فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت عدد نویسی ،جمله نویسی برای اعداد،فعالیت جمع و تفریق دوره شد و در دفتر مشق نوشته شد .
تکلیف: شمارش معکوس 19 تا 0 تمرین شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: روخوانی درس مهتاب از همه پرسش شفاهی شد .کتاب نگارش صفحات 91و92روانخوانی کلمه و جمله ها تمرین شد وفعالیت مربوطه کامل انجام شد .
تکلیف: ارمغان 17 و18 انجام شود .فارسی علوی درس مهتاب سوالات 1تا 3 انجام شود روخوانی درس مهتاب را تمرین شود با کتاب فارسی خوانداری و نگارش .یکشنبه دیکته از نشانه های (ج -اُاستثنا )داریم حتما کتاب نگارش را بخوان و یک صفحه دیکته بنویس .

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: 5 کتاب داستان به گل پسر ها امانت داده شد .تا چهارشنبه ی آینده پسرم فرصت دارد کتاب را بخواند و یک داستان مورد علاقه ی خود را از کتاب انتخاب و برای هم کلاسی هایش بخواند .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: کتاب دانش آموزان جهت بررسی تکالیف مشاهده شد.درس12(کسب و کار خانگی روستایی) با استفاده از ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.موارد مطرح شده عبارت است از:آشنایی با ویژگی های کسب و کارهای روستایی،شنیدن نظرات دانش آموزان درخصوص راه اندازی کسب و کارهای خانگی خود
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 98 انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب ریاضی و هوش تحویل داده شد .سوال 4 صفحه ی 39 انجام شود .صفحات 42_43انجام شود .روز دوشنبه کتاب آورده شود .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت تفریق با محور آموزش داده شد .صفحه ی 119 ریاضی زنبوری انجام شد .ریاضی علوی صفحه ی124 انجام شد .
تکلیف: سه عبارت جمع و سه عبارت تفریق با محور انجام شود .اعداد 0تا 19 را بخوان و بنویس .شمارش رو به جلو و معکوس 19 تا 0 تمرین شود پرسش شفاهی می شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فصل 11 علوم دنیای سرد و گرم تا صفحه ی 74 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم صفحه ی 71 کتاب علوم آموزش و پرورش را نگاه کن روش ساخت آدمک یخی را توضیح داده است شما این آدمک را برای چهارشنبه ی آینده آماده کن و همراه خود بیاور .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه ی چهار شکلی (ه)آموزش داده شد .آموزش ترکیب ها ،نحوه ی نگارش نشانه و کلمات جدید ،روخوانی درس مهتاب وکلمات جدید انجام شد .سرمشق کلاسی انجام شد .کاربرگ در دفتر چسبانده شد .
تکلیف: روخوانی درس مهتاب تمرین شود .دیکته نوشته شود .سرمشق کلاسی را بخوان وبا هر یک از کلمه ها جمله بساز .کاربرگ داخل دفتر رنگ آمیزی شود .

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از طبیعت و آموزش رنگ آمیزی کل صفحه انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و اتیکت مهمانی رفتن انجام شد. تدریس اتیکت مکالمه کردن پارت اول تفاوت گوینده با شنونده و آموزش شنونده ی خوب بودن انجام شد. شعر شنونده ی خوب هم حفظ و تمرین و تکرار شد. اگر بخوام بشم من /یه شنونده ی عالی/ باید حواسم باشه/به چهارعضو اصلی/باگوش با گوش میشنوم/با چشم با چشم میبینم/ بعدش سوال میپرسم /تا با قلبم بفهمم. /
فعالیت: ولی گرامی ، با سلام و احترام، به اطلاع می رساند جهت دریافت کارنامه نیمسال اول فرزند عزیزمان، روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه ساعت 11:15 الی 11:15 به دبستان مراجعه نمایید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ریاضی علوی سوال( 5_6_7 )تم 17 انجام شود .کتاب ریاضی علوی فردا در کیف پسرم باشد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه ی اُ استثنا دوره شد .فارسی علوی درس خروس خوش آواز کامل انجام شد ..کلمات نشانه ی (ج_اُاستثنا )دوره شد و دانش آموزان داخل دفتر نوشتند .صرف فعل خورد آموزش داده شد و در دفتر نوشته شد .
تکلیف: روانخوانی خروس خوش آواز،نارنج و برنج دوره شود فردا پرسش شفاهی می شود .پسرم امروز با استفاده از کلمه و جمله هایی که به خاطر داری به خودت دیکته بگو .کلمات اُ استثنا دوره و حفظ شود .

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت صفحه ی 38_39_40_41 انجام شد
تکلیف: سوال 4 صفحه ی 39کتاب ریاضی و هوش با آینه انجام شود .کتاب هوش هفته ی آینده روز دوشنبه آورده شود .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: دسته بندی اعداد و جمع روی محور پای تابلو تمرین شد و از تک تک دانش آموزان پرسش شد.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: درس خروس خوش آواز روان خوانی شد. با کلمات ( خورشید، نوک، می خورد، خودکار، خود) جمله سازی تمرین شد.
تکلیف: کاربرگ دوره ای حل شود. کتاب فارسی علوی درس خروس خوش آواز سوالات 1تا 5 پاسخ داده شود .نشانه ی (ل_ق)از کتاب نگارش دوره شود .فردا دیکته ازاین دو نشانه داریم .

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فردا فقط کتاب فارسی علوی ،دفتر دیکته کلاسی ،دفتر مشق ،ریاضی علوی ،کاربرگ ها آورده شود .

قرآن اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: درس پنجم تدریس شد. دانش آموزان درباره تصاویر مربوط به نماز خواندن در گروه ها گفت و گو کردند. شعر بچه مسلمان به صورت گروهی خوانده شد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: حرکت با توپ و نحوه ی ضربه زدن با توپ تمرین شد. بازی فوتبال انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تکمیل تکالیف کتاب مهارت های زندگی توسط دانش آموزان در کلاس و شروع مهارت های زندگی به صورت عملیاتی و کاربردی از جلسه آینده در قالب بازی های هدفمند، مسابقه، نمایش، کاردستی و نقاشی در چهارچوب آموزش های کتابی
تکلیف: اولیای گرانقدر لطف بفرمایید ، کتاب پسران گلمان بررسی شده و در صورت نقص در تکالیف تکمیل گردد. قابل ذکر: کتاب پسران عزیزمان تحویل ایشان داده شد و دیگر لزومی بر آوردن به مدرسه نیست. با تشکر

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: شروع برنامه نویسی اسکرچ طبق مطالب کتاب از ص 56 تا آخر 62 آموزش و تمرین شد.
تکلیف: طبق صفحات گفته شده از روی کتاب تکرار و تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ریاضی زنبوری تمرین های صفحات 116 و118 انجام شد ومفهوم بین در اندازه گیری با مثال توضیح داده شد ..مفهوم جمع با محور وعروسک قورقوری آموزش داده شد .
تکلیف: کتاب ریاضی علوی سوالات 1تا 4 تم 17 انجام شود .ریاضی زنبوری صفحه ی 117 انجام شود .سه عبارت جمع که حاصل آن بیش تر از 10 نباشد با محور انجام شود از گل پسر ها بخواهید روشی که در کلاس آموخته اند به شما آموزش دهند .اعداد0 تا 19 را یک بار بخوان وبنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش ( اُ)استثنا انجام شد .جهت ایجاد انگیزه کلیپ خورشید خانم و شعر (اُ) پخش شد .کلمات جدید آموزش داده شد ،روخوانی درس خروس خوش آواز انجام شد .سرمشق کلاسی انجام شد .کاربرگ در دفتر چسبانده و انجام شد .کتاب نگارش صفحه ی 89 کامل و صفحه ی 90 3 مدادی انجام شد .
تکلیف: کلمات (خود -می خورَد-نوک -خورشید -موج-روشَن-دو-خودکار-خوش آواز-خوش مزه)را داخل یک خورشید بنویسید در اتاق پسرم روی دیوار باشد و هر شب قبل خواب بخواند تا کلمات را به خاطر بسپارد .وداخل دفتر مشق نیز از هر کلمه یک خط بخواند و بنویسد . با کلمات (جوراب -برنج -شالیزار -کاج-جوجه -نارنج-گنجشک-جارو-پنج-مسجد)جمله بساز .روخوانی درس خروس حوش آواز تمرین شود .روانخوانی فایل ارسال شده تمرین شود .ارمغان 16 حل شود .کتاب نگارش صفحه ی 90 کامل شود .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 11(کالا و خدمت) با استفاده از ارائه پاورپوینت آموزشی و داستان تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارت است از:شناخت کالاها از خدمات و بررسی تفاوت آن ها
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 88 انجام شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مراحل نصب برنامه اسکرچ جونیور به صورت تصویری ضمیمه شده است.
تکلیف: برنامه اسکرچ جونیور در رایانه و اگر رایانه در دسترس نیست، در تبلت یا گوشی نصب شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: