فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: نوآوران

ریاضی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: فصل سوم عددهای کسری را با همکاری عزیزانم شروع کردیم.صفحات 44 و 45 کامل تدریس شد.کتاب های ریاضی درسی تصحیح شد و کتاب ها به پسرانم تحویل داده شد.تکالیف بازدید شد و دفترها به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،امشب کتاب ریاضی علوی صفحات 60 قسمت فعالیت کلاسی و 61 تا آخر سوال 8 را کامل انجام بده و فردا حتما کتاب خود را همراه داشته داشته باشید.فردا ضرب پرسیده می شود.کاربرگه های مربوط به تقریب از پسرانم تحویل گرفته شد.

علوم سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،درس پنجم را به خوبی مطالعه کن حتما فردا پرسیده می شود.اول متن درس و سپس جزوه را بخوان.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیاموز و بگو درس ششم کامل در کلاس تدریس شد.شعر مثل باران همراه با پخش موسیقی مربوط به شعر در کلاس تدریس شد.دفترهای فعالیت بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،امشب ابتدا از روی درس فداکاران روانخوانی کن و پنج جمله از درس فداکاران را پیدا کن که مربوط به زمان گذشته باشد و در کتاب دور آنها خط بکش.پسرم شعر مثل باران را تا روز چهارشنبه حفظ کن.حتما روز چهارشنبه از تمامی عزیزانم پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا درس هشتم مطالعات پرسیده می شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: هدیه های آسمانی درس هشتم (جشن تکلیف)در کلاس تدریس شد.درس های پنجم،ششم،هفتم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،تکلیفی ندارید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،جهت کلاس های فردا کتاب های ریاضی علوی،دفتر فعالیت، فارسی درسی ،فارسی علوی و مطالعات را همراه داشته باید.فردا جهت کلاس علوم به کتاب علوم علوی نیاز داریم که در مدرسه می باشد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:شناخت خدمات عمومی بانک ها اعم از افتتاح حساب،صدور کارت و ...،بررسی خدمات تخصصی هریک از بانک های مسکن،رفاه و ....فعالیت کلاسی انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: وارم آپ با هدف(هماهنگی عصب و عضلات دست و پای مخالف)انجام شد بازی گروهی با چوبک با هدف(هماهنگی ،مهارت جا به جایی و پایداری)صورت گرفت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: