فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: اورانوس 1

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحه 48 کتاب کار با هدف درک دسته‌های ده‌تایی، صدتایی و هزارتایی انجام شد.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: برای آزمایش جرم و حجم در صورت امکان فردا با خود ترازوی آشپزخانه بیاورید. دانش‌آموزانی که ترازو نساختند برای فردا حتما آماده کنند.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: صفحات 30، 32 و 33 از کتاب کار انجام شود. اولیای گرامی در نظر داریم با مشارکت دانش‌آموزان برای کلاسمان کتابخانه‌ای آماده کنیم. دانش‌آموزانی که تمایل دارند، یک یا چند کتاب را به امانت در کتابخانه قرار دهند؛ لطفا برچسب اسم روی کتاب‌ها بزنند. پیشاپیش از همراهی همیشگی شما اولیای عزیز قدردانی می‌کنم.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: درس 4 و 5 هدیه ها مطالعه شود، فردا پرسیده می‌شود.

هنر سوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: نقاشی فانتزی روی سنگ انجام شد. لطفا بچه ها هفته آینده سنگ بزرگ همراه خود بیاورند.

ورزش سوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، مرور تمرین دریبل هندبال رفع نواقص،جهت تنوع و جلوگیری از ورزش‌زدگی برگزاری فوتبال، سرد کردن.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: سرود سایه چمن تمرین شد. یک گل سایه چمن سایه چمن تازه شکفته تازه شکفته. نه دستم بش میرسه بش میرسه نه خوش میفته نه خوش میفته. مستم مستم مستم تیغش بریده دستم .
تکلیف: سرود سایه چمن کار شد. لطفا تکرار و تمرین شود.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مفهوم ریال و تومان دوره شد. گسترده نویسی اعداد چهار‌رقمی تدریس و تمرین شد. صفحه 33 از کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: صفحات 45، 46 و 47 از کتاب کار انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مفهوم جرم تدریس شد. مفهوم حجم دوره شد. صفحات 51،52،53 و 54 از کتاب کار تدریس شد. صفحات 28، 29 و 30 از کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: با توجه به صفحه 30 کتاب درسی یک ترازو با کمک پدر یا مادر خود بسازید. روز دوشنبه یا سه شنبه ترازوی خود را به کلاس بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 28 و 29 از کتاب نگارش انجام شد. مفهوم موضوع در بندنویسی توضیح داده شد. معنی کلمات درس 1، 2، 3 و 4 پرسیده شد.
تکلیف: فردا املای خلاق داریم. 8 خط املا از درس 4 بنویسید.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: طراحی های روی صفحه و ادیت آن در پاورپوینت تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار، امروز در ابتدای کلاس warm up با حرکات بدن و شمارش4 تایی برای هیجان و تحرک بیشتر پسران گل انجام گردید. سپس با آهنگی 3 ضربی با کاپ گیم و بادی پرکاشن حرکاتی با شمارش 3 تایی بازی و اجرا کردیم. و در آخر به صورت گروهی با کاپ ها هر گروه سازه ای در مدت 1 دقیقه ساختند.
فعالیت: با سلام. از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی، در دبستان، برپا می‌شود؛ شرکت نمایید. اطلاعات تکمیلی در پوستر مربوط به این نمایشگاه، به عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است. منتظر حضور سبزتان هستیم.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مبحث ریال و تومان تدریس شد. سنجش ریاضی برگزار شد.
تکلیف: صفحات 40 ، 41 و 42 از کتاب کار انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: روخوانی درس آواز گنجشک تمرین شد. معنی کلمات درس 4 از قسمت واژه‌نامه هایلایت شد. علایم نگارشی، شامل: نقل قول، گیومه، نقطه، علامت تعجب و علامت سوال تدریس و در کلاس تمرین شد.
تکلیف: فردا معنی کلمات درس 1 تا 4 پرسیده می‌شود. به انتخاب خود از درس های 1 تا 4 و قصه‌ی تنگ بلور، سه جمله با علامت نقل قول و گیومه، سه جمله با نقطه، سه جمله با علامت تعجب و سه جمله با علامت سوال بنویسید. روخوانی درس 4 تمرین شود، سپس 8 خط املا از درس آواز کنجشک نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: تدریس درس پنجم ( روز دهم) کامل شد.

قرآن سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 25، 26 و 27 «علامت تشدید» تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: فصل اول( الگویابی) و درس اول از فصل دوم (الگوسازی)دوره شد.
تکلیف: روز شنبه ارزشیابی ریاضی داریم. دانش‌آموزان عزیزم تا می‌توانید تمرین کنید. تمرین‌های کتاب درسی، کتاب کار و دفتر آبی را تمرین کنید. سنجش از فصل اول تا آخر درس حل مساله به روش الگو‌سازی می باشد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: بید‌پای فارسی (مهارت درک مطلب) انجام شد. درس اول از کتاب کار فارسی در کلاس انجام شد. درس دوم وسوم از کتاب کار فارسی در کلاس تصحیح شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی مراحل عذرخواهی تدریس و با سناریوهای مختلف تمرین شد.
تکلیف: والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانش‌آموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا گفته و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا را بچینم. ولی من انقدر مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره را چید".

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: عدد نویسی و جدول ارزش مکانی عدد هزار تدریس شد. صفحات 30 و 31 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: برای عددهای نوشته شده در دفتر آبی ( 1050، 2789، 3301، 1400، 2651) جدول ارزش مکانی و شکل بکشید و اعداد را با حروف بنویسید.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مفهوم حجم، ابزار اندازه‌گیری و واحد اندازه‌گیری حجم مایعات، تدریس شد. آزمایش مربوط به اندازه‌گیری حجم اجسام جامد در کلاس انجام شد.
تکلیف: ظروف مواد مایع مانند: روغن مایع، نوشابه، شامپو، مایع ظرفشویی و ... را در منزل مشاهده کنید. سپس نقاشی آن‌ها را در دفتر بکشید و مقدار حجم آن‌ها را یادداشت کنید.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درک مطلب درس آواز گنجشک تمرین شد. روخوانی درس آواز گنجشک تمرین شد. سنجش استعداد فضایی برگزار شد.
تکلیف: 5 سوال از متن درس آواز گنجشک بنویسید و به آنها پاسخ دهید. صفحه 25 نگارش انجام شود. روخوانی درس آواز گنجشک تمرین شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و پسران فعال و نازنینم. در این جلسه درباره ،"بانک "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. همچنین،پسران عزیزم تجربه‌های مراجعه خود به بانک را برای هم بازگو کردند. هم‌چنین محتوای الکترونیکی مربوط به "بانک" ،برای پسران عزیزم، در کلاس به نمایش گذاشته شد.
تکلیف: کتاب سواد مالی ،به پسران عزیزم تحویل، داده شد. لطفا تا جلسه بعد سیمی شود. غایبین کتاب‌های خود را، از معلم خود، دریافت نمایند. تمرین صفحه 54، برای جلسه بعد انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع خودآگاهی (شناخت فکرهای خود و شناخت رابطه بین فکر و احساس) به کمک کاردستی چراغ راهنما به صورت بحث گروهی و توضیح افکار کارآمد و ناکارآمد تدریس شد. ضمنا تکلیف صفحه پانزده در کلاس انجام شده است.
تکلیف: دانش‌آموز نحوه تشخیص افکار کارآمد و ناکارآمد و تفاوت فکر و احساس را فرا گرفته است. دقت نمایید در طول هفته در مواجهه با موقعیت و افکار می‌تواند کارآمدی و ناکارآمدی آن را تشخیص دهد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: