1403/08/12
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 24 کتاب ODI 2 تدریس شد. (reading) تفاوت لباس های مورد نیاز در فصول مختلف توسط دانش آموزان بررسی شد.
light clothes, warm clothes
لطفا توجه کنید: از این پس کتاب کار به جای روزهای سه شنبه روزهای یکشنبه جهت بررسی به مدرسه آورده شود.
صفحه 21 و 22 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی track 32 قسمت A سی دی را با دقت گوش دهید و روان خوانی صفحه 24 را مطابق آن تمرین کنید. پرسیده می شود.
1403/08/09
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
بخش دوم صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. Would you like a green hat? Yes, I would. I'd like a green hat. Would you like black boots? No, I wouldn't. I would like brown boots.
صفحه 23 کتاب کار انجام شود. با توجه به تصویر بارگذاری شده و با استفاده از ساختار تدریس شده، 4 سوال بنویسید و به آن ها پاسخ دهید.
روز شنبه از صفحات 20 تا 23 کتاب دیکته گفته می شود. دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد.
ریاضی به زبان انگلیسی
ذوالفقاری، زهرا
دوره خواندن و مقایسه اعداد سه رقمی و خط قرینه در قالب بازی و فعالیت متنوع
پیدا کردن خط قرینه و طراحی الگو با استفاده از رنگ انگشتی
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحات 10 و 11 کتاب science با موضوع شباهت ها و تفاوت ها دوره شد. finger print, My friend has similar hair colour. He has different hair colour. He has different skin tone.
1403/08/08
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
بخش اول صفحه 23 کتاب ODI 2 تدریس شد. I'd like a blue jacket.( I would like a blue jacket). I wouldn't like blue shoes.
با استفاده از ساختار تدریس شده درباره لباس های زیر جمله سازی کنید. بر اساس نظر دانش آموز جملات می تواند مثبت یا منفی باشد. a green shirt/ a pink dress/blue jeans/ a black hat/ grey socks مثال: (I'd like a red jacket.
1403/08/07
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
صفحه 22 کتاب ODI 2 با موضوع لباس ها با استفاده از بازی ها تدریس شد. کلمات: shirt, cap, glasses, boots, jumper, trainers, pyjamas, coat,
صفحه 20 کتاب کار انجام شود. کاربرگ داده شده را در دفتر زبان بچسبانید و به سوالات پاسخ دهید.
توضیح کاربرگ: برای فعالیت اول دور تصویر کمد را برش بزنید و اسم هر لباس را مطابق شماره بنویسید.
در فعالیت دوم برای هر کدام از افراد لباس ها را به سلیقه خود انتخاب کنید و رنگ آمیزی کنید و بر روی تصویر اشخاص بچسبانید و سپس در سه خط موجود برای هر کدام بنویسید و کامل کنید.
1403/08/06
زبان انگلیسی
حبیبی، صدف
قسمت دوم صفحه 21 کتاب تدریس شد. Is he/she wearing a hat? Yes, he/she is. No, he/she isn't. Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
صفحه 19 کتاب کار انجام شود. با استفاده از ساختار تدریس شده از اعضای خانواده خود چهار سوال بپرسید و پاسخ پرسش ها را بنویسید. مثال: Are you wearing a red T-shirt? Yes, I am. Is he ................?
ریاضی به زبان انگلیسی
ذوالفقاری، زهرا
تدریس صفحه 15کتاب خطوط قرینه عمودی و افقی و مورب در قالب بازی و فعالیت متنوع