1401/08/09
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 33 مبحث کم کردن با چوب خط تدریس شد. سپس کتاب ریاضی علوی، تم 4 صفحههای 29 ، 30 و 31 تکمیل شد.
فارسی اول
خسروی فرجام، الهه
جشن آب برگزار و نشانهی (ب) تدریس شد.
سرمشق های کلاس از هر کدام 3 خط در دفتر خوانده و نوشته شود.
کتاب فارسی علوی، نشانهی (آ)، صفحههای 41 و 42 و 43 کامل گردد.
رایانه
بابایی، ندا
خط خمیده و صاف در برنامه پینت تدریس شد.
1401/08/08
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 31 (مبحث کم کردن) و صفحهی 32 (الگوهای خطی) کامل شد.
کتاب ریاضی علوی، صفحههای 24 و 25 و 26 کامل شود.
علوم اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب علوم، فصل 3 (سالم باش، شاداب باش)
تا آخر صفحهی 22 تدریس شد.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب نگارش فارسی، نشانهی آ (صفحهی 25 و 26 و 27) کامل شد.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
فصل پاییزه هی
برگا میریزه هی
(سرد هوا خیلی دلانگیزه )2
تو آسمون ها
صدای بادها
(خبر میده از سوز و سرمااا)2
روی درخت ها
پر از کلاغه
بجای بلبل مسکن زاغه
اینجا اونجا هرکجا
بانگه کلاغه
لطفا سرود را حفظ کنید .
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره" پس انداز " به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. با هم در کلاس انیمیشن جذابی در این مورد تماشا کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایدههایی که برای پسانداز و خرج کردن آن دارند صحبت کرده و در کلاس درباره پسانداز نقاشی کردند
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای سواد مالی اختصاص داده شده است، انجام شود
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
1401/08/07
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
شروع تم 5، صفحهی 29 و 30 تدریس و کامل شد. کتاب ریاضی علوی، تم 3، صفحهی 22 و 23 حل شد.
1401/08/04
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، پایان تم 4، صفحهی 28 کامل شد.
علوم اول
خسروی فرجام، الهه
فصل 2 (سلام، به من نگاه کن!) تدریس و کتاب علوم علوی تا پایان صفحهی 20 کامل شد.
فارسی اول
خسروی فرجام، الهه
بخش کردن کلمات و تشخیص صدای اول و آخر در کلاس، تکرار و تمرین شد. پیرو صحبتهای انجام شده در جلسه گروهی مورخ 18 مهر ماه، لیست یادگاریهای پیشنهادی برای عزیزان، به پیوست، در همین بخش، با عنوان کاربرگ خدمتتان ارائه میگردد.
ارمغان هفتگی شمارهی 5 حل و روزشنبه به کلاس تحویل داده شود. کتابهای ریاضی و نگارشفارسی جهت رؤیت اولیای عزیز در کیف دانشآموزان قرار داده شد.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
لوحهی جدید تدریس شد.
همهی سرمشقهایی که در هفتهی جاری تدریس شده است، 3خط در دفترمشق نوشته شود.
قرآن اول
خسروی فرجام، الهه
درس2 (نعمت های خدا) تا آخر صفحهی 25 آموزش داده شد.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات دوازده و سیزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع رعایت نظم و ترتیب به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به تمرین و بیان تجربههای خود پرداختند.
والدین گرامی دقت نمایند که دانشآموز عزیز وسایلش را خودش جمع و مرتب کند و مصادیق نظم را رعایت کند.
هوش و ریاضی
خسروی فرجام، الهه
کتاب هوش و ریاضی تا آخر صفحهی 13 کامل و روز شنبه به کلاس تحویل داده شود.
1401/08/03
ریاضی اول
خسروی فرجام، الهه
کتاب ریاضی، صفحهی 27 تکمیل شد.
فارسی اول
خسروی فرجام، الهه
شعر (صد دانه یاقوت) در کلاس خوانده شد.
کتاب فارسی علوی، نگارهی 3 و 4 کامل شود.
نگارش اول
خسروی فرجام، الهه
لوحهی جدید، تدریس و صفحهی 22 کتاب نگارش کامل شد.
سرمشق داده شده، 3خط نوشته شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.