصادفی کمی از میوه یا اب طعم دار را در دهان پسر گلم بگذارید و بپرسید که چه طعمی داشت ؟ به این صورت تمامی طعم ها را امتحان کنند به جهت آموزش حواس پنجگانه که فردا صورت می گیرد

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: روز جهانی مهربانی چاپ دست نوآموزان به روی قلب و هدیه دادن به دوستان انجام شد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 26 و 27 با موضوع : «آداب صحیح جشن تولد را رعایت کنیم.» و صفحات 28 و 29 با موضوع :« به افراد کم توان کمک کنیم.» تدریس شد.. گفتگو در مورد انجام کارهای قبل از رفتن به تولد و رفتارهایی که باید در زمان تولد با دوستان و بزرگترها داشته باشیم ،صورت پذیرفت. همچنین در مورد رفتارهایی که باید با افراد کم توان داشته باشیم و کمک هایی که می توانیم به این افراد کنیم، گفتگو شد. قابل ذکر: دقت و شناخت کافی نسبت به افرادی که واقعا کم توان هستند بسیار مهم است که در این خصوص توضیحاتی ارائه شد.
تکلیف: تکلیف صفحات 29،28،27،26 در کلاس انجام شد.. اولیای گرامی لطف بفرمایید در مورد موضوعات ذکرشده بالا نیز با پسران گلمان گفتگو صورت پذیرد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: برگزاری مسابقه طناب کشی که با قهرمانی کلاس قاصدک به پایان رسید. تمرین حرکت برای تقویت تعادل و تمرکزدر کلاس انجام شد.

نقد فیلم

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: رد پای آبی با موضوع خانواده برای نوآموزان پخش شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش جدول ماتریس داده و مانند جدول شگفت انگیز می باشد اما با تفاوت این که در جدول ماتریس ردیف و ستون در یک نقطه به هم میرسند. تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد .
تکلیف: اولیای عزیز و مهربان روی یک کاغذ یک جدول شگفت انگیز بکشید که سه ردیف وستون داشته باشد و یک جدول که شش ردیف و ستون داشته باشد این تمرین ها را بخواهید که روی جدول انجام دهند 1 جدول سه ردیف و ستون : ردیف وسط و ستون وسط را رنگ کنید 2 جدول 6 ردیف و ستون: ستون سوم و ششم را زرد کن ردیف دوم و چهارم را قرمز کن

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین های الگویابی ، تشخیص جهت ، یافتن اشکال از خطوط زمینه به جهت بالا بردن مهارت دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست کلی نگر یا جزئی نگر بودن نوآموزان انجام شد .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین سوره ی مبارکه (کوثر) انجام شد. شروع تمرین یلدا و دادن نقش و کاراکتر به جهت ایفای نقش به نوآموزان انجام شد. آموزش دو بیت آخر غزل حافظ انجام شد .
تکلیف: دوش دیدم که ملایک درِ میخانه زدند گِلِ آدم بِسِرشتَند و به پیمانه زدند ساکنانِ حرمِ سِتر و عِفافِ ملکوت با منِ راه نشین باده مستانه زدند آسمان بارِ امانت نتوانست کشید قرعه کار به نامِ منِ دیوانه زدند جنگِ هفتاد و دو ملت همه را عُذر بِنِه چون ندیدند حقیقت رَهِ افسانه زدند شُکرِ ایزد که میانِ من و او صلح افتاد صوفیان رقص کنان ساغرِ شکرانه زدند آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند کس چو حافظ نَگُشاد از رخِ اندیشه نقاب تا سرِ زلفِ سخن را به قلم شانه زدند

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از اشکال هندسی ،نقاشی موشک آموزش داده شد و کشیده شد

دنیای خیال

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: خواندن یک قصه ناتمام به جهت تمام کردن قصه توسط نوآموز به جهت تقویت قوه ی تخیل و ایجاد ذهنی خلاق انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: فعالیت رنگ آمیزی خلاقانه با استفاده از پنبه و رنگ انگشتی بر روی درخت سیب در کتاب نوشتاری انجام شد.

دنیای رنگی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: انجام بازی گروهی

فعالیت

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: کتابخوانی دانش آموزان و تعریف داستان برای دوستان انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: کار دستی ر اول روباه با نوآموزان ساخته شد به جهت یاد گیری بهتر و خلاقیت انجام شد. تمرین صدای ر با نوآموازن انجام شد. ر ر ر هستم. من ر تنها هستم کمر خمیده هستم کجا میام اول وسط و آخر

ضریب هوشی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: کاربرگ ضریب هوشی ترکیب رنگ صورتی می شود ترکیب قرمز و سفید به جهت رشد مهارت های شتاختی با همکاری نوآموزان انجام شد .

دومینو

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین قوانین دومینو و تمرین چیدن صحیح و صحیح دست گرفتن دومینو و صحیح ریخن دومینو ها جهت ملکه شدن ذهن نوآموزان انجام شد

آزمایشگاه

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تشریح دو ماکت چاق و لاغر به جهت این که بدانیم چه خوراکی ها باعث چاقی و بی حوصلگی و تنبلی می شود و چه خوراکی ها و چه کار هاییباعث لاغر بودن و با نشاط بودن بدن و سلامت بدن می شود با همکاری نوآموزان انجام شد .
تکلیف: پسران توانمند و دلبندم فردا با خود خوراکی ها سالم مانند(هویج - خیار - کرفس و... و هرنوع سبزیجات که در منزل موجود است ) به همراه داشته باشند . پسران توانمندم خوراکی ها سالم و مضر را نام ببرند و در قالب صدا ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: