1401/08/09
ریاضی سوم
ماهینی، نازیلا
صفحه 36 کتاب کار با موضوع الگوسازی انجام شد.
علوم سوم
ماهینی، نازیلا
فردا صفحات 35 تا 37 و کادر ابتدای صفحه 38 از کتاب کار پرسیده میشود.
فارسی سوم
ماهینی، نازیلا
املا به روش کارتی انجام شد.
با کلمات نوشته شده در دفتر سبز (آلودگی، پاکیزگی، دلپذیر، دلنشین، قله، اهمیت، محیط، عادت، باعث و طبیعت) جملات خنده دار بنویسید. 6 خط املا از درس های 1، 2 و 3 بنویسید.
مطالعات اجتماعی سوم
ماهینی، نازیلا
درس سوم پرسیده شد. درس چهارم (اعضای خانواده) تدریس شد.
هنر سوم
علی خانی، پریسا
آشنایی با انواع خطوط و کشیدن نقاشی منظره تمرین شد. لطفا برای هفتهی آینده بچهها سنگ، گواش و قلمو همراه خود داشته باشند.
1401/08/08
ریاضی سوم
ماهینی، نازیلا
صفحه 26 کتاب درسی با موضوع حل مساله به روش الگوسازی انجام شد.
کاربرگ داخل دفتر آبی انجام شود.
علوم سوم
ماهینی، نازیلا
حالتهای مختلف ماده (جامد،مایع و گاز) تدریس شد. شکل و حجم مواد جامد، مایع و گاز با انجام آزمایش در کلاس بررسی شد. صفحات 35، 36 و 37 از کتاب کار تدریس شد.
فارسی سوم
ماهینی، نازیلا
15 تا از کلمات مهم درس سوم را انتخاب کنید و آنها را در کارتهای کلمه بنویسید و فردا به مدرسه بیاورید. فردا املای کارتی داریم. بند آخر درس سوم را بدون نقطه بنویسید. 6 خط املا از درس سوم بنویسید.
نگارش سوم
ماهینی، نازیلا
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
مطالعات اجتماعی سوم
ماهینی، نازیلا
درس سوم پرسیده میشود.
قرآن سوم
ماهینی، نازیلا
صفحات 12، 13 و 14 (تشهد و سلام) و صفحات 21 تا 24 ( یادآوری تنوین) تدریس و تمرین شد.
رایانه
بابایی، ندا
گزینه های برنامه پاورپوینت آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر همه شما والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار و فعالم، امروز روی 2 بازی کار شد، بازی اول با چوبک با شمارش 2 تایی به سمت بالا و پایین با سرعت بالا و حرکات پرش (حرکت بدنی برای تحرک و هیجان بیشتر فرزندانمون)، و بازی دوم نسشته به صورت دایره و گروهی با لیوان(کاپ) همراه دست زدن با شمارش 3 تایی همراه بود.
1401/08/07
ریاضی سوم
ماهینی، نازیلا
کشیدن شکلهای متقارن در صفحه شطرنجی تمرین شد و صفحه 21 کتاب درسی انجام شد. حل مساله به روش الگوسازی با نمودار درختی تدریس و در کلاس تمرین شد.
صفحات 30، 31 و 32 از کتاب کار انجام شود.
فارسی سوم
ماهینی، نازیلا
کلمات همخانواده تدریس و در کلاس تمرین شد. کلمات مهم املایی درس سوم مشخص شد. املای خوشه ای در کلاس کار شد. شعر همبازی تدریس شد.
دو نمونه املای خوشه ای در دفتر بنویسید.7 خط املا از درس آسمان آبی، طبیعت پاک بنویسید.
هدیههای آسمان سوم
ماهینی، نازیلا
درس سوم پرسیده شد. درس چهارم (در کاخ نمرود) تدریس شد.
1401/08/04
ریاضی سوم
ماهینی، نازیلا
مفهوم خط تقارن مرور شد.دست ورزی تقارن در کلاس انجام شد.صفحات 19،20 و 21 از کتاب درسی با موضوع تقارن تدریس شد.
رنگآمیزی متقارن صفحات 19، 20 و 21 در منزل کامل شود. صفحات 22 و 23 از کتاب درسی انجام شود.
علوم سوم
ماهینی، نازیلا
درس دوم پرسیده شد. درس دوم از کتاب درسی تدریس و در کلاس انجام شد.
فارسی سوم
ماهینی، نازیلا
روخوانی درس 3 و معنی کلمات درسهای 1، 2 و 3 پرسیده شد. صفحه 32 و قسمت ببین و بگوی صفحه 33 انجام شد.
ارمغان شماره 5 انجام شود. سوال 1 و 2 صفحه 20 از کتاب نگارش انجام شود.
هدیههای آسمان سوم
ماهینی، نازیلا
درس سوم پرسیده میشود.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی در مورد کلمات جادویی و اثر استفاده از آنها در جملاتمان صحبت شد.
کلیپی با نام "please and thank you" دوبار نمایش داده شد و در مورد آن صحبت شد.
سپس از دانش آموزان خواسته شد بعد از اینکه جملهی امری مثل "بشین اینجا" را شنیدند همگی آن را با کلمه جادویی "لطفا" تکرار کرده و بگویند "لطفا بشین اینجا". و این تمرین با جملات امری دیگر تمرین شد.
با دانشآموزان مکالمه با کلمات "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" تمرین شد.
دانش آموزان جملاتی را با لطفا، بفرمایید، متشکرم و سپاس با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و فایل صوتی آن را در پرتال بارگذاری کنند و یا یادداشت کنند و یا به صورت مکالمه (دیالوگ) یادداشت کنند و در پرتال ارسال بفرمایند.
1401/08/03
ریاضی سوم
ماهینی، نازیلا
مفهوم خط تقارن تدریس شد.
علوم سوم
ماهینی، نازیلا
درس دوم پرسیده شد. صفحات 26 و 27 از کتاب کار تدریس شد. تمرینهای درس 2 از کتاب کار ( صفحات 28 تا 31) انجام شد.
فردا صفحات 26 تا 31 از کتاب کار پرسیده میشود. یک یا دو پاکت خوراکی را در دفتر آبی بچسبانید، سپس تاریخ تولید، تاریخ مصرف و تاریخ انقضای آن را بنویسید.
فارسی سوم
ماهینی، نازیلا
ضرب المثل صفحه 28 تدریس شد. روخوانی و درک مطلب درس سوم تدریس شد. معنی کلمات درس سوم از قسمت واژهنامه کتاب هایلایت شد.
کلمات (حیوانات، گویا، عادت، علاوه، اهمیت، دلپذیر، قله، تقسیم، جلوی، باعث، نشاط و طبیعت) را از متن درس سوم پیدا کنید و جملهی مربوط به آن را بنویسید. معنی کلمات درس 1، 2 و3 پرسیده میشود. روخوانی درس سوم تمرین شود.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و پسران،عزیزم در این جلسه درس"سوادمالی" به صورت اجمالی درباره "خرید و استفاده مشارکتی" به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختیم. پسران عزیزم، تمرین کتاب را با شور و اشتیاق انجام دادند و همه آنها در بحث مربوط به کلاس، شرکت داشتند.
تمرین کتاب که در پرتال بارگزاری شده؛ برای جلسه بعد در دفتر سواد مالی انجام و به کلاس آورده شود.