فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه‌ی 131 حل شد.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: شعر حفظی پرسیده شد. فردا آخرین روز پرسش شعر حفظی می باشد. هم معنی و مخالف درس مثل دانشمندان گفته شد و پرسیده شد.
تکلیف: املا تمرین شود . فردا املا از درس مثل دانشمند و پرواز قطره خواهیم داشت.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: کتاب نگارش صفحه‌ی 103 نوشته شود و فردا آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه‌ی 73 و 74 کتاب قرآن تمرین شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: تدریس فصل 8 کتاب ریاضی صفحه‌ی 129،128 و 130 انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: فیلم فندق درس 13 نمایش داده شد.کتاب کار درس 13 انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه‌ی 136و 137 نوشته شد.
تکلیف: املا نوشته شود. شعر درخت کاری حفظ شود. هم معنی و مخالف درس 16،15مطالعه شود. برای روز شنبه دفتر هم معنی و مخالف آورده شود.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه‌ی102 کتاب نگارش نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: ارزشیابی از فصل 7 ریاضی گرفته شد.

علوم دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: درس 13 کتاب علوم کامل تدریس شد.
تکلیف: فردا کتاب کار علوم آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: بخوان و بیندیش، شعر حفظی و نیایش خوانده شد.
تکلیف: املا از درس مثل دانشمند و بخوان و بیندیش گفته شود. قبل از املا، دانش‌آموز از درس ها روانخوانی کند.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: کتاب نگارش صفحه‌ی 101 نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: فصل 7 کتاب ریاضی دوره شد.
تکلیف: کاربرگ بارگذاری شد. فردا از فصل 7 ارزشیابی خواهیم داشت .

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: کتاب نگارش صفحه ی 100 نوشته شود و فردا آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: فردا کتاب قرآن آورده شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: صفحه‌ی 16 4کتاب کار ریاضی حل شد. سوالات فصل 7 دوره شد.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: دستور زبان درس مثل دانشمند تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه‌ی 99 کتاب نگارش انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: کتاب قرآن فردا آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: