فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 2

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 5 مبحث( الگو،چوب‌خط، شمارش اعداد ) از صفحه‌ی 33 تا 39 کامل حل و تمرین شد. کتاب ریاضی تم 5 مبحث (اشکال‌هندسی) کامل تدریس و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب کار فارسی درس 2 مبحث (باران) نشانه‌ی (ب) کامل تمرین و حل شد. جشن آب برگزار شد‌.
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره 3 حل شود و شنبه به کلاس آورده شود.

شطرنج

مدرس: رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت: حرکت فیل در کلاس آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی مفهوم الگویابی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی درس 2 (باران) نشانه‌ی (ب غیرآخِر،ب آخِر) تدریس شد. برای ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری و مهارت دست‌ورزی نشانه‌ی جدید، کاردستی ( بستنی) با استفاده از خمیربازی در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.

نگارش اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب درختی تمرینات مربوط به نشانه (ب) از صفحه‌ی 28 تا 30 کامل تمرین و‌حل شد.
تکلیف: دانش‌آموزانی که غیبت دارند، لطفا کتاب و دفتر‌ها را از مدرسه تحویل گرفته و حتما در منزل طبق گزارش پرتال، تمرین و تکرار کنند و با آمادگی در کلاس حضور داشته باشند. از امروز تمرین روانخوانی را آغاز کنید. هنگام مشق نوشتن حتما تاکید کنید که پسران گل بخوانند و بنویسند. فقط نوشتن کافی نیست. با تشکر از همراهی شما عزیزان.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 5 مبحث( الگو،چوب‌خط) تا صفحه‌ی 33 تدریس و حل شد. کتاب کار ریاضی از تم 4 از صفحه‌ی 30 تا 33 کامل تمرین و حل شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات از صفحه‌ی 25 تا 27 تمرین و حل شد. برای تثبیت یادگیری نشانه‌ی (آ ا) کاردستی قطره‌ی آب در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد. کتاب کارفارسی تم 10 تا صفحه‌ی 43 تمرین و حل شد.

سواد مالی

مدرس: فدوی، شیما
فعالیت: درس 4 (نیاز مشترک) تدریس شد و درباره نیاز‌های مشترک و همکاری با یکدیگر برای تأمین آن‌ها گفتگو شد. در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. کتاب داستان "وقت خرید با مامان" معرفی شد.
تکلیف: پسران عزیزم، برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس چهارم (صفحه 38 کتاب) را با دقت و کامل انجام دهید. پیشنهاد می‌شود؛ قصه صوتی «وقت خرید با مامان» را گوش بدهید یا کتاب را بخوانید.

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 5 مبحث (چوب‌خط، انتقال اعداد از یک دستی به دست دیگر و بالعکس) تا صفحه‌ی 31 تدریس شد. آموزش چوب‌خط از اعداد( 1 تا 5 ) در کلاس توسط دانش‌آموزان اجرا شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی نشانه( آ اول) (ا غیراول) تدریس شد. برای تثبیت یادگیری بهتر نوشتار نشانه‌ی جدید بر روی ( آرد ) در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد. کتاب کار فارسی نگاره 9 کامل تمرین و حل شد.

هنر اول

مدرس: خداوردی، ندا
فعالیت: نقاشی نمایشگاه دوسالانه و کاردستی انجام شد.
تکلیف: طرح خود را تکمیل‌تر کرده و هفته آینده بیاورید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این هفته جملات «ببخشید»، «عذر می‌خواهم» و «معذرت می‌خواهم» با حرکات نمایشی به کودکان آموزش داده شد. 1. کجا اشتباه کردم؟ (اشاره به سر) 2. دوستم چه حسی دارد؟ (اشاره به قلب) 3. الان چی بگم؟ (اشاره به زبان) 4. دفعه بعد چه کنم؟ (اشاره به سر)
تکلیف: در این هفته حتما عذرخواهی کردن بابت کار اشتباه از خود، والدین، دوستان یا نزدیکان خود را تمرین کنید و برای جلسه ی بعد در کلاس اجرا کنید. برای هرجلسه در کلاس اتیکت حتما ( یک دفتر نقاشی) همراه داشته باشید .

ریاضی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: برای ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری تم4 مبحث (اشکال هندسی)، ساخت اشکال با استفاده از (نی و خمیر) در کلاس انجام شد.

علوم اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: ماکت ( هرم غذایی) و روزنامه دیواری (بهداشت‌فردی) برای فصل 3 علوم مبحث ( سالم و شاداب باش) در کلاس به صورت گروهی توسط دانش‌آموزان تهیه شد.

فارسی اول

مدرس: کیانی حفظ آباد، پریسا
فعالیت: کتاب فارسی نگاره 10 مبحث ( نوروز درخانه‌ی‌ما) تا شعر انار کامل تدریس و تمرین شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: فیلم آموزشی در مورد نحوه درست مسواک زدن و استفاده از نخ دندان نمایش داده شد. انیمیشن آموزشی با این مفهوم که برای یادگیری هرمهارتی(مثل بستن بند کفش ، دوچرخه سواری) نیاز به تمرین و تکرار داریم و اگر دفعات اول یاد نگرفتیم یا اشتباه کردیم مشکلی نیست و ناامید نشویم و مجددا تمرین کنیم، نمایش داده شد.
تکلیف: والدین محترم با توجه به اینکه در پایه های بالاتر شاهد این هستم که بعضی از دانش آموزان نمی توانند بند کفششان را ببندند حتما به فرزندتان آموزش دهید. بستن بند کفش در منزل آموزش داده شود و هرشب تمرین شود، برای هفته آینده 2 یا 3 نفر از دانش آموزان که کفش بندی دارند انتخاب می‌شوند و یکبار در کلاس باید بند کفش شان را باز کنند و ببندند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بازی جهت تقویت هماهنگی چشم و دست، جابجایی، هماهنگی عصب عضله و هماهنگی گروهی انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: