فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروف،صداها و حرکات آن ها دوره شد. حرف بزرگ و کوچک Dd در کلاس با استفاده از پاورپوینت تدریس شد. کلمات حرف Dd تدریس شد. ورزش به زبان انگلیسی انجام شد.
تکلیف: از کلمات و جملات زیر دیکته نوشته شود. mimic, stamp,camp,him He is sick. It is a map.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروف و صداها و حرکات آن ها دوره شد. شیوه خواندن کلمات در کلاس با استفاده از بازی اسپینر کار شد. روخوانی جمله تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 18 تکمیل شود. دانش آموزان عزیز جمله He is sad را بعد از یاد گرفتن حرف Dd بنویسند. از کلمات و جملات زیر به دانش آموزان دیکته گفته شود. man ,men,map,stamp,camp He is sick. It is a map. دانش آموزان عزیزی که کتاب کار phonics notebook آن ها داخل مدرسه هست لطفاً حتما کتاب کار را از مدرسه تحویل بگیرند و صفحه 18 را تکمیل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Mmبه همراه بازی سر کلاس انجام شد . قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. شعر Phonics برای تثبیت حرکات و صدای حروف در کلاس خوانده شد.
تکلیف: در دفتر phonics notebook دو خط از حرف کوچک و بزرگ Mm نوشته و از کلمات camp....stamp....mimic....he... هر کدام سه مرتبه نوشته شود و دو بار از جمله He is sad. نوشته شود لطفا تکالیف در پرتال ارسال شود

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره کلمات حرف Mm با استفاده از پاورپوینت سر کلاس انجام شد. روخوانی و صدا کشی حرف Mm آموزش داده شد و he به عنوان tricky word جدید آموزش داده شد.
تکلیف: انجام ALV notebook یک خط از حرف بزرگ M یک خط از حرف کوچک m و از کلمات man.map.him هر کدام سه مرتبه نوشته شود و از جمله It is a map دو مرتبه نوشته شود عزیزان حتما تکالیف خودشونو در پرتال قرار دهند تا فردا تکالیف دانش آموزان عزیز در پرتال چک شود.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: انجام ورزش در ابتدای کلاس،دوره صداها و حرکات با خواندن شعرphonics،آموزش حرف Mm و کلمات مربوط به حرف Mm بوسیله فایل پاورپوینت، در کلاس انجام شد.
تکلیف: نوشتن دیکته در منزل از لغات زیر rest....snack..hen...cap..pen...sink...It is a hat....It is a pen
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: