فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حرف و صدای Ss و Aa در کلاس دوره شد. حرف و صدای Tt با استفاده از پاورپوینت و شعر در کلاس تدریس شد. فیلم حرکت Tt در سایت قرار داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز چنانچه کاربرگ Ss و Aa تکمیل نشده است تکمیل کنند. دانش آموزان عزیزی که روزنامه و یا بروشور تکلیف روز گذشته را داخل دفتر نچسبانده اند داخل دفتر زبان انگلیسی چسبانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث living things and non living things در کلاس دوره شد. جملات Living things در کلاس دوره شد. جملات non living things در کلاس با استفاده از بازی و پاورپوینت تدریس شد.
تکلیف: جملات Living things and non living things در منزل تمرین و تکرار شود. ویس جملات در پرتال قرار داده شده است.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: حروف و حرکت Ss و Aa با آهنگ و پاورپوینت دوره شد. تمرین های صفحات 9 و 13 کتاب phonics در کلاس انجام و تصحیح شد .
تکلیف: چنانچه دانش آموزی کاربرگ های Ss و Aa چسبانده شده در دفتر را انجام نداده است تکمیل شود. دانش آموزان عزیز روزنامه و یا کاتالوگ انگلیسی که در منزل را دور حروف Ss با رنگ آبی و دور حروف Aa با رنگ سبز دایره بکشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Recognizing the digits 1 to 5 در کلاس تدریس شد. با استفاده از بازی تشخیص اعداد یک تا پنج به زیان انگلیسی در کلاس تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Letterformation (شکل نوشتاری) Aa در کلاس با استفاده از ابزار آموزشی و پاورپوینت تدریس شد. درست نویسی دانش آموزان عزیز در کلاس بررسی شد. صفحه 11 کتاب Phonics در کلاس انجام شد. فیلم شکل درست نوشتن حرف Aa و حرکت این حرف در سایت بارگذاری شد.
تکلیف: کاربرگ حرف Aa به دانش آموزان عزیز داده شد. لطفا کاربرگ را با دقت انجام داده سپس در دفتر زبان دانش آموزان عزیز چسبانده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث How many در کلاس Math با استفاده از پاورپوینت تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: کلمات حرف Ss با بازی دوره شد. قرآن به زبان انگلیسی خوانده شد. روزهای هفته به زبان انگلیسی کار شد. اسم و صدای Aa با بازی و پاورپوینت در کلاس تدریس شد. شعر Aa در کلاس کار شد. کلمات حرف Aa با حرکت دست با دانش آموزان تمرین شد. فیلم حرکات دست مربوط به حرف Aa فردا در سایت بارگذاری خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: مبحث Living things and non living things دوره شد‌. جملات Living things در کلاسScience تدریس شد. Living things can grow. Living things can move. Living things can change.
تکلیف: دانش آموزان عزیز جملات بالا را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: دوره مبحث Ss به همراه ویدیو و پاورپوینت در کلاس انجام شد. مبحث Letterformation (شکل نوشتاری)حرف Ss در کلاس تدریس شد. صفحه 7 کتاب phonics در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگ Ss تحویل دانش آموزان عزیز داده شد.لطفا کاربرگ را با دقت انجام داده و سپس در دفتر چسبانده شود. چنانچه دانش آموزی صفحه 7 کتاب phonics را در کلاس تمام نکرده در منزل تکمیل شود. اولیا عزیز لطفا یک روزنامه یا بروشور و یا یک کاتالوگ به زبان انگلیسی برای دانش آموزان عزیز تا شنبه هفته آینده تهیه کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: