فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش صفحه ی 133 با هدف حل مسئله انجام شد .فعالیت مربوطه در کتاب انجام شد .آموزش حروف نویسی خانواده ی 60 انجام شد و در دفتر نوشته شد.
تکلیف: ریاضی علوی تم 19 سوال 7 و بخش سرگرمی انجام شود .( پسرم فردا کتاب ریاضی علوی را همراه خود بیاور .)

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش (تشدید) با داستان و نمایش شهرک الفبا انجام شد .روانخوانی درس در بازار آموزش داده شد .( نمایش تشدید ارسال شد)
تکلیف: روانخوانی درس ( در بازار ) تمرین شود .کلمات پشت و روی فلش کارت های درس خوانده شود و فردا پسرم همراه خود بیاورد .

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات( 103-104) آموزش داده شد .فعالیت مربوطه نوشته شد .
تکلیف: فارسی علوی درس (در بازار)سوال های 1تا پایان 5 انجام شود .کلمات مهم متن درس که در کلاس زیر آن خط کشیده شده است پسرم دو مرتبه بخواند و بنویسد.( فارسی علوی فردا همراه پسرم باشد)

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: نقاشی آزاداز آموخته های اخیر به دلخواه انجام دادند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.آموزش حرکت لی لی.بازی فوتبال

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: صفحات 50 تا پایان 53 با اهداف محور،حل معما،شمار ش وتقارن انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: صفحات 131-132 تمرین های دوره ای انجام شد .
تکلیف: ریاضی علوی صفحه ی 138 (سوال 8-9) انجام شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: روانخوانی پرسش شد .آموزش روانخوانی درس میهن ما انجام شد .
تکلیف: پسر خوبم روانخوانی میهن ما تمرین شود .(10 دقیقه)

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی علوی درس کتاب خوانی کامل شد .روانخوانی فارسی علوی تمرین شد .
تکلیف: پسرم یک بار از درس میهن بخواند و بنویسد سپس دور کلماتی که ( اِ دوستی ،یِ کمکی و ها ) دارند خط کشیده شود .(20 دقیقه)

املا اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا از نشانه ی (چ) انجام شد.

قرآن اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش صفحات 52 تا پایان 59 انجام شد .پیام های قرآنی درباره ی نمازو نظافت آموزش داده شد .سوره ی حمد آموزش داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم امروز رفتارهای دوستانه و غیر دوستانه را آموختند و امانتی های درس هفته گذشته را به دوستانشان تحویل دادند.
تکلیف: کتاب مهارت های زندگی به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا پس از بررسی تکالیف دانش آموزان فردا کتاب به مدرسه برگردانده شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش صفحه ی 130 با هدف درک و فهم صورت مسأله با محورر،شکل و عبارت ( مفهوم جمع ) انجام شد .آموزش به حروف نویسی خانواده ی 40 انجام شد ودر دفتر تمرین شد .خانواده ی عدد 90 در کاربرگ دوره شد .
تکلیف: ریاضی علوی صفحه ی 136 را پسرم بخواند وحل کند .(15 دقیقه) (جهت اطلاع اولیا و دانش آموزانی که حضور نداشتند فایل فعالیت کلاسی فارسی و ریاضی ارسال شد ) حتما انجام شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: علوم فصل 12 با پرسش کلاسی دوره شد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: روانخوانی پرسش شد.آموزش روانخوانی درس قرآن صفحه ی 78 انجام شد .
تکلیف: روانخوانی کتاب فارسی درس قرآن صفحه ی 78 انجام شود .(5 دقیقه) .فردا دیکته از نشانه ی چ گفته می شود .( کتاب کار علوی فردا همراه پسرم باشد).

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش تمرین های دوره ای صفحات (99-100-101 )کامل شد .صرف کلمات خوا استثنا در دفتر تمرین شد .
تکلیف: کتاب فارسی متن درس قرآن صفحه ی 78دور کلمات ( خوا استثنا،اِ دوستی ،یِ کمکی ،) خط کشیده شود و در دفتر نوشته شود .( 15 دقیقه)

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس14(تخصص گرایی) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم تخصص گرایی و متخصص،ضرورت مراجعه به متخصصین در شرایط مختلف،آشنایی با انواع تخصص ها. فعالیت کلاسی صفحه 109 با مشورت دانش آموزان انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 110 انجام شود.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: شروع بازی‌های ساده را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 24و 25 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش به حروف نویسی خانواده ی عدد 30 انجام شد .آموزش خانواده ی عدد 90 انجام شد .فعالیت های مربوطه در دفتر تمرین شد.کاربرگ خانواده ی 80 تمرین شد .
تکلیف: اعداد صفر تا 39 به عدد و حروف ستونی نوشته شود .( کاربرگ اختیاری ارسال شد).جمع و تفریق با محور شمارش تا 99 با جدول وشمارش چند تا چند تا با جدول در دفتر وایت بردی ریاضی تمرین شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی (خوا) استثنا با داستان ونمایش انجام شد .روانخوانی درس کتاب خوانی آموزش داده شد .( فیلم آموزش خوا ارسال شد).
تکلیف: روانخوانی درس کتاب خوانی و صفحه ی 201 فارسی علوی تمرین شود.ارمغان 20 انجام شود .( فایل کاربرگ اختیاری ارسال شد).

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 97-98 آموزش داده شد وفعالیت مربوطه در کتاب انجام شد .
تکلیف: فارسی علوی سوالات 1 تا پایان 4 درس کتاب خوانی انجام شود .(جهت اطلاع اولیا و دانش آموزانی که حضور نداشتند فایل فعالیت کلاسی ارسال شد )حتما انجام شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با محیط نرم افزار اسکرچ جونیور آشنا شدند و مفهوم ذخیره سازی در این نرم افزار آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی حرکتی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بازی حرکتی هدفمند انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش تم 19 ریاضی شروع شد .آموزش صفحات129-128 با اهداف درک شمارش دسته های ده تایی ،وبیان آن،مثال (3 دسته ی ده تایی می شود 30)،اموزش جمع و تفریق دسته های ده تایی با بیان و استفاده از انگشتان دست مثال: (3 دسته ی ده تایی به اضافه ی 2 دسته ی ده تایی می شود 5 دسته ی ده تایی،7 دسته ی ده تایی منهای 4 دسته ی ده تایی می شود 3 دسته ی ده تایی ) انجام شد.آموزش خانواده ی عدد 80 انجام شد ودر دفتر روبه جلو و معکوس نوشته شد.تمرین به حروف نویسی خانواده ی عدد 20 در کاربرگ انجام شد .
تکلیف: تم 19 ریاضی علوی سوالات 1 تا پایان 5 انجام شود .آموزش امروز به روشی که در کلاس انجام شد با ابزار و دست تمرین شود .( فیلم فعالیت ریاضی ارسال شد).

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش فصل 12 علوم باعنوان از خانه تا مدرسه با اهداف :آشنایی با حرکت به روش های مختلف در مسیر مدرسه رفتن،تفاوت های مسیر صاف و ناهموار،نقش چرخ در زندگی ،اشنایی با تاثیر تکنولوژی در زندگی انسان ها انجام شد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: روانخوانی پرسش شد .
تکلیف: پسرم روانخوانی فارسی علوی صفحه ی 195 انجام شود .

نگارش اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه ی (ژ) دوره شد .فارسی علوی درس ژاله و منیژه کامل شد .جمله نویسی در دفتر تمرین شد.
تکلیف: پسر خوبم یک دیکته به مامان یا بابا از صفحه ی 195 فارسی علوی بگو .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: امروز به انتخاب خود دانش آموزان عزیزم درس اتیکت میز غذاخوری را مرور کردیم و کلیپ آموزشی اتیکت غذاخوری را مشاهده کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: