فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: دو بار از روی متن روان‌خوانی درس "گ" توسط آموزگار خوانده شد.
تکلیف: سی دقیقه روان‌خوانی انجام داده و اولیا محترم در دفتر مشق یادداشت نمایند.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌های 77 و 78 کتاب نگارش و صفحه‌های 139 و 140 (به جز سوال 9) انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌های 137 و 138 کتاب کار علوی را انجام دهید. به هیچ عنوان سوال 9 صفحه‌ی 140 را انجام ندهید. کتاب‌ها روز شنبه بررسی می‌شود. یک صفحه املا بنویسید.

املا اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: املا از نشانه‌ی "پ" گفته‌شد.
تکلیف: لطفا دفاتر املا را بررسی نموده امضا نمایید و روز شنبه همراه دانش‌آموز به دبستان ارسال کنید. در صورتی‌که اشتباه املایی دارید؛ فعالیت خواسته شده را انجام دهید.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: چند تمرین جمع و تفریق به همراه شکل در دفتر نوشته‌شد.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: پروژه‌ی سیرک واشری، در راستای فعالیت‌های هفته ملی علوم، به صورت گروهی اجرا شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: با کاشت گیاه در گلدان به جهت ایجاد انگیزه، نشانه "گ" تدریس و خواندن و نوشتن ترکیب‌ها و چند کلمه تمرین شد.
تکلیف: یک صفحه املا بنویسید. سی دقیقه روان‌خوانی فراموش نشود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: صفحه 98 کتاب ریاضی درسی (زنبوری) انجام شد.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: دو پروژه‌ی طبقه‌های رنگی "در مورد چگالی مواد" و خمیر جادویی "خمیر با نشاسته‌ی ذرت" در راستای هفته ملی علوم اجرا شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: روان‌خوانی درس "پ" پرسیده شد.
تکلیف: همانطور که پیش از این نیز بیان کرده‌بودم؛ خواندن، یک مهارت است و هر مهارت با تکرار و تمرین ایجاد می‌شود. در راستای همین موضوع برای افزایش مهارت خواندن دانش‌آموزان باید هر روز زمانی را به تمرین خواندن بپردازند. مجددا خواهشمندم؛ هر روز حداقل سی دقیقه تمرین روان‌خوانی داشته‌باشید و اولیا عزیز میزان آن را در دفتر تکلیف یادداشت بفرمایند.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: پس از تمرین روان‌خوانی متن صفحه‌ی 135 کتاب کار علوی، صفحه‌ی 136 این کتاب نیز انجام شد. این کتاب فردا توسط آموزگار بررسی و امضا می‌گردد.
تکلیف: ده ترکیب ( ِ دوستی) مانند کتابِ کار و ده ترکیب ( یِ میانجی) مانند مدرسه‌یِ ما، بنویسید. یک صفحه املا بنویسید.

املا اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: دفاتر املا را بررسی نموده و فردا امضا شده همراه دانش‌آموز ارسال نمایید. فردا املا داریم.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: دو پروژه (کرم شب‌تاب و ترفندهایی با نمک) در راستای فعالیت‌های هفته ملی علوم، در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: روان‌خوانی نشانه "پ" تمرین شد.
تکلیف: لطفا نیم ساعت روان‌خوانی تمرین شود و در دفتر تلاش یادداشت شود که پسرم روان‌خوانی داشته‌است.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌های 76 و 77 کتاب نگارش (درختی) و صفحه‌های 133 و 134 کتاب کار علوی، انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌های 131 و 132 کتاب کار را با دقت انجام دهید. یک صفحه املا بنویسید.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: در هفته ملی علوم، پروژه‌های آهن‌ربای گیج (بازی با آهن‌ربا و گفتگو در مورد خواص آهن‌ربا) و کافه سلامت (نحوه خشک کردن میوه) انجام شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: نشانه "پ" تدریس و خواندن و نوشتن چند کلمه تمرین شد.
تکلیف: نیم ساعت تمرین روان‌خوانی درس‌های "و ، پ" در کتاب کار علوی انجام شود. لطفا میزان روان‌خوانی در دفتر تکلیف درج شود.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
تکلیف: در خانه بگردید و چند وسیله که "پ" دارند را بنویسید و با آن‌ها جمله بسازید. از کلمه‌های (پاکت نامه، پوست میوه، پشت دیوار، پیرمرد دانا) دوبار بنویسید. یک املا بنویسید.

هنر اول

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: پروژه هنری تابلو حبوبات در زنگ هفته علوم، توسط دانش‌آموزان در گروه‌های چهارخانه ساخته‌شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: