1400/07/17
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم 3 تدریس شد. مفهوم اضافه کردن تدریس و تمرین شد. تمرینات مربوط به الگویابی و جدول سودوکو حل شد.
کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا پایان صفحه ی 17کامل شود. قسمت بالای صفحه ی 18 که ساخت شکل با چوب کبریت است را در منزل تمرین و شکل ها را بسازید سپس با اضافه و کم کردن چوب کبریت ها مفهوم اضافه و کم را تمرین کنید. با همین چوب کبریت ها جدول سودوکو چهارتایی بسازید و مفهوم ردیف و ستون را با بچه ها تمرین کنید.
نگارش اول
ملکی، مریم
نوشتن لوحه ی جدید تدریس شد.
لطفا صفحه ی 12 از کتاب نگارش را در منزل کامل کنید.
1400/07/14
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم دو از کتاب کار علوی حل شد.
لطفا کتاب کار علوی را آخر تم دو کامل کنید.
علوم اول
ملکی، مریم
امروز با بچه ها فعالیت عملی "مشاهده" را انجام دادیم. هرکدام از دانش آموزان در مورد یک اسباب بازی و میوه صحبت کردند و ویژگی های ظاهری آن ها مشاهده و بیان کردند.
یک وسیله انتخاب کنید و درباره ره ی آن با هم در خانواده صحبت کنید. هر کس نظر خود را بیان کنید. بچه ها با شنیدن نظر دیگران به فکر فرو می روند و درباره ی هر وسیله دقت بیشتری می کنند. حتما پدر و مادر و اعضای خانواده مشارکت داشته باشند.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی 5 تدریس شد. هم آغاز و هم پایان تمرین شد. بخش کردن کلمات تدریس شد و در کلاس با هم کلماتی را بخش کردیم.
لطفات بخش کردن کلمات را در منزل با بچه ها تمرین کنید. روی کلمات یک بخشی تاکید بیشتری داشته باشید چون معمولا بچه ها در تشخیص کلمات یک بخشی مشکل بیشتری دارند.
نگارش اول
ملکی، مریم
لوحه ی جدید تدریس و تمرین شد.
لطفا صفحات 18/20 و21 از کتاب کار علوی را کامل کنید.
لوحه های تدریس شده را در دفتر در در صورت نیاز مجدد تمرین کنید و سرمشق دهید.
1400/07/12
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم دو از کتاب ریاضی کامل شد.
جدول شگفت انگیز و الگویابی تمرین شد.
کاربرگی که تصویرش ارسال می شود را حل کنید. تمرین های صفحات 14 و12 کتاب را مجدد تمرین کنید. قسمت دوم از صفحه ی 14 کتاب ریاضی (الگو) را کامل کنید.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی 4 تدریس شد. روی هم آغاز ها کار کردیم. هم پایان ها مجدد تدریس و تمرین شدند.
لطفا با بازی هم پایان ها را در منزل تمرین کنید تا تشخیص صدای پایانی برای بچه ها راحت و قابل درک شود.از صداهای واضح تر مثل د،ر،ش،س و... شروع به تمرین کنید.
علوم به زبان انگلیسی
زارع، مرضیه
Science;
گزارش کار:
آموزش اعضای صورت داده شد.
تکلیف:
فایل آفلاین آموزش علوم را نگاه کرده،تمرین وتکرار داشته باشید.ویدیو خودرا باتوجه به موضوع تدریس شده ساخته و بفرستید.
تشکر از همراهی شما عزیزان
1400/07/11
ریاضی اول
ملکی، مریم
صفحه ی اول از تم دو را در کلاس حل کردیم.
جدول سودوکو در کلاس مجدد تدریس و تمرین شد.
ردیف و ستون را دوباره در کلاس تمرین کردیم.
شمارش و نشان دادن اعداد با انگشت تمرین شد.
صفحه ی 9 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد. اگر دانش آموزی کتاب را کامل نکرده لطفا در منزل کامل کند.
کاربرگ هایی که عکس آن هاارسال می شود را در منزل حل کنید.
فارسی اول
ملکی، مریم
هم آغاز کلمات تمرین شد. درباره ی هم پایان ها صحبت کردیم و چند نمونه مثال زدیم.
لطفا روی تشخیص صدای پایانی کلمات با گل پسرها تمرین کنید. و سپس درباره ی هم آغازها و هم پایان ها با آنها بازی "هرکی زودتر بگه" را انجام دهید. به این صورت که مادر یک کلمه انتخاب می کند و گل پسر هم آغاز یا هم پایان برایش می گوید سپس گل پسر یه کلمه انتخاب می کند و مادر هم آغاز یا هم پایان برایش می وید. می توانید این بازی را به صورت گروهی با اعضای خانواده خود انجام دهید.
نگارش اول
ملکی، مریم
لوحه ی جدید "ر"تدیس شد و در کلاس ،صفحه مربوط به آن را از کتاب نگارش آموزش و پرورش حل کردیم.
اگر دانش آموزی در کلاس صفحه ی مربوط به لوحه اش را حل نکرده لطفا در منزل حل کند.(صفحه ی 8)
با توجه به اینکه نوشتن لوحه ی "ر" برای بچه ها کمی مشکل است لطفا در دفتر با توجه به فیلم ارسالی و نحوه ی صحیح نوشتن ،برای بچه ها سه خط سرمشق دهید.
1400/07/10
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم یک از کتاب کار علوی در کلاس کامل شد. مفهوم الگو و الگویابی و شمارش اعداد در کلاس تمرین شد.
صفحات انجام نشده از تم یک از کتاب کار علوی را در منزل کامل کنید. کتاب کار باید تا صفحه ی 15 کامل شود.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی سوم تدریس شد و درباره ی آن در کلاس صحبت کردیم. هم آغاز ها را نیز تمرین کردیم.
برای هرکدام از تصاویر صفحه ی 8کتاب فارسی یک جمله خوب بساز و صدایت را برایم ارسال کن.
نگارش اول
ملکی، مریم
نوشتن لوحه ی شماره ی 6 تدریس شد.شعر لوحه را خواندیم و روش های صحیح و غلط نوشتن لوحه را تمرین کردیم.
صفحه ی 7 از کتاب نگارشت را با دقت و مرتب کامل کن.
ریاضی به زبان انگلیسی
زارع، مرضیه
مفهوم متضاد ها تدریس شد.
(بزرگ و کوچک)،(بلند و کوتاه)،(نازک و ضخیم).
فایل ارسالی را نگاه کرده،تمرین و تکرار انجام دهید.سپس ویدیو خودرا با توجه به مفاهیم بسازیدوبفرستید.