1401/08/16
فعالیت:
با سلام. کتابچهای با عنوان کتابچه روانخوانی در بخش فارسی با عنوان کاربرگ در اختیارتان قرار داده شدهاست. لطفا پرینت گرفته، سیمی یا منگنه و جلد کرده با نام و نامخانوادگی روی جلد، همراه دانشآموز به دبستان بفرستید. با تشکر
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، صفحهی 39 تدریس شد.
کتاب ریاضی علوی، صفحهی 34 تا 38 کامل گردد.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب علوم علوی، ارزشیابی فصل سوم صفحههای36 تا 38 تکمیل گردید.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، صفحهی 33 و 34 کامل گردید.
رایانه
بابایی، ندا
گزینه های برنامه پینت در قالب نقاشی دانش آموزان، تمرین و مرور شد.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شدهاست.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب کار علوی، صفحههای 29 تا 34 فصل سوم کامل گردید.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب کار علوی، درس 2 صفحههای 47 و 48 کامل شود.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، صفحهی 31 و 32 تکمیل گردید.
املا اول
منوچهری نسب، مهیا
املا کلاسی گفته شد. دفتر املا پس از رؤیت و امضا اولیا فردا ارسال گردد. با تشکر
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، شروع تم 6 صفحههای 37 و 38 مبحث (تفریق و جمع) به صورت ذهنی و با شکل تدریس شد.
علوم اول
منوچهری نسب، مهیا
ارزشیابی توصیفی مداد قرمز 1 (درس علوم) برگزار گردید.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب فارسی، نشانهی (اَ َ) درس 2 اَبر، صفحهی 30 تدریس و تمرین در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف در دفتر مشق کامل شود.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب ریاضی، تم 5 به پایان رسید. کتاب ریاضی علوی، پایان تم 5 صفحههای 32 و 33 تکمیل گردید.
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب فارسی علوی، نگارهی 4 صفحههای 17 و 18 تکمیل گردید.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، صفحه ی 30 تکمیل گردید.
ارمغان شمارهی 6، تکمیل شود. کتاب فارسی علوی، درس (باران) صفحههای 44 تا 46 کامل شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع تغذیه سالم به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به بیان نظرات خود پرداختند.
والدین گرامی در صورت امکان (اصلا اجبار نیست) برای چهارشنبه هفته آینده دانشآموز عزیز همراه خودش یک تغذیه سالم مثل لقمه، میوه و یا هر خوراکی سالم خانگی دیگری برای کلاس مهارتهای زندگی داشته باشد.
هوش و ریاضی
منوچهری نسب، مهیا
کتاب هوش و ریاضی، صفحههای 11 تا 14 تکمیل شد.
1401/08/10
فارسی اول
منوچهری نسب، مهیا
جدول دوستی، (ترکیب الفبا) و کلمه نویسی آموزش داده شد.
تکلیف در دفتر مشق کامل گردد.
نگارش اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب نگارش، صفحههای 28 و 29 کامل شد.
قرآن اول
منوچهری نسب، مهیا
کتاب قرآن، درس دوم نعمتهای خدا صفحههای 22 تا 25 تدریس شد.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانشآموزان مرور شد و سپس دانشآموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانشآموزان گفته شد و از آنها خواسته شد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)