فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث blending لغات دوره شد. صدا و حرکت Ii دوره شد. قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. ورزش به زبان انگلیسی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ Ii یک خط دیگر از حرف بزرگ یک‌خط از حرف کوچک و از کلمات هرکدام یک خط دیگر نوشته شود. حتما صداکشی و خواندن کلمات کاربرگ انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: شکل نوشتاری اعداد 1 تا 5 در کلاس Math تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کلمات حرف Ii دوره شد. صدا و حرکت Ii دوره شد. شکل نوشتاری Ii در کلاس تدریس شد و با مداد جادویی تمرین شد. مبحث blending حروف و خواندن کلمات و صداکشی در کلاس تمرین شد و از همه دانش آموزان پرسیده شد. صفحه 19 کتاب phonics در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگ Ii به دانش آموزان عزیز داده شد لطفا از حرف بزرگ ،حرف کوچک و کلمات داخل کاربرگ از هرکدام یک خط نوشته و بعد از انجام داخل دفتر زبان چسبانده شود. دانش آموزان عزیز حتما کلمات را صداکشی کرده و بخوانند. فیلم شیوه blending (روخوانی کلمات) داخل سایت قرار داده شد دانش آموزان عزیز حتما فیلم را مشاهده کرده و در منزل تمرین کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Identifying plants and animals (تشخیص حیوانات و گیاهان) در کلاس Science تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حرف بزرگ و کوچک Ii در کلاس با استفاده از پاورپوینت و آهنگ تدریس شد. کلمات حرف Ii تدریس شد.
تکلیف: چنانچه دانش آموزی کاربرگ Tt را تکمیل نکرده آخر هفته حتما تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کلمات حرف Tt دوره شد. صداکشی کلمات در کلاس با استفاده از پاورپوینت و بازی تمرین شد.
تکلیف: باقیمانده کاربرگ Tt در منزل تکمیل شود. اولیا عزیز در قسمت کلمات کاربرگ حتما صدا کشی و خواندن کلمات را بررسی کنند. پسران گلم باید کلمات را بتوانندصدا کشی کرده و بخوانند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Letterformation حرف Tt با استفاده از پاورپوینت تدریس شد. شکل نوشتاری Tt تدریس شد و در کلاس تمرین شد. صفحات 15 و 17 کتاب phonics در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگ Tt تحویل دانش آموزان عزیز داده شد. کاربرگ Tt را انجام داده و پس از تکمیل در دفتر زبان چسبانده شود. دوخط از حرف بزرگ T دو خط از حرف کوچک t و کلمات از هرکدام دو عدد نوشته شود. لازم به ذکر است که کلمات را دانش آموزان عزیز باید صداکشی کرده و بخوانند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Living things and non living things در کلاس Science با استفاده از پاورپوینت و بازی کامپیوتری آنلاین تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: