فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: بخش کردن کلمات با گفتن داستان پسر لجباز آموزش داده شد. برای تثبیت بیشتر با روش های مختلف (دست زدن، تغییر صدا و...) پسرهای گلم کلمات مختلف را بخش کردند. در پایان لوحه جدید با تک تک پسرهای گلم تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لوحه جدید در دفتر مشق پسرانم نوشته شد، لطفا تکمیل شود و فردا به همراه پسران عزیزم باشد. لطفا رضایت‌نامه‌ی اردوی چهارشنبه امضاشده همراه پسرانم باشد.

زنگ تفریح

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: کاردستی پروانه انجام شد. برش پروانه و تزئین آن با پولک

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: نقاشی آزاد :موضوع جنگل ورنگ آمیزی آن

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی مفهوم اعداد و توالی آن‌ها آموزش داده شد و در ادامه برای برای تثبیت یادگیری اعداد از پسرانم خواستم که با استفاده از استیکرهای ستاره‌ای به تعداد اعداد مشخص شده، استیکر بر روی اعداد بچسبانند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال _پینگ پنگ-فوتبال دستی_شطرنج

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: در کلاس دانشمند کوچک پسرانم از طریق وسایل کمک آموزشی با حواس پنجگانه آشنا شدند و درباره‌ی کاربرد هر کدام از این حواس با یکدیگر گفتگو کردند سپس در بخش عملی کلاس پسرانم اعضای مختلف "کلاژِ آدمک" را با قیچی بریدند و سرجای خودشان قرار دادند.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: در کلاس فارسی پرلز ابتدا ضرب‌المثل "اشک تمساح" از طریق خواندن کتاب داستان برای پسرانم آموزش داده شد سپس درباره کاربرد این ضرب‌المثل در کلاس گفتگو کردیم. در بخش دوم کلاس، نوشته‌ی "یاحسین" توسط پسران هنرمندِ کلاس پرتقال رنگ‌آمیزی و به صورت پرچم بر دیوار نصب گردید.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: آموزش ارتباط موثر گرفتن با دیگران و شناخت علایق خود و دوست داشتن دیگران به وسیله نمایش و ترسیم نقاشی قلب زرافه توسط خود دانش اموزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: