فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: هنرمندان

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز مبحث حذف حالتهای نامطلوب، عدد نویسی سه رقمی ها با کارت اعداد به همراه پرسش و پاسخ از دانش آموزان عزیز، آموزش داده شد. قابل توجه اولیای گرامی، هفته اول دی ماه، هفته مرور و تمرین میاحث درسی برای کسب آمادگی بیشتر عزیزانم در آزمون های نوبت اول می باشد. برنامه مطالعاتی هفته آینده پیوست شده است، ملاحظه بفرمایید و دانش آموزان طبق برنامه در کلاس با مطالعه قبلی حاضر شوند.
تکلیف: پسرم، صفحات 94 و 95 کتاب ریاضی علوی را مطالعه کن و تمرین صفحه های 97، 98، 99 را انجام بده و عکس این صفحات را در پرتال ارسال کن( تکلیف امروز).

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در کلاس علوم مجازی امروز، فصل 7 کتاب درسی تا تدریس شد و به سوالات فصل پاسخ داده شد. فایل مبحث امروز برای دانش آموزانی که غایب بودند، پیوست شده است.
تکلیف: ارمغان هفته 13 را با دقت پاسخ بده. و همراه خودت در اولین روزی که به مدرسه می آیی، بیاور.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسر خوبم، درس 1،2،3 کتاب درسی فارسی را خوب مطالعه کن. ( هم معنی، مخالف، واژه سازی، املای لغات و ...)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: برای آمادگی بیشتر، 5 درس اول کتاب هدیه ها را مطالعه و مرور کن.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه شناخت سربرگ ها در نوار ریبون، آشنایی با نوار ابزار دسترسی سریع، نحوه افزودن و حذف از نوار دسترسی سریع، نحوه اضافه کردن کادر متنی و ویرایش آن و نحوه اضافه کردن ورد آرت و ویرایش آن آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 54 کتاب که مربوط به نوار ابزار دسترسی سریع می باشد را در منزل انجام داده و تصویر آن را در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید. همچنین از تمرینات خود در رابطه با تکست باکس و ورد آرت عکس گرفته و تصویر آن را نیز در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید. انجام این تکلیف الزامی است و زمان ارسال آن تا روز سه شنبه 5 دی می باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز اتیکت مهمانی رفتن را آموختند

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: برای مبحث اعداد سه رقمی، الگوهای 5تایی، 10 تایی، 50 تایی، 100 تایی توسط عزایزانم نوشته شد و تمرین کردیم و ارتباط این الگو ها را برایشان توضیح دادم. در آخر کاربرگ تبدیل اعداد به ریال و انتخاب سکه ها هم توسط دانش آموزان انجام شد. کاربرگ انجام شده برای دانش آموزانی که غایب بودند، برای تمرین شفاهی در منزل به پیوست است.
تکلیف: عزیزم کاربرگ زیر را به کمک مادر عزیزت بخوان و برایش جواب ها را بگو.

نگارش دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در کلاس مجازی، به صورت پرسش و پاسخ از عزیزانم، نگارش درس هشتم مهربلن تر از همه انجام شد. فایل جواب ها برای دانش آموزانی که غایب بودند پیوست شد.
تکلیف: پسر خوبم، امیدوارم که فردا در مدرسه شمار رو ببینم در صورت حضوری بودن، کتاب های فارسی علوی و نگارش همراهت باشد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مهارت روابط بین فردی و رفتار دوستانه را به وسیله بحث و گفتگو و کارتون آموختند

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرم، صفحه 63 کتاب درسی ریاضی انجام بده و عکس آن را تا ساعت 20 امروز در پرتال ارسال کن.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در کلاس برخط، وارد فصل هفتم"اگر تمام شود..." شدیم و با ارایه فایل پی دی اف، عزیزانم با مفاهیم پالایشگاه و پدید آمدن نفت، سوخت ها، تولید انرژی، حرکت و ... آشنا شدند و بارش فکری جلسه امروز درباره این مباحث برگزار شد. برای مرور سریع مطالب پی دی اف پیوست شد.
تکلیف: تا جلسه بعدی که علوم خواهیم داشت چه مجازی چه حضوری، تحقیق کن چطور نفت به وجود می آید؟ چرا در ایران نفت وجود دارد و بسیاری از کشورها نفت ندارند؟

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در کلاس مجازی، کتاب کار فارسی علوی " جعبه ی کلمات، املا دان، بخوان و بدان، خوانش و پردازش) به صورت دانش آموز محور انجام شد.
تکلیف: عزیزانم، کتاب فارسی علوی، صفحات 67، 68، 69 را انجام بده و عکس این 3صفحه را در پرتال ارسال کن( تا ساعت 20 امروز) شعر مثل یک رنگین کمان را حفظ کن و امتیاز بگیر.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: تماشای کلیپ، دقت به جزئیات و گفت و گو درباره ی آن انجام شد. سپس دانش آموزان با تصویر سازی ذهنی یکی از شخصیت ها را انتخاب و نقاشی کردند .

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز مبحث آشنایی با مبحث پول و اعداد سه رقمی، قرار دادن اعداد در جدول ارزش مکانی، و نوشتن اعداد به حروف و شمارش پول ها تدریس و تمرین شد. صفحات 59، 60، 61 در کتاب درسی انجام شد و تکالیف کتاب ریاضی علوی نیز بررسی و امضا شد.
تکلیف: اولیای گرامی، برای روز دوشنبه جشن عدد 100، در مدرسه برای دانش آموزان پایه دوم برگزار می شود، در منزل دانش آموزان در این فرصت پیش رو شعر کوتاه عدد 100 را که پیوست شده است را باید حفظ کنند لطفا در اختیارشان قرار دهید و برای حفظ کردن هرچه بهتر این شعر، نظارت بفرمایید.

نگارش دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: سوال اول صفحه های 56، 57، 58 را با خط خوش و زیبا بنویس و روز دوشنبه 27 آذر همراه خودت به کلاس بیاور.

املا دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: املای تقریری از درس مهربان تر از همه به دانش آموزان گفته شد و دفاتر تصحیح شد و تحویل دانش آموزان گردید.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: درس دوازدهم "پدر مهربان" تدریس شد و دانش آموزان با شنیدن داستان هایی از زندگی امام علی (ع) با ایشان بیشتر آشنا شدند.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرریاضی دانم، بخوان و بیاموز فصل چهارم در کتاب ریاضی علوی، صفحات 88 و 89 را بادقت بخوان و سپس تمرین صفحات 91 و 92 را انجام بده. برای فردا پنجشنبه هم ارمغان 12 را کامل کن.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز آزمون تیمز به صورت هماهنگ برگزار شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: روز شنبه 25/آذر از سه درس آخر کتاب هدیه های آسمانی، برای مرور و تمرین پرسش شفاهی کلاسی خواهیم داشت. حتما مطالعه کن.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه انتخاب متن، نحوه کپی و انتقال متن، تصویر و ... در نرم افزار word، مفهوم و کاربرد Undo و REDO و نحوه تایپ حروف ن، ی، س و م نیز آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 43 تا 49 کتاب که مربوط به درس امروز می باشد به همراه تایپ تمام حروفی که آموزش داده شده است برای جلسه آینده مرور و مطالعه شود. تمرین صفحه ی 48 کتاب را در منزل انجام داده و داخل همین تکلیف، در پرتال، بخش رایانه ارسال کنید. انجام تکلیف الزامی می باشد.

هوش و ریاضی

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز صفحات 22، 23 کتاب هوش و ریاضی بصورت دانش آموز محور و گروهی حل تمرین شد‌.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: حضور در اردوی تفریحی با پسران پر انرژی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: