فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش مفهوم های سبک و سنگین در قالب آزمایش و تمرین کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد. آموزش چپ و راست داده شده بود و امروز تمرین هایش انجام شد.
تکلیف: پسران توانمندم یک ترازو بسازند : دو عدد لیوان سبک یا سطل سبک کوچک را با نخ از دو طرف چوب لباسی آویزان کنید تا ترازو ساخته شود سپس آزمایش سنگینی و سبکی را با ترازو که ساختید انجام دهید و در قالب فایل تصویری ارسال کنید.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش شیوه ی صحیح دست شستن و صحیح مسواک زدن داده شد. وسایل خطرناک در قالب فایل پاور پوینت و‌دیدن تصاویر مربوط به درس داده شد و تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد.
تکلیف: قاصدک های قشنگم فردا با خود مسواک و خمیر دندان به همراه داشته باشند تا زنگ آزمایشگاه شیوه صحیح مسواک زدن تمرین شود. فایلی که امروز در کلاس تدریس شد در فایل پیوست ارسال شده است.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: در بحث مهارت های نوشتاری، آموزش ساختن سازه با نی و خمیر جهت دست ورزی و قوی شدن انگشتان دست با همکاری نوآموزان انجام شد.

دستان توانا

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تکه تکه کردن کاغذ باطله با ریتم موزیک (خیلی آروم و خیلی تند ) جهت تقویت انگشتان ، مچ دست، هماهنگی چشم و دست و تقویت مهارت شنیداری با همکاری نوآموزان انجام شد و نوآموزان بسیار لذت بردند .

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آشنایی با مفهوم قطعات ورودی و خروجی کامپیوتر و توضیح سخت افزار و نرم افزار با مثال انجام شد.
فعالیت: با سلام به اطلاع می رساند لیست برنامه ی غذایی آبان ماه به پسرهای عزیز تحویل داده شده است.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: صدای (د) در قالب داستان و فایل پاور پوینت و دیدن تصاویر مربوط به درس آموزش داده شد و کاردستی دلفین و دریا ساخته شد تمرین های کتاب با همکاری نوآموزان انجام شد.
تکلیف: قاصدک های زرنگم چند کلمه که هم آغاز و هم پایانش با صدای (د ) می باشدرا پیدا کنید و در قالب فایل صوتی ارسال نمایید.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 19،18 با ((موضوع به پدر و مادر خود کمک کنیم))، تدریس شد. گفت و گو در مورد کمک در فعالیت های خانه، انجام تکالیف، رعایت نظم و انضباط در مرتب بودن اتاق، انجام کارهای مطابق با گروه سنی صورت پذیرفت.
تکلیف: تکمیل صفحات 18 و 19 کتاب با موضوع «به پدر و مادر خود کمک کنیم» انجام شود. اولیای گرامی: آخر هر ماه کتاب های پسران گلمان تحویل ایشان داده شده تا جهت اطلاع رسانی به شما و تکمیل صفحات تدریس شده به منزل بیاورند. لطف کنید در مورد موضوعات درس با پسر عزیزم گفتگویی داشته و نواقصی که به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب باقی مانده تکمیل گردد. قابل ذکر: کتاب ها بعد از تکمیل، حتما توسط دانش آموز در جلسه بعدی کلاس مهارت های زندگی به دبیر مربوطه تحویل داده شود. با سپاس

نقد فیلم

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: انیمیشن رد پای آبی با موضوع بازی وسط و کنار با محتوای آموزشی به جهت تقویت حافظه دیداری و شنیداری ، حل کردن معما و تقویت تمرکز برای نوآموزان پخش شد .
تکلیف: از نوآموزان باهوشم بخواهید انیمیشن را برای شما باز گو کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: