1402/12/16
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 141 و 142 و 145 انجام شد.
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
فصل 12 علوم مبحث ازخانه تا مدرسه تدریس شد. کتاب کارعلوم از صفحهی 115 تا 120 تمرین و حل شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
روانخوانی درس "ذ" تمرین و توسط دانشآموزان خواندهشد. نشانه "ع" تدریس و نوشتن کلمات آن تمرین شد.
تمرین روانخوانی درس "ذ، , ع" سی دقیقه انجام شود.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
صفحهی 112 کتاب نگارش با همکاری دانشآموزان انجام شد.
ارمغان هفته شمارهی 21و 22 را انجام دهید. یک املا بنویسید. کلمات مربوط به نشانههای "ذ، ص، ع" روی کاغذ با ماژیک درشت نوشته و هر روز بارها این کلمات را مطالعه نمایید.
1402/12/15
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
آزمون ریاضی (مداد قرمز 3) از دانشآموزان گرفته شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
روانخوانی درس "ذ" از کتاب کار علوی تمرین شود.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
صفحهی 111 کتاب نگارش و صفحات 217 و 218 کتاب کار علوی با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
صفحههای 215 و 220 کتاب کار علوی را انجام دهید. یک املا بنویسید.
ورزش اول
محمدی، امید
تمرین ارسال و دریافت توپ به همراه آگاهی محیطی انجام شد.
شطرنج
حاتمی، مریم
پات را یاد گرفتیم.
تمرین صفحه 32انجام شود.
بازی انجام شود.
کتاب آورده شود.
1402/12/14
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
بازی ریاضی (جمع و تفریق) در کلاس انجام شد.
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 143 و 144 انجام شود.
علوم اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
سنجش مدادقرمز 3 درس علوم گرفته شد.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
سوال 3 صفحهی 109 کتاب نگارش و تمام صفحهی 110 کتاب نگارش، سوال 4 صفحه ی 216 و سوال 7 صفحهی 217 کتاب کار علوی با همکاری دانشآموزان انجام شد. در مورد قوانین کلاس و کتابخانهها گفتگو کردیم تا دانشآموزان بیاموزند در کلاس هنگام تمرین روانخوانی و یا انجام کارهایشان سکوت داشتهباشند و بلند نخوانند تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
یکی از کتاب قصههایتان را انتخاب کنید و برای بزرگترتان بخوانید. سپس از آن کتاب از هر کدام از موارد ( ز، ذ، س، ص، تشدید، خوا استثنا، ُ استثنا) دو کلمه پیدا کنید و بنویسید. اگر از این نشانهها کلمهای در داستان نبود؛ خودتان مثال بزنید و بنویسید.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
در این جلسه اتیکت ایمنی آموزش داده شد.
1402/12/13
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
کتاب ریاضی، تم 20 صفحههای 138 تا 140 (الگوی عددی 5 تایی به عقب) تدریس و تکمیل شد.
فارسی اول
کبیری زادگان، نفیسه
نشانهی "ذ" تدریس و ترکیبها و کلمات مربوط به آن نوشته شد. روانخوانی درس "سفر دلپذیر" تمرین و از روی متن درس خواندهشد. برای ایجاد حال خوش به مناسبت آموزش نشانهی "ذ" دانشآموزان با ذرت بوداده، پذیرایی شدند.
اولیای عزیز همانطور که پیش از این اعلام شدهبود؛ با توجه به همصدایی نشانههای جدید با آموزشهای قبلی و به جهت جلوگیری از اشتباهنویسی دانشآموزان، لطفا در املاها فقط به کلمات ارائه شده اکتفا کرده و از آنها استفاده نمایید و از به کار بستن کلمات اضافه بپرهیزید. با تشکر
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
سوالهای 1 و 2 صفحهی 109 کتاب درختی انجام شد.
لطفا از روی کلمات (ذرت، لذت، دلپذیر، اذان، آذر، لذیذ، گذشته، میگذارم، گذاشتیم، ذرهبین، گذشتیم) سه بار بنویسید. یک املا از (ص، ذ، ژ، تشدید) بنویسید. فردا در کلاس املا گفتهخواهدشد.
قرآن اول
کیانی حفظ آباد، پریسا
کتاب قرآن آموزش لوحه خوانی صفحهی 56 تا 58 تدریس شد. پرسش و پاسخ انجام شد.
هنر اول
جعفرلو، مریم
کاردستی پروانه با کمک اشکال هندسی و چوب بستنی اموزش داده شد.
لطفا برای جلسه بعد تخم مرغ پلاستیکی یا سفالی همراه داشته باشند.
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
کار با کاپ جهت تقویت چشم و دست انجام شد
1402/12/12
ریاضی اول
عظیمی، مهتاب
عددنویسی از 60 تا 79 در کاربرگ نوشته و تمرین شد.
نگارش اول
کبیری زادگان، نفیسه
صفحهی 108 کتاب نگارش (درختی) انجام شد.
با شش تا از کلمات درس "ص" جمله بسازید. یک املا بنویسید.
املا اول
کبیری زادگان، نفیسه
املای خلاق "املای حافظهای" برای تقویت دقت و حافظهی دیداری اجرا شد.