1402/10/30
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، تم 15 صفحهی 100 (مبحث دسته و بسته بندی) تدریس و تکمیل شد.
تمرین ریاضی (جمع و تفریق) داده شده در دفتر مشق، با رسم شکل انجام شود.
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
کتاب کار علوم از صفحهی 76 تا 79 تمرین و حل شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
نشانهی "ف" تدریس و خواندن و نوشتن ترکیبها و چند کلمه تمرین شد.
یک صفحه املا بنویسید. با کلماتی که نشانه "ف" دارند؛ مثل، آدم برفی، کیف، فرفره، فانوس و... یک کاردستی بسازید. (اختیاری) ترجیحا از مواد بازیافتی باشد.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
مفهوم "گی و گان" آموزش دادهشد. نوشتن چند کلمه در این باره تمرین شد.
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
با استفاده از ابزار select شکل ها را کپی و کات کردیم ؛همچنین با انواع قلمو و ابزار Undo و Redo آشنا شدیم.
مرور و تمرین انجام شود.
1402/10/27
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
دو بار از روی متن روانخوانی درس "گ" توسط آموزگار خوانده شد.
سی دقیقه روانخوانی انجام داده و اولیا محترم در دفتر مشق یادداشت نمایند.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
صفحههای 77 و 78 کتاب نگارش و صفحههای 139 و 140 (به جز سوال 9) انجام شد.
لطفا صفحههای 137 و 138 کتاب کار علوی را انجام دهید. به هیچ عنوان سوال 9 صفحهی 140 را انجام ندهید. کتابها روز شنبه بررسی میشود. یک صفحه املا بنویسید.
املا اول
کبیری زادگان، نفیسه
املا از نشانهی "پ" گفتهشد.
لطفا دفاتر املا را بررسی نموده امضا نمایید و روز شنبه همراه دانشآموز به دبستان ارسال کنید. در صورتیکه اشتباه املایی دارید؛ فعالیت خواسته شده را انجام دهید.
1402/10/26
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
چند تمرین جمع و تفریق به همراه شکل در دفتر نوشتهشد.
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
پروژهی سیرک واشری، در راستای فعالیتهای هفته ملی علوم، به صورت گروهی اجرا شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
با کاشت گیاه در گلدان به جهت ایجاد انگیزه، نشانه "گ" تدریس و خواندن و نوشتن ترکیبها و چند کلمه تمرین شد.
یک صفحه املا بنویسید. سی دقیقه روانخوانی فراموش نشود.
1402/10/25
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
صفحه 98 کتاب ریاضی درسی (زنبوری) انجام شد.
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
دو پروژهی طبقههای رنگی "در مورد چگالی مواد" و خمیر جادویی "خمیر با نشاستهی ذرت" در راستای هفته ملی علوم اجرا شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
روانخوانی درس "پ" پرسیده شد.
همانطور که پیش از این نیز بیان کردهبودم؛ خواندن، یک مهارت است و هر مهارت با تکرار و تمرین ایجاد میشود. در راستای همین موضوع برای افزایش مهارت خواندن دانشآموزان باید هر روز زمانی را به تمرین خواندن بپردازند. مجددا خواهشمندم؛ هر روز حداقل سی دقیقه تمرین روانخوانی داشتهباشید و اولیا عزیز میزان آن را در دفتر تکلیف یادداشت بفرمایند.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
پس از تمرین روانخوانی متن صفحهی 135 کتاب کار علوی، صفحهی 136 این کتاب نیز انجام شد. این کتاب فردا توسط آموزگار بررسی و امضا میگردد.
ده ترکیب ( ِ دوستی) مانند کتابِ کار و ده ترکیب ( یِ میانجی) مانند مدرسهیِ ما، بنویسید. یک صفحه املا بنویسید.
املا اول
کبیری زادگان، نفیسه
دفاتر املا را بررسی نموده و فردا امضا شده همراه دانشآموز ارسال نمایید. فردا املا داریم.
1402/10/24
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
دو پروژه (کرم شبتاب و ترفندهایی با نمک) در راستای فعالیتهای هفته ملی علوم، در کلاس انجام شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
روانخوانی نشانه "پ" تمرین شد.
لطفا نیم ساعت روانخوانی تمرین شود و در دفتر تلاش یادداشت شود که پسرم روانخوانی داشتهاست.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
صفحههای 76 و 77 کتاب نگارش (درختی) و صفحههای 133 و 134 کتاب کار علوی، انجام شد.
لطفا صفحههای 131 و 132 کتاب کار را با دقت انجام دهید. یک صفحه املا بنویسید.