فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: لوحه جدید با شعر و داستان گویی و با مشارکت پسران پرانرژی پرتقالی تدریس شد. پسرانم تمرین‌های لوحه‌هایی که امروز یاد گرفتند را در کتاب نگارش (کتاب درختی) و کتاب کار علوی در کلاس و در حضور معلم انجام دادند.
تکلیف: لوحه های جدید در دفتر پسرانم نوشته شد، لطفا از هرکدام یک سطر کامل به صورت مرتب و با فاصله مناسب نوشته شود. لطفا از خط فاصله با رنگ قرمز استفاده نشود. دانش‌آموزانی که امروز غایب بودند فایل لوحه‌های جدید برای شما ارسال گردید. اولیای گرامی لطفا در جامدادی پسرانم مداد سیاه گذاشته شود. همینطور یک قطعه عکس در سایز 4*3 از پسرم را برای تابلوی تشویقی ارسال شود. برای روز چهارشنبه پسرم کتاب‌های نگارش، فارسی و ریاضی را به همراه داشته باشد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: معارفه به صورت ریتمیک انجام شد. با روش بادی پرکاشن در کلاس دو بازی انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: حل الگوی هندسی با روش حدس و آزمایش

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تِم اول کتاب ریاضی (بخش اول)به وسیله تجسم فضای اشکال، تدریس شد. تمرین‌های بخش اول در کلاس انجام شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: لوحه‌های کتاب کار در کلاس انجام شد، لطفا در کتاب نگارش (کتاب درختی) لوحه‌ی صفحه 5 و 6 انجام شود.
تکلیف: اولیای گرامی توجه بفرمایید پسرانم تکالیف مربوط به لوحه ها را به صورت کامل و تمام سطر انجام دهند. برای روز سه شنبه کتاب‌های نگارش، فارسی و ریاضی به همراه یک دفتر همیشه در کیف پسرم باشد. لطفا یک عکس 4*3 از پسرم برای تابلوهای تشویقی برای بنده ارسال گردد. عزیزانی که تکلیف روز شنبه را انجام نداده‌اند؛ برای فردا حتما نوشته شود. لطفا نگاره‌ها را با کمک پسرم آماده کنید و در کیف دلبندم قرار دهید.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی های گروهی، بازی پرتاب توپی، بازی استپ مجسمه، بازی بشنو و پیدا کن.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نگاره 1 فارسی همراه با داستان و بازی گروهی و انفرادی تدریس شد و درباره خانواده امین و آزاده صحبت شد.
تکلیف: لوحه‌های تابستان مرور و تمرین شد، لطفا لوحه های صفحه‌ی 2،3،4 از کتاب نگارش(کتاب درختی)، از هرکدام 5 بار نوشته شود. پسرهای عزیزم لطفا و حتما در روز دوشنبه کتاب کار همراهشان باشد. والدین گرامی فایل نگاره‌ها برای شما ارسال گردید، حتما کارت نگاره 1 را طبق توضیحاتِ روز جلسه درست کنید. کارت نگاره ها همیشه در کیف پسرانم باشد، این کارت ها برای تقویت حافظه‌ی دیداری سودمند می‌باشد لطفا در منزل با دلبندان تمرین شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: معارفه انجام شد. سپس توضیحاتی در مورد برنامه ی paint ( آشنایی با لوگو و نحوه ی ورود به برنامه ) توضیح داده شد.
تکلیف: کتاب ها ی رایانه جلسه ی بعد همراه برچسب نام و نام خانوادگی حتما همراه دانش آموزان باشد و به آموزگار تحویل داده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: