فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: هنرمندان

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: برای تمرین و مرور جمع های فرآیندی، این سوالات را در دفترت بنویس و عکس آنرا تا ساعت 20 امروز در پرتال قرار بده.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز به فصل 6، پیام رمز را پیدا کن وارد شدیم، و دانش آموزان با مبحث نور به عنوان پیام رمز آشنا شدند. تا فعالیت صفحه ی 49 آموزش داده شد.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: روان خوانی درس هفتم "دوستان ما" توسط دانش آموزان در کلاس آنلاین انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: نگارش دو صفحه 47، 48 دانش آموز محور انجام شد و به سوالات این دو صفحه پاسخ داده شد. تکالیف نیز بررسی شد.
تکلیف: پسرم با خط خوش و زیبا سوال اول صفحه ی 49 و 50 نگارش را بنویس و تا ساعت 20 در پرتال عکس را بصورت عمودی بارگذاری کن. لطفا از بارگذاری فایل خودداری بفرمایید.

املا دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: از درس دوستان ما یک املا 6 خطی بنویس.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: انیمیشین پاییزی پونی کوچولو را دیدیم ودرباره آن گفتگو انجام دادیم. سپس دانش آموزان با توجه به موضوع انیمیشین آن را نقاشی ورنگ آمیزی کردند.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: مرور بر مبحث تقارن دو قسمتی با درسنامه کتاب کار ریاضی علوی، بخوان و بیاموز صفحات 74،74 انجام شد و تمارین فعالیت کلاسی صفحه ی 76 دانش آموز محور حل شد. و کاربرگ برای نقطه یابی در صفحه شطرنجی در کلاس آنلاین با پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: پسرخوبم، تمرین صفحه 77 کتاب کار ریاضی علوی را انجام بده و تا ساعت 20 امروز در پرتال بارگذاری کن. اگر عزیزانی موفق نشدند تکالیف دیروز را هم بارگذاری کنند، امروز با هم ارسال کنند. فقط 10 نفر تکلیفشون قابل رؤیت بود! فایل تمرینی کاربرگ ها را هم بارگذاری شد، ملاحظه بفرمایید.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: صفحات 44 و 45 کتاب درسی فارسی، درس هفتم "دوستان ما" بخش های درست و نادرست، واژه سازی، حالا تو بگو، بیاموز و بگو، پیداکن و بگو بصورت دانش آموز محور انجام شد. فایل پی دی اف این دو صفحه با جواب بارگذاری شده است، غایبین ملاحظه بفرمایند.
تکلیف: پسر خوبم، درس هفتم نگارش سوال اولِ صفحه ی 47 و 48 را با خوش خوش و زیبا بنویس و عکسش رو تا ساعت 20 امروز ارسال کن.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس6(بانک ها) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با لوگو و نماد تجاری بانک ها،بررسی خدمات بانک ها،آشنایی با مراحل انجام کار داخل بانک ها و ... . فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد. فعالیت کلاسی صفحه 51 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 52 انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز مبحث تقارن دو قسمتی در اشکال هندسی آموزش داده شد و دانش آموزان با خط تقارن و ویژگی های آن آشنا شدند‌. با نمایش فیلم آموزشی این مبحث تکرار و مرور شد.
تکلیف: عکس صفحات 46، 47، 48 کتاب ریاضی درسی را در پرتال بارگذاری کن. مهلت ارسال تکلیف تا ساعت 20 امروز 11/ آذر می باشد‌.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: درس هفتم، "دوستان ما" روانخوانی توسط آموزگار و دانش آموزان انجام شد و لغات مهم املایی مشخص شد.
تکلیف: از روی کلمات مهم درس دوستان ما سه بار در دفتر مشق بنویس و تا ساعت 21 امروز 11/آذر در پرتال بارگذاری کن.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: درس دهم کتاب هدیه های آسمانی، "خانواده بخشنده" با آموزش برخط آموزگار انجام شد و همچنین با پرسش از دانش آموزان به سوالات پایانی درس پاسخ داده شد. پسرانه با مهربانی و بخشندگی خانواده پیامبر و حضرت علی علیه السلام آشنا شدند و از تجربیات خودشون در این زمینه گفتگو کردند.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: برای روز شنبه 11/آذر کتاب درسی ریاضی همراهت باشد.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: مرور فصل پنجم، پیام رمز و بررسی فلوت هایی که دانش آموزان ساخته بودند و تجربه ی عالی بود و آزمایش های فصل 5 در آزمایشگاه انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: حکایت خوش اخلاقی روان خوانی شد و دانش آموزان نیز از روی درس روانخوانی کردند.
تکلیف: پسرم ارمغان 10 را با دقت انجام بده و شنبه 11/آذر با خود به همراه بیاور. از یک حکایت پند آموز را در دفتر مشق بنویس.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه مبحث تایپ ده انگشتی شروع و مفهوم سطر پایگاه و نحوه ی صحیح تایپ حروف ت و ب آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: صفحات 19 و 20 کتاب کار هوش علوی دانش آموز محور انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت رستوران را آموختند

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در ابتدا مروری بر بخوان و بیاموز صفحه 67 و 68 کتاب کار ریاضی علوی شد و سپس فعالیت کلاسی کتاب کار علوی مبحث الگوهای هندسی و عددی دو مرحله ای دانش آموز محور انجام شد. تمرین های صفحات 70 و 71 و 72 بررسی و امضا شد.
تکلیف: پسرم زنگ تفریح و فعالیت های عملکردی کتاب کار ریاضی علوی را به مرور انجام بده.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در کتاب کار علوم علوی، تمرین صفحات 43، 44 دانش آموز محور انجام شد و بررسی و امضا شد. سپس برای تثبیت مطالب فصل پیام رمز1، فیلم آموزشی نمایش داده شد.
تکلیف: پس خوبم صفحه 45 کتاب کار علوم علوی، ساخت یک ساز دهنی را آموزش داده، بساز و به مدرسه بیاور. انجام فعالیت عملکردی فراموش نشه. فردا کتاب درسی علوم همراهت بیاور.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: روان خوانی درس ششم، کوشا و نوشا از دانش آموزان پرسیده شد برای فردا مجدد از دانش آموزانی که ضعف خوانداری داشتند پرسیده می شود. برای مرور لغات و املای درس، دانش آموزان به آموزگار دیکته از این درس به آموزگار گفتند و پای تخته با غلط های املایی متداول نوشتم و در آخر دانش آموزان خوبم، غلط های املایی من را گرفتند.
تکلیف: پسر خوبم متن درس کوشا و نوشا را خوب بخوان و بطور خلاصه در دفتر مشق آن را بنویس و فردا دفتر مشق و کتاب فارسی درسی را همراهت بیاور.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کاردستی کلبه مهربانی را به دلیل آموزش کارگروهی و همکاری به وسیله چوب بستنی ساختند

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حروف (ر.ز)تدریس شد . نحوه قرار گرفتن حروف( د.ذ) در کنار حروف(ر.ز)تدریس شد . نقاشی مربوط به درس انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: