فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 27 کتاب ODI 1 تدریس شد.(CLIL) shadow
تکلیف: صفحه 25 کتاب کار انجام شود. به سوالات کاربرگ زیر در دفترتان به صورت مرتب و مشخص پاسخ دهید. لطفا تکالیف را در پرتال بارگذاری کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 26 کتاب ODI 1 تدریس شد.(phonics) حروف : d, i, n, ,m dip, dad, it, sit, man, am, nap, pan
تکلیف: صفحه 24 کتاب کار انجام شود. فایل های صوتی 37 و 38 سی دی را با دقت گوش دهید و تکرار کنید. صداهای فعالیت 16 کتاب دانش آموز را مانند track 38 ترکیب کنید و کلمات را بخوانید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 25 کتاب ODI 1 تدریس شد. (writing)
تکلیف: صفحه 23 کتاب کار انجام شود. فعالیت 11 صفحه 25 کتاب دانش آموز را کامل کنید.( می توانید در اینترنت جستجو کنید و یا با اطلاعات خود کامل کنید. انجام این تکلیف اختیاری می باشد و پاسخ به آن امتیاز دارد.)

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 24 کتاب تدریس شد.(reading). Egypt, Brazil, China Where are you from? I'm from China.
تکلیف: صفحه 22 کتاب کار انجام شود. track 35 سی دی را چند بار با دقت گوش دهید. روان خوانی صفحه 24 کتاب را مانند فایل صوتی تمرین کنید. فردا روان خوانی این صفحه پرسیده می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحات 20 تا 23 کتاب ODI 1 دوره شد. (احساسات مختلف و نحوه پرسش و پاسخ درباره آن ها)
تکلیف: 1.با استفاده از کلمات(hungry, scared, bored, excited, angry, thirsty) سوال طراحی کنید و به آن ها پاسخ دهید. (برای هر کدام از کلمات یک سوال طرح شود. پاسخ ها به بعضی از سوالات مثبت و تعدادی منفی باشد.) مثال: Are you cold? No, I'm not. Is he happy? Yes, he is. 2. دیکته صفحات 20 تا 23 تمرین شود. روز شنبه دیکته گفته می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: