فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: نشاط

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 75 الی 78 کتاب کار با پرسش از دانش آموزان انجام شد. زنگ پژوهش ( چوب بستنی جادویی ) برگزار شد و دانش آموزان کاردستی های زیبایی ساختند.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: کاربرگ صرف فعل انجام شود. ( تحویل داده شده و در قسمت کاربرگ قابل مشاهده می باشد.) شعر "من هنرمندم" حفظ شود.

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: قسمت اول حدس و آزمایش با حل نمونه سوالاتی توسط دانش آموزان مرور و سوال 2 صفحه 114 و 115 کتاب کار انجام شد. نمونه سوالات انجام شده در قسمت کاربرگ قابل مشاهده می باشد.
تکلیف: قسمت "پ و ت" سوال 2 در صفحه 115 کتاب کار انجام و پاسخ آن ارسال شود. عزیزانی که در واتساپ ارسال کرده اند دیگر نیازی نیست در پرتال بفرستند.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: زنگ پژوهش (سیب زمینی چروکیده) با هدف تاثیر نمک در جذب آب و زنگ ( مایه‌ی حیات ) با هدف آشنایی با منابع آب در کره‌ی زمین برگزار شد. دانش آموزان در گروه های چهارخانه در مورد راه های صرفه جویی در مصرف آب به تبادل نظر پرداختند.
تکلیف: برای کلاس فردا لطفاً چوب بستنی ، چسب ، کاغذ ، قیچی و وسایلی برای تزیین کاردستی مثل دکمه ، پولک ، رنگ آماده نمایید. ( همچنین لیوان کاغذی ، قوطی کنسرو یا شیشه مربا هم اگر داشته باشید می توانید استفاده کنید اما اجباری نیست.)

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: زنگ بازی با یخ با هدف تغییر شکل مواد از حالت جامد به حالت مایع برگزار شد و دانش آموزان با هم فکری یکدیگر و با استفاده از ابزار های مختلف اسباب بازی های خود را از درون قالب های یخ درآوردند.
تکلیف: برای کلاس فردا ( سیب زمینی چروکیده ) به یک عدد سیب زمینی ، دو کاسه ، آب ، نمک و چاقو احتیاج داریم. لطفاً قبل از شروع کلاس این وسایل در کنار دانش آموز باشد. مراحل انجام آزمایش ، فردا در کلاس به دانش آموزان توضیح داده می شود.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: شعر "من هنرمندم" و حکایت "کودک زیرک" تدریس شد. کاربرگ بیدپا با همفکری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: کاربرگ انجام شود. ( تحویل داده شده و در قسمت کاربرگ قابل مشاهده می باشد.)

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 114 و 115 کتاب کار بررسی و قسمت اول راهبرد حدس و آزمایش (صفحه 80 کتاب درسی) تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: زنگ جهش و پرش با هدف اهمیت ورزش در سلامتی و شادابی و زنگ شاهنامه خوانی با اجرای نمایش زیبای دانش آموزان گروه سبز برگزار شد.
تکلیف: اولیای گرامی ، جهت آمادگی برای کلاس فردا ( بازی با یخ ) لطفاً تعدادی اسباب بازی کوچک را که می توان در آب قرار داد ، داخل یک ظرف پلاستیکی بگذارید. سپس آن را پر از آب نمایید و در فریزر قرار دهید تا فردا یخ بزند و برای کلاس 8 صبح آماده باشد. *** ضمناً با توجه به این که روز سه شنبه بچه ها باید با چوب بستنی کاردستی بسازند ، از امروز نسبت به تهیه چوب بستنی ساده یا رنگی اقدام نمایید تا همه دانش آموزان بتوانند در ساختن کاردستی مشارکت داشته باشند. با سپاس از توجه و همکاری شما بزرگواران. ***

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 79 کتاب ریاضی بررسی شد. لینک آموزش صفحات 77 الی 79: https://www.aparat.com/v/xLndv
تکلیف: صفحه 114 کتاب کار (به جز سوال 2 و 3) و صفحه 115 کتاب کار (به جز سوال 2 و 3) انجام شود. دقت بفرمایید سوال 2 و 3 در هر دو صفحه نباید انجام شود چون هنوز آموزش داده نشده!

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: دانش آموزان در مورد نقاشی هایی که در مورد کاهش مصرف سوخت کشیده بودند صحبت کردند. سوالات پایین صفحه 61 کتاب علوم پاسخ داده شد.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: پاسخ سوالات 2 و 3 در صفحه 67 و 68 بارگزاری شد. (ویژه‌ی اولیا)
تکلیف: صفحه 68 و 69 انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 50 الی 55 آموزش داده شد و درس قبلی پرسش شد.

هوش و ریاضی

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 23 انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: