فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی علوی، صفحه‌های 141 و 142 و 145 انجام شد.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: فصل 12 علوم مبحث ازخانه تا مدرسه تدریس شد. کتاب کارعلوم از صفحه‌ی 115 تا 120 تمرین و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: روان‌خوانی درس "ذ" تمرین و توسط دانش‌آموزان خوانده‌شد. نشانه "ع" تدریس و نوشتن کلمات آن تمرین شد.
تکلیف: تمرین روان‌خوانی درس "ذ، , ع" سی دقیقه انجام شود.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 112 کتاب نگارش با همکاری دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره‌ی 21و 22 را انجام دهید. یک املا بنویسید. کلمات مربوط به نشانه‌های "ذ، ص، ع" روی کاغذ با ماژیک درشت نوشته و هر روز بارها این کلمات را مطالعه نمایید.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: آزمون ریاضی (مداد قرمز 3) از دانش‌آموزان گرفته شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
تکلیف: روان‌خوانی درس "ذ" از کتاب کار علوی تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 111 کتاب نگارش و صفحات 217 و 218 کتاب کار علوی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: صفحه‌های 215 و 220 کتاب کار علوی را انجام دهید. یک املا بنویسید.

ورزش اول

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین ارسال و دریافت توپ به همراه آگاهی محیطی انجام شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: پات را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 32انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: بازی ریاضی (جمع و تفریق) در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب ریاضی علوی، صفحه‌های 143 و 144 انجام شود.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: سنجش مدادقرمز 3 درس علوم گرفته شد.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: سوال 3 صفحه‌ی 109 کتاب نگارش و تمام صفحه‌ی 110 کتاب نگارش، سوال 4 صفحه ی 216 و سوال 7 صفحه‌ی 217 کتاب کار علوی با همکاری دانش‌آموزان انجام شد. در مورد قوانین کلاس و کتابخانه‌ها گفتگو کردیم تا دانش‌آموزان بیاموزند در کلاس هنگام تمرین روان‌خوانی و یا انجام کارهایشان سکوت داشته‌باشند و بلند نخوانند تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
تکلیف: یکی از کتاب قصه‌هایتان را انتخاب کنید و برای بزرگترتان بخوانید. سپس از آن کتاب از هر کدام از موارد ( ز، ذ، س، ص، تشدید، خوا استثنا، ُ استثنا) دو کلمه پیدا کنید و بنویسید. اگر از این نشانه‌ها کلمه‌ای در داستان نبود؛ خودتان مثال بزنید و بنویسید.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت ایمنی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 20 صفحه‌های 138 تا 140 (الگوی عددی 5 تایی به عقب) تدریس و تکمیل شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: نشانه‌ی "ذ" تدریس و ترکیب‌ها و کلمات مربوط به آن نوشته شد. روان‌خوانی درس "سفر دلپذیر" تمرین و از روی متن درس خوانده‌شد. برای ایجاد حال خوش به مناسبت آموزش نشانه‌ی "ذ" دانش‌آموزان با ذرت بوداده، پذیرایی شدند.
تکلیف: اولیای عزیز همانطور که پیش از این اعلام شده‌بود؛ با توجه به هم‌صدایی نشانه‌های جدید با آموزش‌های قبلی و به جهت جلوگیری از اشتباه‌نویسی دانش‌آموزان، لطفا در املاها فقط به کلمات ارائه شده اکتفا کرده و از آن‌ها استفاده نمایید و از به کار بستن کلمات اضافه بپرهیزید. با تشکر

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: سوال‌های 1 و 2 صفحه‌ی 109 کتاب درختی انجام شد.
تکلیف: لطفا از روی کلمات (ذرت، لذت، دلپذیر، اذان، آذر، لذیذ، گذشته، می‌گذارم، گذاشتیم، ذره‌بین، گذشتیم) سه بار بنویسید. یک املا از (ص، ذ، ژ، تشدید) بنویسید. فردا در کلاس املا گفته‌خواهدشد.

قرآن اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب قرآن آموزش لوحه خوانی صفحه‌ی 56 تا 58 تدریس شد. پرسش و پاسخ انجام شد.

هنر اول

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: کاردستی پروانه با کمک اشکال هندسی و چوب بستنی اموزش داده شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد تخم مرغ پلاستیکی یا سفالی همراه داشته باشند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: کار با کاپ جهت تقویت چشم و دست انجام شد

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: عددنویسی از 60 تا 79 در کاربرگ نوشته و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 108 کتاب نگارش (درختی) انجام شد.
تکلیف: با شش تا از کلمات درس "ص" جمله بسازید. یک املا بنویسید.

املا اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: املای خلاق "املای حافظه‌ای" برای تقویت دقت و حافظه‌ی دیداری اجرا شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: