فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تدریسِ نمادِ مساوی = در جلسه‌ی مجازی پسرانم با مبحث برابری و مساوی بودنِ اعدا و اشکال آشنا شدند سپس صفحه‌ی 72، 73 و 74 کتاب ریاضی را در کلاس مجازی انجام دادند.
تکلیف: صفحه‌ی 58 و 59 کتاب‌کار علوی انجام شود. اولیای گرامی لطفا تصاویر تکالیف را از طریق پرتال، جهت بررسی ارسال بفرمائید. (اگر نتوانستید تصویر ارسال کنید، در پرتال بنویسید: تکالیف امروز توسط ........(نام دانش‌آموز) انجام شد، بعد از حضوری شدن مدارس تکایف بررسی خواهد شد.)

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس سرباز پرسش شد.
تکلیف: فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: املای تصویری، کامل‌سازیِ ترکیب کلمات و فعالیت جمله‌سازی در کلاس مجازی انجام شد. از همراهی پسران پرتلاش پرتقالی صمیمانه سپاسگزارم.
تکلیف: فایلِ تکایف ارسال شد. اولیای گرامی لطفا تصاویر تکالیف را از طریق پرتال، جهت بررسی ارسال بفرمائید. (اگر نتوانستید تصویر ارسال کنید، در پرتال بنویسید: تکالیف امروز توسط ........(نام دانش‌آموز) انجام شد، بعد از حضوری شدن مدارس تکالیف بررسی خواهد شد.)

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس7(خدمات بانک ها) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم وام بانکی و شرایط استفاده از آن. فعالیت کلاسی صفحه 59 انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: اتمام درس ششم کتاب علوم به گل‌پسرهایی که آزمایش تبخیر آب را انجام داده بودند، کارت امتیاز تعلق خواهد گرفت.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی تک شکلی "ز" تدریس شد. جایگاه نشانه تعیین شد("ز" با همین یه شکلش: اول میاد، وسط میاد، آخر میاد) جدول دوستی نشانه تدریس و پرسش شد. پسرانم دو صفحه از کتاب نگارش را در جلسه‌ی مجازی انجام دادند. به پسران پرتلاش کلاس بابت رعایت نظم و انضباط عالی در جلسه افتخار می‌کنم.
تکلیف: صفحه‌ی 89، 90 و 91 کتاب کار علوی انجام شود. (به دلیل اینکه در دفتر مشق تکلیفی نداریم امروز سه صفحه از کتاب‌کار را انجام می‌دهیم) گل‌پسرهایی که در هفته‌های گذشته غایب بوده‌اند و ارمغان مربوط به آن هفته را انجام نداده‌اند، حتما در تعطیلی‌ها، ارمغان‌های خود را تا شماره‌ی دهم کامل کرده و به کلاس تحویل دهند.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: مرور درس جلسه ی گذشته.
تکلیف: دانش آموزانی که موفق به ارسال نقاشی با اشکال هندسی نشدند این هم فرصت ارسال دارند.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: درس علوم "زمین خانه‌ی پرآب ما" مرور شد.
تکلیف: روز شنبه گزارش مربوط به آزمایش خود را به کلاس تحویل دهید.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: روان‌خوانی درس "ای" تمرین و مرور شد.
تکلیف: فایل تندخوانی ضمیمه گشت، تمرین شود روز شنبه پرسیده خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: کلمات ای اول و وسط و آخر در کلاس تمرین شد و پسرانم در دفتر مشق نوشتند. شنبه تدریس نشانه ی جدید داریم.
تکلیف: فایل زیر داخل دفتر مشق انجام شود. ارمغان شماره ده انجام شود. (دفترهای مشق در کلاس است فردا در جلسه به اولیا تحویل داده می‌شود)

املا اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: دیکته‌ی کلاسی گفته شد.
تکلیف: فعالیت دیکته باید هرشب انجام شود.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش مرحله به مرحله چتر با اشکال هندسی داده شد ،سپس دانش آموزان آن را به همراه برگ‌های پاییزی نقاشی ورنگ آمیزی کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کاردستی کلبه مهربانی را به دلیل آموزش کارگروهی و همکاری به وسیله چوب بستنی را ساختند .

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحه‌ی 73 و 74 و 75 کتاب ریاضی علوی در کلاس انجام شد. این سه صفحه عملکرد دانش‌آموزان در کلاس است و بدون صحیح شدن به منزل فرستاده شده است تا شما والدین عزیز در جریان روند آموزشِ کلاس قرار بگیرید، نقاط قوت و ضعف فرزند خود را بشناسید و برای مرتفع گشتن آن‌ها به پسرم در منزل کمک کنید. *کتاب‌کار ریاضی روز یکشنبه جهت بررسی حتما همراه پسرانم باشد. *صفحات ارسالی توسط اولیا تصحیح نشود.
تکلیف: جدول شگفت‌انگیز صفحه‌ی 75 در کتاب‌کار و سرگرمی صفحه‌ی 75 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: پرسش روان‌خوانی بر روی تخته‌سیاه انجام شد. به دلیل عدم آمادگی بیشتر دانش‌آموزان املا فردا گفته می‌شود، والدین گرامی لطفا در همراهی با پسرم کوشا باشید.
تکلیف: فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحه‌ی 86 و 88 کتاب‌کار در کلاس انجام شد‌.
تکلیف: یک دیکته شب نوشته شود. والدین گرامی سرمشقِ فایل ارسالی را در دفتر مشق بنویسید تا پسرم آن‌ها را انجام دهد.
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی با توجه به اهمیت آموزش در تمام زنگ ها ( حتی در زنگ های آخر) جهت خروج موجه دانش آموز به صورت ساعتی از کلاس، ابتدای صبح از طریق روابط عمومی هماهنگ شود. در غیر این صورت و بدون هماهنگی امکان خروج دانش آموز از کلاس به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. همچنین یادآور می شود ساعت شروع زنگ های کلاسی 7:45 می باشد. حتما دانش آموزان از یک ربع قبل در مدرسه حضور داشته باشند. با امید به آن که با رعایت قوانین، پسران عزیزمان از آموزش، بهره ی کافی را ببرند. سپاس

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: صفحه‌ی 68، 69 و 70 در کلاس انجام شد. تم دهم پایان یافت.
تکلیف: برای فردا، روز سه‌شنبه به آوردن کتاب ریاضی آموزش و پرورش نیازی نیست و به جای آن کتاب‌کار ریاضی علوی همراه پسرانم باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: پرسش روان‌خوانی درس ای (صفحه‌ی 87 کتاب کار) در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت روان‌خوانی هرشب به طور مستمر انجام شود.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: "می کاری" با روش داستان‌گویی تدریس شد. کلمات می کاری در کلاس به عنوان فعالیت کلاسی در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 84 در کتاب‌کار علوی انجام شود و حتما برای روز سه‌شنبه کتاب‌کار فارسی به‌همراه پسرم باشد. برای روز سه شنبه به آوردن کتاب نگارش و فارسی آموزش و پرورش نیازی نیست. از نشانه‌ی "ر" و "ت"یک دیکته نوشته شود. فردا دیکته‌ی کلاسی از نشانه‌های "ر" گفته خواهد شد. فایل پیشنهادی برای تمرین دیکته ارسال شد. در دفتر مشق با کمات: می‌بارد، می‌داند، می‌آمد، می‌داند، می‌بیند، می‌ترسد، برمی‌دارد و برمی‌دارم جمله‌سازی انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: