1403/09/03
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 59 تا 61 انجام شد.
تکلیف برای درس ریاضی نداریم.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب فارسی علوی، صفحههای 79 تا 82 انجام شد. روانخوانی از کتاب پرسیده شد. برای تقویت دقت شنیداری دانشآموزان، فایل صوتی (داستانی) پخش و از آن پرسش شفاهی شد.
املا از نشانههای (آ تا ای) تمرین شود. 15 دقیقه تمرین روانخوانی از نشانهی (ای) داشته باشید.
ورزش اول
محمدی، امید
تمرین ذهنی تمرکزی،افزایش قدرت و تسلط دست ها انجام شد.
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
آموزش انتخاب قسمتی از تصویر و بزرگ نمایی آن انجام شد همچنین با ابزار Resize آشنا شدیم.
مرور و تمرین انجام شود.
1403/08/30
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، پایان تم 9 صفحهی 63 کامل شد. برای مفهوم درس تقارن، دانشآموزان برروی تخته نیمه دیگر شکلها را کامل کردند.
تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.
علوم اول
عظیمی، مهتاب
دانشآموزان در درس 5 علوم (دنیای گیاهان) با مبحث (رنگهای گیاهی) آشنا شدند و بهصورت گروهی نقشهی ایران را رنگآمیزی کردند.
دانشآموزان از امروز مهلت دارند، دانهی لوبیا در گلدان کوچکی بکارند.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
(می کاری) به همراه کلماتش تدریس شد. املای خلاق (زمین فوتبال) در کلاس گفته و رنگآمیزی شد.
ارمغان هفتگی شمارهی 11 و 12 انجام شود. ویدیوی ارسالی از (می کاری) مشاهده شود. 1 املای خلاق به دانشآموزان گفته شود. 15 دقیقه تمرین روانخوانی از نشانهی (ای) انجام شود.
نگارش اول
عظیمی، مهتاب
کتاب نگارش، صفحهی 57 تکمیل شد.
قرآن اول
عظیمی، مهتاب
کتاب قرآن، درس 3 (خانهی ما) به همراه سورهی عصر و پیام قرآنی ( به پدر و مادر خود نیکی کنید) تدریس و در کلاس قرآئت شد.
سورهی عصر در منزل تمرین شود.
شطرنج
انتظاری، مینا
قلعهگیری آموزش دادهشد.
تمرین شطرنج در خانه فراموش نشود.
1403/08/29
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، صفحههای 60 تا 62 (خط تقارن و آموزش عدد صفر) تکمیل شد.
تکلیف برای درس ریاضی نداریم.
علوم اول
عظیمی، مهتاب
کتاب علوم، فصل 5 (دنیای گیاهان) تدریس شد. دانش آموزان کاردستی مربوط به اجزای گیاهان را درست کردند.
ویدیوی مربوط به اجزای گیاهان و مبحث (ریشه، ساقه و برگ خوراکی) مشاهده شود.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
به جهت تقویت دقت شنیداری، تلفیق بازی ریتم و گیم با روانخوانی در کلاس اجرا شد. تمرین دفتری مربوط به نشانهی (ای) انجام شد.
دیکتهی شب از نشانه ی (ای) نوشته شود. 15 دقیقه تمرین روانخوانی از نشانهی (ای) فراموش نشود.
املا اول
عظیمی، مهتاب
املای کلاسی در دفتر خرگوشی گفته شد.
دانشآموزانی که غلط املایی دارند لطفا تمرین بیشتری داشته باشند. اولیای عزیز دفتر دانشآموزان را امضا کرده و روز چهارشنبه، پسران با خود به مدرسه بیاورند.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
اتیکت میز غذاخوری 2 ( رفتارهای صحیح و ناصحیح در میز غذاخوری ) آموزش داده شد.
1403/08/28
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 52 تا 58 تکمیل شد. برای یادگیری بیشتر مبحث تقارن، دانشآموزان به کمک رنگ انگشتی پرچم ایران را رنگآمیزی کردند.
تکلیف برای درس ریاضی نداریم.
نگارش اول
عظیمی، مهتاب
کتاب نگارش، صفحهی 55 و 56 تکمیل شد. تمرین تلفیق روانخوانی و دیکته پاتختهای با چرخندهی ترکیبات در کلاس اجرا شد.
فردا املا در دفتر خرگوشی داریم بنابراین از نشانهی (آ تا ت) دیکته تمرین شود.
هنر اول
جعفرلو، مریم
کلاژ دشت گل و ابیاری با ابپاش اموزش داده شد.هدف از این کاردستی دستورزی و حفاظت از گیاهان بود.
سواد مالی
زمانی، زهرا
انجام فعالیت درس هفتم ( خدمات بانک ) و تدریس درس هشتم ( دستگاه کارت خوان ) را داشتیم .
تکلیف سواد مالی ندارند .
1403/08/27
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، تم 9 صفحههای 58 و 59 (آموزش عدد 5) به همراه بازی (دقت دیداری و آموزشی) تدریس شد.
تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.
علوم اول
عظیمی، مهتاب
کتاب علوم علوی، درس (دنیای جانوران) تکمیل شد.
تکلیفی برای درس علوم نداریم.
فارسی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب فارسی، نشانهی (ای) درس (ایران) به همراه آشنایی با اقوام و سوغاتیها و شهرهای مختلف ایران آموزش داده شد. ترکیب و جدول دوستی نشانهی جدید در دفتر مشق نوشته شد. به جهت خلاقیت در تدریس نشانهی(ای) نمایشی با عنوان (اقوام مختلف ایران) اجرا شد و تاج نقشهی ایران به عنوان یادگاری از نشانهی (ای) درست کردیم.
سرمشق داده شده لطفا خوانده و نوشته شود.تمرین روانخوانی از نشانهی (آ تا ن) پرسیده میشود.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
در مورد صبوری کردن در سفر آموزش داده شد، دانش آموزان در مورد کمک کردن کردن و همراه بودن با پدر و مادر در سفر نقاشی کشیدند.
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
تمرین جهت اجرای شب یلدا انجام شد.
اهداف:هماهنگی گروهی،هماهنگی چشم و دست میباشد.
موزیک یلدا از بابک افرا را دانلود کنید و تا دقیقه 1:26 را بادقت گوش کنید تا سر ضرب ها در ذهنتان بماند، ممنونم.