فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره مکالمه روز،ماه، فصل، سال دوره درس 3 صفحات 31 و33 تمرین 100 سوال:سوالات 15 الی 37 فایل 100 سوال در پرتال بارگذاری شده است
تکلیف: کتاب کار صفحه 97 انجام شود CD صفحه 31 کتاب شماره 4 گوش داده و جملات گفته شده نوشته شود روز شنبه از کلمات excited. hungry.thirsty.scared.hurt.teacher.pilot وعبارات Ive got two cousins. This is my brother. Hes a police officer دیکته گفت میشود دفتر تکلیف زبان و کتاب کار روز شنبه فرستاده شود باسپاس

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره اعداد ترتیبی

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره مکالمه روز،ماه، فصل، سال دوره Is she hurt? Yes, she is. No, she isnt. Are they ill? Yes, they are. No, they arent دوره 100 سوال: سوالات 1 تا 14
تکلیف: کتاب کار صفحه 96 انجام شود با توجه به عبارات زیر برای هرکدام یک مثال نوشته شود از صفات صفحات 20،21،22 استفاده شود Are you tired? Yes, I am. Are you happy? No, Im not. Is he excited? Yes, he is. Is he hungry? No, he isnt. Is she thirsty? Yes, she is. Are they bored? No, they arent

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تدریس اعضای چشم مانند pupil, eyelash, eyelid

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره مکالمه روز،ماه، فصل، سال دوره this,that,these,those و Are you happy? Yes, I am. No, Imnot. Is she hot? Yes, she is. No, she isnt
تکلیف: کتاب کار صفحه 67 انجام شود با توجه به عبارات زیر برای هرکدام یک مثال نوشته شود This is a pencilcase. That is a ruler. These are boards. Those are windows. در نوشتن مثال ها بهتر است از کلمات درس 1 صفحهات 10 و 11 استفاده شود دفتر تکلیف زبان روز فردا فرستاده شود باسپاس

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: به دلیل برگذاری اردو کلاس درس تشکیل نشد و دانش آموزان عزیز تکلیف ندارند

زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: دوره مکالمه روز،ماه، فصل، سال تمرین سوالات 74 تا 78 از 100 سوال دوره صفحه 68 انجام صفحه 69 دیکته کلاسی
تکلیف: کتاب کار صفحه 66 انجام شود صفحه 68 کتاب سوال های تمرین 23 در دفتر نوشته و جواب داده داده شود باسپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: