فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 20 صفحه‌های 138 تا 140 (الگوی عددی 5 تایی به عقب) تدریس و تکمیل شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: نشانه‌ی "ذ" تدریس و ترکیب‌ها و کلمات مربوط به آن نوشته شد. روان‌خوانی درس "سفر دلپذیر" تمرین و از روی متن درس خوانده‌شد. برای ایجاد حال خوش به مناسبت آموزش نشانه‌ی "ذ" دانش‌آموزان با ذرت بوداده، پذیرایی شدند.
تکلیف: اولیای عزیز همانطور که پیش از این اعلام شده‌بود؛ با توجه به هم‌صدایی نشانه‌های جدید با آموزش‌های قبلی و به جهت جلوگیری از اشتباه‌نویسی دانش‌آموزان، لطفا در املاها فقط به کلمات ارائه شده اکتفا کرده و از آن‌ها استفاده نمایید و از به کار بستن کلمات اضافه بپرهیزید. با تشکر

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: سوال‌های 1 و 2 صفحه‌ی 109 کتاب درختی انجام شد.
تکلیف: لطفا از روی کلمات (ذرت، لذت، دلپذیر، اذان، آذر، لذیذ، گذشته، می‌گذارم، گذاشتیم، ذره‌بین، گذشتیم) سه بار بنویسید. یک املا از (ص، ذ، ژ، تشدید) بنویسید. فردا در کلاس املا گفته‌خواهدشد.

قرآن اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب قرآن آموزش لوحه خوانی صفحه‌ی 56 تا 58 تدریس شد. پرسش و پاسخ انجام شد.

هنر اول

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: کاردستی پروانه با کمک اشکال هندسی و چوب بستنی اموزش داده شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد تخم مرغ پلاستیکی یا سفالی همراه داشته باشند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: کار با کاپ جهت تقویت چشم و دست انجام شد

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: عددنویسی از 60 تا 79 در کاربرگ نوشته و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 108 کتاب نگارش (درختی) انجام شد.
تکلیف: با شش تا از کلمات درس "ص" جمله بسازید. یک املا بنویسید.

املا اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: املای خلاق "املای حافظه‌ای" برای تقویت دقت و حافظه‌ی دیداری اجرا شد.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 20 صفحه‌های 135 تا 137 (الگوی عددی 10 تایی) تدریس و تکمیل شد.
تکلیف: تمرین ریاضی (عدد نویسی، جدول ارزش مکانی، الگوی عددی 2 تایی تا 10 تایی، محور، جمع و تفرق، مسئله جمع و تفریق با شکل) در دفتر کار و تمرین شود.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار علوم از صفحه‌ی 110 تا 113 تمرین و حل شد.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 212، روان‌خوانی صفحه‌ی 213 و سوالات درک مطلب مربوط به آن در صفحه‌ی 214 با همکاری دانش‌آموزان انجام شد. بخش‌هایی از کتاب نگارش مربوط به نشانه "ص" انجام شد.
تکلیف: لطفا کتاب نگارش (درختی) را بررسی نموده و تا صفحه‌ی 106 قسمت‌هایی را که به دلیل غیبت انجام نداده‌اید؛ کامل کنید.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: ادامه درس لوگو تدریس شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: قسمت اول مدیریت خشم آموزش داده شد، صبرکن، فکر کن، عمل کن

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: عددنویسی از (40 تا 59) به حروف و با شکل و جدول ارزش‌مکانی در کاربرگ اعداد، تمرین و نوشته‌شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: با خوردن صبحانه‌ی سلامت، نشانه (ص) درس " صدای موج" تدریس و خواندن و نوشتن ترکیب‌ها و کلمات مربوطه تمرین شد. روان‌خوانی درس "صدای موج" تمرین و از همه دانش‌آموزان پرسش شد. روان‌خوانی درس (ص) از کتاب کار علوی خوانده‌شد.
تکلیف: متن روان‌خوانی درس (ص) را تمرین کنید.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌ی 210 و سوال 9 و 10 صفحه‌ی 211 کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 209 و 211 را کامل کنید. یک املا بنویسید. اولیای عزیز لطفا توجه ویژه به این موضوع داشته‌باشید که از نشانه (ص) تا پایان کتاب، کلماتی که دانش‌آموزان می‌نویسند محدود به سرمشق‌ها می‌باشد و شما عزیزان فقط از این کمات در املاهایتان استفاده کنید. کلمات درس (ص): صاف، صدف، صورت، صابون، مخصوص، صف، صدا، صندوق، فصل، قصه، تصمیم، صد، صفر

ورزش اول

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرینات انعطاف پذیری انجام شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: قوانین شطرنج را یاد گرفتیم. ( قسمت اول )
تکلیف: تمرین صفحه 30و 31انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی علوی،صفحه‌های 134 تا 138 انجام شد.
تکلیف: عددنویسی از 20 تا 30 همراه با (شکل، جدول ارزش مکانی یکی و ده‌تایی و به حروف) در دفتر مشق تمرین شود.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: تمرینات کتاب کار علوم از صفحه‌ی 108 تا 110 حل شد. فصل 11 تدریس و پرسش و پاسخ انجام شد.

فارسی اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: طرح سنجش مداد قرمز 3، درس فارسی برگزار شد.
تکلیف: لطفا برای فردا، به جهت تفهیم نشانه‌ی (ص) صبحانه‌ی سلامت در ظرف خوراکی (پنیر، تخم مرغ، کره، مربا و....) آورده شود. روان‌خوانی تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: کبیری زادگان، نفیسه
فعالیت: صفحه‌های 100، 101 و 105 کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: 10 کلمه که آخر آن‌ها " اِ ِ " دارند؛ مثل: رفته؛ 10 کلمه "خوا استثنا"، 10 کلمه "تشدید دار"، 10 کلمه " ُ استثنا" و 10 ترکیب " ِ دوستی" و 10 ترکیب " یِ میانجی" بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: