فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 27 کتاب ODI 2 تدریس شد. CLIL fire fighter, nurse, police officer, chef, helmet, hat, white dress, badge
تکلیف: صفحه 25 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی شماره 36 قسمت A را با دقت گوش دهید و هرچه می شنوید بنویسید. فایل صوتی مربوط به فعالیت 18 صفحه 27 کتاب می باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه 20کتاب و مبحث ساعت What time is it? Its..... half past نیم ساعت گذشته ازquarter toیک ربع مانده quarter past یک ربع گذشته از در قالب بازی و فعالیت متنوع
تکلیف: در منزل تمرین شود

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 26 کتاب دانش آموز تدریس شد. phonics this, that, the, with, thin, thick, bath, path
تکلیف: صفحه 24 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی track 35 مربوط به فعالیت 16 کتاب با دقت گوش داده شود و صداها را مطابق فایل صوتی ترکیب کنید و کلمات را بخوانید. فردا ترکیب کلمات پرسیده می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: به دلیل برگزاری اردو، کلاس زبان تشکیل نشد.
تکلیف: برای هر کدام از کلمات یک adjective بنویسید و برای هر کدام یک جمله بسازید. dress, shoes, jacket, hat

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 25 کتاب ODI 2 تدریس شد. (writing): نحوه استفاده از صفت ها برای دادن اطلاعات بیشتر و استفاده از آن ها در توصیف لباس ها (adjectives) red dress, old shoes, new jacket
تکلیف: صفحه 23 کتاب کار انجام شود. در یک متن لباس های اعضای خانواده تان را با استفاده از صفت ها توصیف کنید. My dad is wearing...........

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه 19کتاب ساعت دیجیتال و آنالوگ digital and analogue در قالب بازی و فعالیت متنوع ربع=quarter نیم =half
تکلیف: در منزل تمرین شود

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 24 کتاب ODI 2 تدریس شد. (reading) تفاوت لباس های مورد نیاز در فصول مختلف توسط دانش آموزان بررسی شد. light clothes, warm clothes لطفا توجه کنید: از این پس کتاب کار به جای روزهای سه شنبه روزهای یکشنبه جهت بررسی به مدرسه آورده شود.
تکلیف: صفحه 21 و 22 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی track 32 قسمت A سی دی را با دقت گوش دهید و روان خوانی صفحه 24 را مطابق آن تمرین کنید. پرسیده می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: