فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحه‌ی 88 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد. بعد از فراگیری جدول نظام دار، حالا پسرانم باید جمع‌های مختلف را انجام دهند. محوریت صفحه‌ی 88 با یادگیری جمع به روش ذهنی‌ست که پسرانم قبل از این، قوانین جمع‌ها را در جدول نظام‌دار یاد گرفته‌اند.
تکلیف: صفحه‌ی 94 کتاب‌کار علوی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس "اُردک" پرسش شد، درسِ جدیدِ "لک‌لک" روان‌خوانی شد. دیکته گفته شد.
تکلیف: درس اردک و لک‌لک پرسش خواهد شد. فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود. برای فردا روز سه‌شنبه‌، کتاب‌کار فارسی علوی حتما همراه پسرانم باشد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی دو شکلی "ک" تدریس شد. جایگاهِ نشانه، به وسیله‌ی کارت کلمات در کلاس نشان داده شد و کلمات سرمشق "ک" در کلاس نوشته شد. آقای سانیار قابیزی برای ایجاد انگیزه‌ی نشانه‌ی جدید به دوستان خود کلاه، کتاب و کیک هدیه دادند، از ایشان و خانواده محترم کمال تشکر را داریم.
تکلیف: پسرم یک سطر از کلمات ارسال شده بنویس. (در هر سطر چهار بار نوشته می‌شود.) صفحات 115 و 116 کتاب‌کار علوی انجام شود.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی فوتبال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: آموزش جمع‌های متفاوت عدد هفت و هشت به وسیله‌ی انگشتان دست و چینه انجام شد و در دفتر نوشته شد.
تکلیف: صفحه‌ی 93 کتاب‌کار ریاضی انجام شود. (صفحه‌ی 92 در جلسه‌ی مجازی انجام شده است.)

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس اردک به صورت روان‌خوانی پاتخته‌ای پرسش شد.
تکلیف: فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود. فایل روان‌خوانی ارسال شد، تمرین و تکرار شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: سرمشق‌های نشانه‌ی "اُ" ابتدا بر روی تخته نوشته شد، ابتدا روان‌خوانی شد سپس در داخل دفتر نوشته شد. جشن اسم پسرهای عزیزم مبین و ارمیا در کلاس برگزار شد. آقای محمدحسین فهامی ایجاد انگیزه‌ی نشانه‌ی "اُ" را به دوستان خود تقدیم کردند، از ایشان و خانواده محترم کمال تشکر را داریم. هنچنین آقای رادین صفری ایجاد انگیزه‌ی نشانه‌ی "ی" را که در جلسه‌ی مجازی تدریس شده بود را به دوستان خود تقدیم کردند و بازی‌هایی که برای نشانه تهیه کرده بودند در کلاس انجام شد. نکته: از دانش‌آموزان عزیزم که بازی‌های خلاقانه خود را به کلاس تحویل دادند صمیمانه سپاسگزارم.
تکلیف: والدین گرامی توجه بفرمایید که روز گذشته اعلام شده بود که امروز پسرم حتما کتاب‌کار فارسی را همراه داشته باشد تا در کلاس انجام شود، از آن‌جایی که امروز کتاب‌کار به همراه اکثر دانش‌آموزان نبود، لطفا دقت بفرمایید که برای فردا روز دوشنبه کتاب‌کار فارسی حتما همراه پسرم باشد. صفحه‌ی 113، 114 در منزل انجام شود. فردا دیکته از نشانه‌ی "ز " و "ای" گفته خواهد شد. فایل پیشنهادی ارسال شد. فردا نشانه‌ی جدید "ک" تدریس خواهد شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 9(دستگاه عابر بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با اجزای دستگاه کارتخوان و شناخت خدمات آن از قبیل دریافت وجه نقد. فعالیت کلاسی صفحه 73 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 74 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز مهارت صبوری کردن در سفر را به وسیله نمایش و بازی آموختند.
تکلیف: تمرین های کتاب در کلاس حل شد و کتاب مهارت های زندگی در مدرسه نگهداری میشود لطفا دانش آموزانی که امروز کتاب همراه خود نیاورده اند فردا به مدرسه تحویل دهند.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: انیمیشن آموزشی فندق، فصلِ "زمین خانه‌ی سنگی ما" نمایش داده شد. فصل هفتم تمام شد.
تکلیف: پسرانم کاردستی خلاقانه‌ی خود با سنگ را روز شنبه به کلاس بیاورند.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: فعالیتِ پرسشِ روان‌خوانی از فایل ارسال شده در کلاس انجام شد. بیدپای فارسی در کلاس مجازی انجام شد. برنامه‌ی مطالعاتی کلاس ارسال شد.
تکلیف: متن صفحه‌ی 111 کتاب‌کار خوانده شود، روز شنبه پرسش خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: "یِ" میانجی (یا کمکی) در کلاس مرور و تمرین شد.
تکلیف: 1. یک دیکته نوشته شود. 2. صفحه‌ی 110، 11 و 112 کتاب‌کار علوی در منزل انجام شود. نکته‌ی مهم: گل‌پسرهایی که ارمغان دوازدهم و یازدهم خود را به کلاس تحویل نداده‌اند حتما توجه داشته باشند که روز شنبه ارمغان‌های شماره‌های قبل را همراه خود داشته باشند‌.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان امروز اتیکت مکالمه کردن را به وسیله پاور پوینت و بحث و گفتگوی کلاسی آموختند.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: جدول نظام‌دار مجددا تدریس شد، حالا پسرم قوانین مربوط به جدول را کاملا یاد گرفته است. امروز به وسیله‌ی یک رخت‌آویز و چندین گیره بازیِ مربوط به جدول را انجام دادیم و تا عدد 5 جدول را در کتاب زنبوری تکمیل کردیم.
تکلیف: دلبندم برای اعداد 2،3،4 و 5 جدول نظام دار بکش، عبارت‌خوانی انجام بده و قوانین را به پدر و مادر عزیز توضیح بده. *جهت یادآوری: قانون اول: اعداد را به صورت مرتب و منظم و زیر هم در جدول می‌نویسیم. قانون دوم: اعداد را تا جایی که پادشاه جدول دستور داده ادامه می‌دهیم. قانون سوم: مجموع دو عدد روبه‌روی هم باید مساوی با عدد بالای جدول باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس هشتم پرسیده شد. فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود.
تکلیف: برای فردا فایل ارسال شده تمرین شود، پرسش خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: "یِ" میانجی تدریس شد. سرمشق‌هایی از "یِ" میانجی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فایل تکالیف ارسال شد. صفحه‌ی 109 کتاب‌کار علوی انجام شود. فیلم تدریس "یِ" میانجی (یا کمکی) ارسال شد، پسرم فیلم ارسال شده را چندبار نگاه کن و سپس کاربرگ ارسال شده را به تنهایی انجام بده.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن با موزیک شب یلدا انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: