فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 77 و 78 سوالات مربوط به تکالیف روز گذشته، در کلاس حل و رفع اشکال شد.مابقی سوالات صفحه ی 77 تا پایان صفحه ی 78 (مبحث کسر مساوی) با مشارکت دانش آموزانم به طور کامل حل و مجدد تمام موارد توضیح داده شد.جدول ضرب 5 پرسش کلاسی شد.مباحث سوالات تیمز در کلاس بررسی و نحوه ی انجام این آزمون به طور کامل توضیح داده شد.
تکلیف: فردا آزمون تیمز بچه ها خواهد بود علاوه بر دانسته های سال گذشته تا پایان صفحه ی 54 تمرین شود.نمونه سوال ارسالی کار شود.برای نمونه سوال می توانید برنامه ریزی کرده و شرایط را مشابه سازی بفرمائید و از دانش آموزانم طبق تایم مشخصی پاسخ ها را بخواهید.سپس با پاسخنامه که در قسمت هوش و ریاضی ارسال شده)،چک و رفع اشکال بفرمایید.(دلخواه).تکلیف نداریم فقط تکرار و تمرین.کتاب درسی جهت بازدید همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: آزمون آزمایشی مداد رنگی یک_پرلز برگزار شد.
تکلیف: پسرم امشب درس کار نیک را کامل بخوان و کلماتی که حروف (ع،غ،ط،ظ،ک،م،) دارند را پیدا کن و در دفترت بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.فردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش درس هفتم انجام شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 36 و 37 و 38 تدریس شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد .
تکلیف: لطفا روخوانی تمرین شود تا پسرهای عزیزم بتوانند به طور روان روخوانی را انجام دهند .

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: آموزش نحوه اتصال حروف(گ.ک)به حروف(الف.ل)تدریس شد

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.کتاب هوش و ریاضی باقیمانده ی صفحات 12،13،14،15 تا صفحه ی 16 سوال 1 تکمیل و در کلاس حل شد.
تکلیف: پاسخنامه ی تیمز سال گذشته که در قسمت ریاضی ارسال شده بود در این قسمت جهت رفع اشکال و چک کردن تقدیم حضورتون می شود.موفقترین باشید عزیزان پرتلاشم.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 76 و 77 تا سر تمرین با مشارکت عزیزانم در کلاس حل شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 برگزار شد.بازی دقتی و تمرکزی جدول ضرب در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 77 از سوال 1 تا سوال 6 صفحه ی 78 را با دقت انجام بده.جدول ضرب ستون 5 را خواهم پرسید.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده گذشته تکرار و مرور شد ، از تعدادی دانش آموزان نمونه سوالات درس 5 پرسیده شد ، صفحات 55 و 56 و 57 توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیت دوم شعر حافظ را حفظ کردیم.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.نمونه سوالات آزمون پرلز در کلاس تمرین شد.نمونه سوالات آزمون پرلز جهت آزمون فردا گذاشته شد.
تکلیف: پسرم امشب خودت را خوب آماده کن که فردا آزمون پرلز داریم.لطفا شعر حافظ بیت دوم را تمرین کن.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش فارسی درس هفتم صفحه اول در کلاس انجام شد و کتاب ها به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید. ارکان نماز را تمرین و تکرار کنید ، روخوانی قرآن را در منزل انجام دهید و معنی کلماتی که زیرشان خط کشیده شده را تمرین کنید پرسیده می شود .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: برگزاری اردوی دانش آموزی سینما ماندانا و مرور اتیکت سینما رفتن

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه کپی اجزا اسلاید و مفهوم Undo و Redo آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: حضور در اردوی سینما

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 53 مجدد حل و رفع اشکال شد.تمرین صفحه ی 54 کتاب درسی در کلاس حل شد.ترفند کسر مساوی بدون شکل آموزش داده شد.ضرب ستون 5 تدریس و وارد دفتر شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 داخل دفتر ریاضی گرفته و با همسال سنجی با هدف آموزش نوع تصحیح در آزمونک های بعدی و تکرار و تمرین بیستر توسط دیگر دانش آموزان تصحیح و مجدد توسط آموزگار بازدید شد.ارمغان شماره ی 9 و 10 در کلاس حل و رفع اشکال شد جهت بازدید نهایی در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: تکلیف نوشتنی نخواهم داد،صرفاً و فقط به علت جدیت و مداومت در تمرین و تکرار جدول ضرب.فردا مجدداً پرسش کتبی ضرب 0 تا 4 را خواهیم داشت، مطابق آزمونک کلاسی امروز لطفاً با عزیزانم کار شود.ضرب 5 را هم خوب بخوان.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحثی که در کلاس های آنلاین تدریس شده بود مرور و تکرار و تمرین شد . صفحات 55 و 56 تدریس شد و مباحث مهم آن کاملا توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد . برگه نمونه سوالات درس 6 به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا برای جلوگیری از گم یا خراب شدن برگه ها ، آن ها را اول هرفصل بچسبانید .
تکلیف: نمونه سوالات درس 5 با دقت مطالعه و تمرین و تکرار شود پرسیده می شود . فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ما شروع به حفظ غزلیات حافظ کردیم و امروز یک بیت آن را حفظ کردیم.فایل شعر گذاشته شد.
تکلیف: پسرم،امشب 10 جمله در زمان آینده بنویس و در دفتر فارسی ات بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.فردا کلمات هم معنی مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.غزل حافظ بیت اول را تمرین کن و فردا در کلاس تمرین می کنیم.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املا جذابی را از کلمات درس هفتم در کلاس برگزار کردیم.
تکلیف: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: کیش و راه های رفع کیش را یاد گرفتیم .
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر:صفحه 13 تمرین گرفتن اسب سیاه انجام شود. کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر: تا آخر صفحه 6 حرکت فیل انجام شود . بازی انجام شود.کتاب آورده شود .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 52 کتاب درسی،مبحث کسر مساوی همراه با دست ورزی تدریس شد.فیلم و فایل همراه با نکات ارسال شد.لطفا و حتتتماً جهت تثبیت این مبحث مهم فیلم ها کامل مشاهده شود.کتاب کارها جهت بازدید در مدرسه می باشد.
تکلیف: تکلیف شما،مشاهده ی فیلم های صفحه ی 52 و حل کامل صفحه ی 53 خواهد بود(بدون پاورقی)،مبحث واحد کامل در صفحه ی 53 قبلا تدریس شده اما جهت تثبیت فیلم نیز ارسال شده پس از حل صفحه ی 53 ،پاسخ ها با فیلم و فایل ارسالی چک شود.فردا ضرب 0 تا 4 به صورت کامل از همه پرسش خواهد شد(یا کتبی یا شفاهی).جهت کلاس فردا دفتر ریاضی،کتاب ریاضی درسی،ارمغان 9 و 10 و (کتاب کار علوی کسانی که کتاب همراهشان نبوده یا غایب بوده اند)همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بخوان و بیندیش درس ششم (پری کوچولو) انجام شد.درک مطلب مربوط به بخوان و بیندیش انجام شد.حکایت(بهانه) انجام شد.ارمغان هفته نهم و دهم کامل را در کلاس حل کردیم و تصحیح شد.تکالیف روز های مجازی بازدید شد و دفترها به پسرانم تحویل داده شد.از تعدادی از پسرانم کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم امشب 7 کلمه بنویس مانند (سر+حال=سرحال)و با چهار کلمه ی آن جمله های زیبا بنویس و فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا دفتر های املا همراه داشته باشید. کلمات درس هفتم (کار نیک) را تمرین کنید که فردا املا داریم.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس هشتم صفحات 52 و 53 و 54 و 55 تدریس شد و سوالات صفحه 55 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که در کلاس آنلاین کتاب خود را کامل نکردند لطفا از روی فایلی که در پرتال بارگذاری شده کامل کنند . رضایت نامه های اردو حتما توسط اولیای گرامی امضا به همراه اثرانگشت برسد و فردا باخود به مدرسه بیاورید

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.باری های ایستگاهی و فوتبال

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس8(دستگاه کارتخوان) با ارائه فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با قوانین استفاده از دستگاه کارتخوان،خرید ایمن و بررسی رسید خریدار و فروشنده. فعالیت کلاسی صفحه 65 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 66 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس گذشته مرور و کسر بزرگتر از واحد روی محور تدریس شد،تمرین صفحه ی 51 کتاب درسی با مشارکت عزیزانم در کلاس آنلاین حل شد.جدول ضرب پرسش شد. فیلم مهم این تدریس ارسال شد.فایل پاسخ های کتاب کار و درسی کل هفته ی مجازی ،ارسال شده ،اولیا محبت کنن حتما چک بفرمایند.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 10 را حل کن سپس،کتاب کار علوی صفحه ی 72 سوال 1،صفحه ی 73 سوال 4،5،6،7 و صفحه ی 74 سوال 9،10 را حل کن.(مجموعاً 7 سوال خواهد شد).جدول ضرب را خیلی خوب و جدی تمرین کن،هفته ی آینده حتماً آزمونک ضرب خواهیم داشت.در صورت حضوری بودن کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.برای ارسال تکلیف در پرتال لطفاً تا اعلام مجازی بودن یا نبودن مدارس تامل بفرمائید.سپاسگزارم.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: واژه آموزی(ساختن کلمه جدید مثل سر+حال)، بیاموز و بگو(تدریس زمان حال) و نگاه و کن درس هفتم در کلاس آموزش داده شد.تکالیف بازدید شد و بازخورد داده شد.
تکلیف: روز شنبه کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود خوب آن ها را بخوان.پسرم امشب متن درس هفتم( کار نیک)را بخوان و خلاصه آن را برای پدر و مادرت بگو و لطفا اولیای گرامی بازخورد آن را برای من ارسال کنید.روز شنبه کتاب فارسی درسی و ارمغان هفته نهم را همراه داشته باشید تا آن را حل کنیم.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 8 تا پایان صفحه 32 تدریس شد و به سوالات آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: فکرکنید صفحه 32 کتاب (کاربرگه شماره 6 ) انجام شود . ارمغان هفته 10 حل شود و با خود روز شنبه به مدرسه بیاورید .

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل مرور به صورت درسنامه ی مباحث در هفته ی کلاس های مجازی تقدیم حضورتون می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز آداب مهمانی رفتن را به وسیله کارتون و بارش فکری آموختند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: