1401/08/16
فعالیت:
با سلام. کتابچهای با عنوان کتابچه روانخوانی در بخش فارسی با عنوان کاربرگ در اختیارتان قرار داده شدهاست. لطفا پرینت گرفته، سیمی یا منگنه و جلد کرده با نام و نامخانوادگی روی جلد، همراه دانشآموز به دبستان بفرستید. با تشکر
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 40 و 41 مبحث تفریق تدریس شد.
رایانه
بابایی، ندا
گزینه های برنامه پینت در قالب نقاشی دانش آموزان، تمرین و مرور شد.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شدهاست.
علوم اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب علوم علوی، بخش ارزشیابی فصل 2(سلام به من نگاه کن!) کامل شد.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 31 و 32 (نشانهی اَ) کامل شد.
کتاب فارسی علوی، صفحهی 44-45و46 کامل شود.
املا اول
خسروی فرجام، الهه
دفتراملا در کیف دانشآموزان قرار داده شد. لطفا بررسی، امضا و فردا به کلاس، تحویل داده شود.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
تم 6 کتاب ریاضی، صفحهی 36 و 37، مبحث انتقال اعداد از یک دست به دست دیگر، تدریس و دستورزی آن در کلاس با چینه، انجام شد.
کتاب ریاضی علوی، تم 5 تا آخر صفحهی 38 کامل شود.
علوم اول
خسروی فرجام، الهه
سنجش مداد قرمز 1 (درس علوم) در کلاس برگزار شد.
فارسی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب فارسی، نشانهی (اَ) و جدول ترکیب(دوستی) تدریس شد.
نشانهی جدید و جدول ترکیب، نوشته و بریدهی روزنامه برای نشانهی (اَ) در دفترمشق چسبانده شود. فردا، کاردستی و نقاشی نشانهی (اَ) در صورت تمایل به کلاس تحویل داده شود.
املا اول
خسروی فرجام، الهه
اولین املای کلاسی نشانهی (آ و ب) گفته شد و دانشآموزان در دفتراملا (خرگوش و لاکپشت) نوشتند.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 35 مبحث آشنایی با گوشه و لبه، به صورت دستورزی انجام شد.
علوم اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب علوم، فصل3(سالم باش، شاداب باش) صفحهی 23-24 و 25 تدریس شد.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 30 کامل شد.
دفتراملای دانشآموزانی که در منزل هست، روزشنبه به کلاس آورده شود.
کتاب فارسی علوی، نگارههای 7-8-9-10 و ارمغان هفتگی شمارهی 6 کامل شود.
قرآن اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب قرآن، صفحهی 26 و 27 (داستان نان) تدریس شد.
1401/08/10
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 34 مبحث الگوهای شطرنجی و جدول شگفتانگیز کامل شد.
کتاب ریاضی علوی، تم 4 کامل شود.
فارسی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب فارسی، درس باران و ببین و بگوی صفحهی 28 و 29 تدریس، همچنین مبحث صداکشی کلمات، آموزش داده شد.
بریدهی روزنامه در دفترمشق چسبانده و حروف آموزش داده شده با مدادرنگی، مشخص شود. صداکشی و سرمشق کلمات در دفتر خوانده و نوشته شود.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 28 و 29 کامل شد.
دانشآموزان عزیز میتوانند در صورت اختیار کاردستی و یا نقاشی نشانههای خوانده شده را بر روی برگهی A4 کشیده و به کلاس تحویل دهند تا بر روی دیوار کلاس نصب شود و امتیاز به دست آورند.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانشآموزان مرور شد و سپس دانشآموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانشآموزان گفتهشد و از آنها خواسته شد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)