فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: اورانوس 1

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مفهوم مساحت( اندازه سطح) تدریس شد. صفحات 88 و 89 از کتاب درسی و صفحه 123 کتاب کار انجام شد.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: پروژه سلامتی با موضوع شناخت ویتامین ها، منابع غذایی حاوی هر ویتامین و مشکلات ناشی از کمبود ویتامین‌ها در کلاس بحث و گفت‌وگو شد.پروژه پژوهشی با موضوع شناخت کرم خاکی و فواید آن انجام شد.
تکلیف: در برگهA4 تحویل داده شده درباره یکی از ویتامین‌ها تحقیق کنید که چرا باید آن ویتامین را مصرف کنیم؟ چه مواد غذایی حاوی آن ویتامین است و نبود آن چه مشکلاتی در بدن ما ایجاد میکند.(با توجه به آموخته‌های خود در زنگ پژوهش سلامتی این تکلیف را انجام دهید.) در صورت امکان فردا یک کرم خاکی به کلاس بیاورید. مقداری سنگ و صدف برای انجام پروژه فردا به کلاس بیاورید.دانش‌آموزانی که حیوان خانگی دارند در صورت امکان از حیوان خود عکس و فیلم بگیرند و فردا در فلش همراه داشته باشند. با تشکر از همراهی همیشگی شما اولیای عزیز
فعالیت: مطابق با تقویم اجرایی دبستان‌های علوی، در هفته‌ی آینده، (30 بهمن تا 3 اسفند) برنامه پژوهشی هفته ملی علوم برگزار شده و در این هفته دانش‌آموزان در کنار برخی از دروس پایه، به انجام فعالیت‌های مختلف پژوهشی می‌پردازند. موضوعات مربوطه و اطلاعات بیشتر در بخش آزمایشگاه در اختیارتان قرار داده شده‌است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: منو اسفند ماه در بخش مهارت زندگی بارگذاری شده‌است.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 121 و 122 از کتاب کار انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 14 انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس 9 از کتاب درسی تدریس و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 92 و 93 از کتاب کار انجام شد. روخوانی و درک مطلب خواب خلیفه تمرین شد. حکایت راز جعبه تدریس شد. نگارش درس نویسنده بزرگ کامل شد.
تکلیف: صفحات 90 و 91 کتاب کار انجام شود. 10 خط املا از درس نویسنده بزرگ بنویسید. برای نمایش راز جعبه تمرین کنید. روز یکشنبه از درس نویسنده بزرگ املا داریم.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس منابع کامل شد. کاربرگه‌های 11 و 12 انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های اتیکت مکالمه تدریس شد و در مورد کار گروهی روزنامه دیواری که تاریخ تحویل آن 10 اسفند است، صحبت شد.

آزمایشگاه

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: لطفا روز یک‌شنبه مقداری سنگ‌ریزه یا صدف به همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: محیط دوره شد. صفحات 119 و 120 حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: محیط شکل‌های داخل دفتر آبی را به دست آورید.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس 9 پرسیده شد. تمرینات درس 9 از کتاب کار انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: روخوانی درس نویسنده بزرگ تمرین شد. املای جای خالی گرفته شد.
تکلیف: دانش‌آموزانی که کتاب نگارش، درس نویسنده بزرگ را ناقص یا اشتباه انجام دادند، برای فردا کامل کنند. صفحات 86، 88 و 89 از کتاب کار انجام شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: این جلسه " سوادمالی" درباره " بسته بندی" محصولات صحبت کردیم و به بازی و سرگرمی نیز پرداختیم.
تکلیف: لطفا صفحات 110 و 111 کتاب برای جلسه بعد کامل شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: در مورد تحقیر شدن و احساساتی که تجربه می‌شود گفتگو کردیم و تمرین صفحه 35 نیز در کتاب انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: محیط دوره و تمرین شد. صفحات 86 و 87 از کتاب درسی انجام شد. جدول ضرب پرسیده شد.
تکلیف: صفحات 119 و 120 کتاب کار انجام شود. دانش‌آموزانی که قادر به پاسخگویی جدول ضرب نبودند یک بار از روی جدول ضرب 2 تا 9 بنویسند.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: درس 9 از کتاب کار مطالعه شود. فردا پرسیده می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: روخوانی درس حاتم طایی تمرین شد. ترکیب کلمات با «ستان» تدریس شد. صندلی صمیمت صفحه 88 کتاب درسی انجام شد. صفحه 89 کتاب درسی تدریس شد. صفحات 66 و 67 نگارش انجام شد.
تکلیف: صفحات 68 و 69 نگارش انجام شود.5 خط املا از درس نویسنده بزرگ نوشته شود. فردا از درس نویسنده بزرگ املای خلاق داریم.

هنر سوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: کلاژ زمستان با فوم انجام شد.
فعالیت: طبق رایزنی‌های موسسه‌ی علوی با مجموعه اُ پارک، در نظر داریم؛ تا دانش‌آموزان خانواده علوی، با استفاده از درصدی تخفیف در روز پنج‌شنبه 27 بهمن، از فضای مجموعه اُ پارک استفاده نمایند. لذا از متقاضیان خواهشمندیم؛ از طریق تماس تلفنی و یا حضوری و یا به صورت کتبی و اعلام توسط دانش‌آموز، تمایل خود را تا فردا 24 بهمن ساعت 9 صبح اعلام نموده و برگه معرفی‌نامه دریافت نمایند. لازم به ذکر است حضور در اُپارک و استفاده از تخفیف، بدون داشتن برگه معرفی‌نامه، امکان‌پذیر نیست. اطلاعات بیشتر در بخش آزمایشگاه در اختیارتان قرار داده شده‌است.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 116 و 117 از کتاب کار انجام شد. مفاهیم خط، نیم‌خط و پاره‌خط دوره و تمرین شد. مفهوم محیط تدریس شد. صفحه 85 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: اندازه محیط میز ناهارخوری، تلویزیون، میز تحریر، تخت خواب و پنجره اتاقتان را حساب کنید. شکل آن‌ها را در دفتر آبی بکشید و اندازه‌ی ضلع‌ها را بنویسید، سپس محیط را به دست بیاورید. فردا جدول ضرب پرسیده می‌شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مسابقه قایق‌های خمیری و کاغذی برای درک بهتر مقدار نیرو و جهت حرکت نیرو در حرکت اجسام انجام شد. درس 9 از کتاب کار علوم تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: معنی کلمات درس نویسنده بزرگ پرسیده شد. روخوانی تمرین شد.
تکلیف: 10 خط املا از درس نویسنده بزرگ بنویسید.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: پروژه پاورپوینت توسط دانش آموزان ارائه و اشکالات آنها برطرف شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز یک warm up با شمارش 4 تایی برای تقویت عصب و عضله و شناخت بهتر حرکات چپ و راست در سرعت بالا و ایجاد هیجان در دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با لیوان (کاپ گیم) با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی به صورت گروهی حرکاتی را با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. همچنین بر روی آهنگ عید نوروز هم مجدد تمرین و اجرا گردید.

آزمایشگاه

مدرس: ماهینی، نازیلا
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: