1401/08/09
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
فصل3 کتاب علوم با عنوان (سالم باش، شاداب باش) تدریس و تکمیل شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
نشانهی (ب) و صفحههای 28 و 29 از کتاب فارسی تدریس شد. جشن (آب) برگزار شد.
تکلیف:
سرمشقها نوشته شود و صفحات 29،30،31 از کتاب کار ریاضی علوی کامل شود.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
خط خمیده و صاف در برنامه پینت تدریس شد.
1401/08/08
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 31 و 32 از کتاب ریاضی تدریس شد.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 41،42،43 از کتاب کار فارسی علوی، در کلاس انجام و نشانه (آا) دوباره تمرین شد. کلیپ و کارتون مرتبط با نشانه (آا) در کلاس نمایش داده شد.
تکلیف:
لطفا دفترمشق کامل شود. یک نقاشی یا کاردستی از شکل نشانه (آ) اول و (ا) غیراول برای فردا آماده کرده و بیاورند.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 25،26،27 از کتاب نگارش تکمیل شد.
قرآن اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 22 و 23 از کتاب قرآن تدریس شد.
سرود
مدرس:
بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت:
فصل پاییزه هی
برگا میریزه هی
(سرد هوا خیلی دلانگیزه )2
تو آسمون ها
صدای بادها
(خبر میده از سوز و سرمااا)2
روی درخت ها
پر از کلاغه
بجای بلبل مسکن زاغه
اینجا اونجا هرکجا
بانگه کلاغه
تکلیف:
لطفا سرود را حفظ کنید .
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره" پس انداز " به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. با هم در کلاس انیمیشن جذابی در این مورد تماشا کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایدههایی که برای پسانداز و خرج کردن آن دارند صحبت کرده و در کلاس درباره پسانداز نقاشی کردند
تکلیف:
فعالیت کتاب، در پرتال بارگزاری شد لطفا توجه داشته باشید،که در یک دفتر نقاشی ساده ،که برای سواد مالی اختصاص داده شده است ،انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع تغذیه سالم به کمک عروسکها تدریس شد. سپس دانشآموزان به بیان نظرات خود پرداختند.
تکلیف:
والدین گرامی در صورت امکان (اصلا اجبار نیست) برای یکشنبه هفته آینده دانشآموز عزیز همراه خودش یک تغذیه سالم مثل لقمه، میوه و یا هر خوراکی سالم خانگی دیگری برای کلاس مهارتهای زندگی داشته باشد.
1401/08/07
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 29 و 30 ( چوب خط) از کتاب ریاضی تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
نشانهی (آ) و صفحهی 27 کتاب فارسی تدریس و دست ورزی مربوط به آن انجام شد. لیست یادگاریهای پیشنهادی نشانهها به پیوست با عنوان کاربرگ، خدمتتان ارائه میگردد.
تکلیف:
لطفا سرمشقهای دفترمشق با صدای بلند خوانده و نوشته شود. نگارهی 9 از کتاب کار فارسی علوی کامل گردد.
1401/08/04
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
دستورزی شناخت لبه و گوشه با کمک چوب و خمیربازی انجام شد.
تکلیف:
پیک ارمغان هفتگی( شمارهی 5) و تم 3 از کتاب کار ریاضی علوی کامل و شنبه آورده شود. لطفا برای روز شنبه بخش اول از کتابهای کار علوی( در صورت بودن در منزل)، با برچسب اسم و یک بطری آب معدنی که سر آن سوراخ شده همراه دانشآموزان باشد.
علوم اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحات 19،20،21( فصل سالم باش، شاداب باش) از کتاب علوم تدریس و فصل 1 از کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحههای تدریس شده از ابتدای مهرماه، در کلاس، مرور و تمرین شد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحه 22 از کتاب نگارش در کلاس کامل شد.
1401/08/03
ریاضی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
صفحهی 26، 27، 28 کتاب ریاضی در کلاس حل و تمرین شد.
فارسی اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحهی (ه) و (ع) تدریس و نگارههای 6،7،8 از کتاب کار فارسی علوی در کلاس حل شد.
تکلیف:
لطفا سرمشقهای دفترمشق و صفحههای 7،8از کتاب ریاضی و هوش علوی تکمیل گردد.
نگارش اول
مدرس:
موذنی، شبنم
فعالیت:
لوحهی (ح) در کتاب نگارش نوشته شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف:
دانش آموزان جملاتی را با لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و با صدای خود بفرستند و یا به صورت مکالمه(دیالوگ) یادداشت کنند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.