1402/07/04
ریاضی اول
خردمند، سارا
صفحات (6و7) تدریس شد .اعداد 5وکمتر از آن به صورت های مختلف با انگشت اموزش داده شد .الگو یابی با چینه در کلاس تمرین شد.
پسر خوبم عدد 5وکمتر از آن را به مدل های مختلف با انگشتان خود نشان بده (طبق فعالیت صفحه ی (7)کتاب ریاضی).گزارش فعالیت در دفتر مشق با تاریخ ثبت شود .فردا دو کتاب فارسی (نگارش و خوانداری)و کتاب ریاضی علوی دانش آموزانی که تحویل کلاس نداده اند؛دفتر مشق خانه همراه پسرم باشد .
فارسی اول
خردمند، سارا
نگاره ی( 1و2)دوره شد .جهت تقویت حافظه ی دیداری بازی با کارت ها انجام شد .گل پسرهایی که شعر خدای مهربان را حفظ بودند کارت امتیاز دریافت کردند .
تکلیف ندارید .
نگارش اول
خردمند، سارا
لوحه ی جدید با شعر آموزش داده شد .در دفتر مشق و فارسی علوی تمرین شد .
کتاب نگارش صفحات( 7و8) انجام شود .هر لوحه 5عدد در خط (حتما فاصله گذاری به نحوی رعایت شود که کل خط کامل شود ).طبق فایل ارسال شده لوحه ها در دفتر مشق خانه سرمشق توسط اولیا داده شود .فردا دفتر مشق همراه کتاب نگارش همراه پسرم باشد .
1402/07/03
ریاضی اول
خردمند، سارا
صفحات (4-5)آموزش داده شد و فعالیت های مربوطه در کتاب انجام شد .
تکلیف ندارید .فردا فقط دو کتاب فارسی درسی (نگارش وخوانداری)و ریاضی همراه گل پسر ها باشد .
فارسی اول
خردمند، سارا
نگاره ی (1)دوره و پرسش کلاسی شد .نگاره ی (2)آموزش داده شد .فعالیت بخش کردن وآشنایی با صدای اول انجام شد . هم آغاز ها (آزاده وآبی )(کفش-کیف-کتاب).فعالیت صفحه ی (6)انجام شد .شعر خدای مهربان خوانده شد .فایل مربوط به فلش کارت نگاره ها مجدد ارسال شد .
فلش کارت های مربوط به نگاره ی 2 را پسرم برش برش بزند و رنگ آمیزی کند وبعد از آن بازی حافظه ی دیداری انجام شود .هم آغاز ها تمرین شود .نگاره ی( 1و2)از روی کتاب دوره شود .(15دقیقه).فلش کارت ها ی نگاره ی (2)و(1)همراه پسرم باشد .حفظ شعر خدای مهربان امتیازی و دلخواه است .
هنر اول
تقوایی، فاطمه
گفت و گو درباره عنکبوت (رنگ ،نوع وشکل هندسی آن ) انجام شد
نقاشی آن وسپس رنگ آمیزی با مدادرنگی انجام شد.
1402/07/01
ریاضی اول
خردمند، سارا
آموزش تم 1ریاضی با صفحه ی آغازین شروع شد و فعالیت های مربوطه تا پایان صفحه ی 3 با هدف آموزش مفهوم شمارش انجام شد .
پسرم خوبم اشیای مثل هم مانند (بشقاب، قاشق و ... ) که تعدادشان کمتر از 5 باشد را بشمارد .
فارسی اول
خردمند، سارا
فارسی خوانداری آموزش نگاره ی (1) به روش مشارکتی و فعال آموزش داده شد .بخش کردن
تمرین شد. فارسی نگارش آموزش لوحه نویسی با شعر آموزش داده شد .
1_کتاب فارسی نگارش صفحات (2-3-4) طبق کتاب انجام شود در هر خط فقط 5 لوحه تکرار شود .فاصله گذاری با خط ممنوع (اولیا عزیز حتما ناظر بر فعالیت گل پسرها جهت درست گرفتن مداد و نوشتن صحیح لوحه طبق فلش ها باشید).(15دقیقه)
2_کتاب فارسی خوانداری( نگاره ی 1) تمرین شود تصویرها از راست به چپ به ترتیب خوانده و بخش شود .(5 دقیقه)
3_فایل مربوط به فلش کارت نگاره ها ارسال شد .تصاویر مربوط به نگاره ی امروز قیچی و رنگ آمیزی شود .سپس جهت تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری با کارت ها بازی شود .(10دقیقه)
4-کتاب های کار علوی(فارسی-ریاضی-علوم-ریاضی و هوش) حتما فردا سیمی شده تحویل کلاس داده شود .
5-فلش کارت های مربوط به نگاره ی (1) دوشنبه همراه پسرم باشد .(بابا-امین-ازاده-مادر).
6-پسرم روز دوشنبه کتاب های آموزش و پرورش را طبق برنامه همراه خود داشته باش .