فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آشنایی با خوراکی های سالم و ناسالم .جهت تثبیت بازی شناسایی خوراکی ها انجام شد .
تکلیف: تکلیف ندارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: جهت آموزش خط زمینه داستان خط زمینه در کلاس تعریف شد .کلیپ شاد خط زمینه دیده شد و گل پسر ها داخل دفتر روی خطوط تلاش استیکر چسباندند.گل پسر ها با مداد جادویی آشنا شدند و نحوه ی صحیح مداد دست گرفتن آموزش داده شد . دانش آموزان کش های که در اختیار داشتند را داخل انگشت شست و اشاره قرار دادند و تمرین باز و بسته شدن را جهت تقویت انگشتان انجام دادند .
تکلیف: پسرم کاغذ رنگی قرمز و آبی به شکل نوارهای باریک ببر .نوار آبی خط زمینه می نویسیم و نوار قرمز ها خط زمینه نمی نویسیم می باشد .حالا شعر خط زمینه (یک خط می نویسیم .یک خط نمی نویسیم را بخوان و نوارهای آبی و قرمز را داخل دفتر از سمت راست بچسبان ).فردا دفتر مشق را همراه خود بیاور .تصویر نمونه فعالیت ارسال شد .

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: آموزش ارتباط موثر گرفتن با دیگران و فرایند گوش دادن مفید به وسیله نمایش و ترسیم نقاشی توسط خود دانش آموزان

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: 1-آموزش مفاهیم اولیه ی ریاضی (انواع خط،جهت ها ...)انجام شد .جهت دست ورزی پسرهای گلم به وسیله ی پولک روی الگوهای متنوع خطوط را طی و پر کردند .
تکلیف: تکلیف ندارید .

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش لاک پشت و رنگ امیزی آن انجام شد.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی مشاعره بیت (توانا بود هرکه دانا بود زدانش دل پیر برنا بود)آموزش داده شد .فارسی پرلز جهت پرورش درک مطلب ،انیمیشن ضرب المثل(قسم روباه و باور کنم یا دم خروس ) نمایش داده شد و بعد گل پسر ها به سوالات پاسخ دادند .
تکلیف: پسرم خوبم ،بیت آموزش داده شده امروز راتکرار و تمرین کند.

زنگ تفریح

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت بازی ساختنی با هدف تقویت استعداد و خلاقیت ؛حل مسئله؛انجام شد .جهت ایجاد انگیزه فیلم آموزشی ساختمان های عجیب دنیا وعکس نمایش داده شد .در آخر گل پسرها در گروه های خود شروع به ساخت سازه کردند .
تکلیف: تکلیف ندارید .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه اول آشنایی و معارفه دانش آموزان با یکدیگر به وسیله بازی و مسابقه و آموزش نحوه صحیح معارفه خود و شناخت توانمندی های خود انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: