فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد. Is he/she wearing a hat? Yes, he/she is. No, he/she isn't. Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
تکلیف: صفحه 19 کتاب کار انجام شود. با استفاده از ساختار تدریس شده از اعضای خانواده خود چهار سوال بپرسید و پاسخ پرسش ها را بنویسید. مثال: Are you wearing a red T-shirt? Yes, I am. Is he ................?

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت اول صفحه 21 کتاب ODI 2 تدریس شد. جملات: I'm wearing a blue shirt. She's wearing blue jeans and black shoes. He's wearing a green hat.
تکلیف: با توجه به تصویر بارگذاری شده، به فعالیت ها در دفتر زبان پاسخ دهید. لطفا تکالیف با تاریخ روز و به صورت مشخص با نام و شماره سوال نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 20 کتاب ODI2 با موضوع لباس های مختلف تدریس شد. (clothes) با استفاده از بازی های متفاوت اسامی لباس ها هم تمرین شد. کلمات: clothes, jeans, trousers, jacket, hat, skirt, dress, shoes, socks, T-shirt, shirt
تکلیف: صفحه 18 کتاب کار انجام شود. از کلمات جدید درس هر کدام 2 با بنویسید. spell کلمات جدید تمرین شود. پرسیده می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تدریس مبحث symmertry تدریس مبحث قرینه یابی اشکال هندسی
تکلیف: تمرین موارد تدریس شده

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: دیکته بخش 1 کتاب ODI 2 گفته شد.
تکلیف: صفحات 6 و 7 کتاب کار انجام شود. دفتر زبان دانش آموزان جهت بررسی در مدرسه نگهداری شده است.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش یک کتاب کار در کلاس انجام شد و فعالیت ها توضیح داده شد. در صورتی که بخش هایی از کتاب کار تکمیل نشده کامل شود.
تکلیف: فایل صوتی شماره 22، قسمت A سی دی (track 22) را با دقت گوش دهید و هرچه می شنوید بنویسید. فایل صوتی مربوط به فعالیت 20 صفحه 19 می باشد. دیکته صفحات 10و 11و 12و 13 کتاب تمرین شود. فردا دیکته گفته می شود. دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدلی ویشته، زهرا
فعالیت: تدریس مبحث جمع و تفریق اعداد سه رقمی مثال One hundred twenty minus one hundres equals to twenty
تکلیف: تمرین موارد تدریس شده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: