فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 24 کتاب ODI 2 تدریس شد. (reading) تفاوت لباس های مورد نیاز در فصول مختلف توسط دانش آموزان بررسی شد. light clothes, warm clothes لطفا توجه کنید: از این پس کتاب کار به جای روزهای سه شنبه روزهای یکشنبه جهت بررسی به مدرسه آورده شود.
تکلیف: صفحه 21 و 22 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی track 32 قسمت A سی دی را با دقت گوش دهید و روان خوانی صفحه 24 را مطابق آن تمرین کنید. پرسیده می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش دوم صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. Would you like a green hat? Yes, I would. I'd like a green hat. Would you like black boots? No, I wouldn't. I would like brown boots.
تکلیف: صفحه 23 کتاب کار انجام شود. با توجه به تصویر بارگذاری شده و با استفاده از ساختار تدریس شده، 4 سوال بنویسید و به آن ها پاسخ دهید. روز شنبه از صفحات 20 تا 23 کتاب دیکته گفته می شود. دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: دوره خواندن و مقایسه اعداد سه رقمی و خط قرینه در قالب بازی و فعالیت متنوع پیدا کردن خط قرینه و طراحی الگو با استفاده از رنگ انگشتی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحات 10 و 11 کتاب science با موضوع شباهت ها و تفاوت ها دوره شد. finger print, My friend has similar hair colour. He has different hair colour. He has different skin tone.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: بخش اول صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. I'd like a blue jacket.( I would like a blue jacket). I wouldn't like blue shoes.
تکلیف: با استفاده از ساختار تدریس شده درباره لباس های زیر جمله سازی کنید. بر اساس نظر دانش آموز جملات می تواند مثبت یا منفی باشد. a green shirt/ a pink dress/blue jeans/ a black hat/ grey socks مثال: (I'd like a red jacket.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: صفحه 22 کتاب ODI 2 با موضوع لباس ها با استفاده از بازی ها تدریس شد. کلمات: shirt, cap, glasses, boots, jumper, trainers, pyjamas, coat,
تکلیف: صفحه 20 کتاب کار انجام شود. کاربرگ داده شده را در دفتر زبان بچسبانید و به سوالات پاسخ دهید. توضیح کاربرگ: برای فعالیت اول دور تصویر کمد را برش بزنید و اسم هر لباس را مطابق شماره بنویسید. در فعالیت دوم برای هر کدام از افراد لباس ها را به سلیقه خود انتخاب کنید و رنگ آمیزی کنید و بر روی تصویر اشخاص بچسبانید و سپس در سه خط موجود برای هر کدام بنویسید و کامل کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، صدف
فعالیت: قسمت دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد. Is he/she wearing a hat? Yes, he/she is. No, he/she isn't. Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
تکلیف: صفحه 19 کتاب کار انجام شود. با استفاده از ساختار تدریس شده از اعضای خانواده خود چهار سوال بپرسید و پاسخ پرسش ها را بنویسید. مثال: Are you wearing a red T-shirt? Yes, I am. Is he ................?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ذوالفقاری، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه 15کتاب خطوط قرینه عمودی و افقی و مورب در قالب بازی و فعالیت متنوع
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: